Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Working on it. Heb al 'n ongecomprimeerde versie van 122 MB, een licht gecomprimeerde versie (qua bitrate, niet qua resolutie) van 98 MB, en nu ben ik bezig met een zwaarder gecomprimeerde versie (nog altijd niet qua resolutie) van ca. 65 MB. Daarna komt nog een qua resolutie 1/2 gecomprimeerde versie, en dan nog een mini-versie.
Effe wat last-minute aanpassingen doen. Blijkbaar is dat Porsche-lettertype beschermd, 'k vond het zomaar rondslingeren op 't net maar men heeft liever dat 't niet wordt gebruikt, zodat 'k niet in problemen kom.
Dus: wederom wachten, een nieuwe, copyrichtschendingvrije versie komt vandaag nog online.
Ik vond wel dat die redelijk rustig de Raidillon nam.
'Ie reed altijd met een ruime veiligheidsmarge, da's waar. Maar vergis je niet: zo op video komen die G-krachten of de snelheid écht niet goed over. 'k Heb ondertussen zelf al wel wat circuitritten gedaan (o.a. ook op de Nordschleife), en weet dus wat G-krachten zijn, en nog hoor je me kreunen als 'ie de Raidillon oprijdt ... en da's omdat het verdorie hard gaat. Althans, toch in vergelijking met een gewone auto.
ik denk dat hij normaal nog een stuk harder kan , want boven op dat recht stuk achter de raidillon ( weet de namen allemaal niet zo goed) reed ik met de 'dockx' cayman S bij regenweer 210km/u...en jullie 225 ....
De doortocht op de Raidillon is ook zeer bepalend voor uw snelheid op heel die rechte lijn van ongeveer een kilometer erna he...
Dus daar kan je veel 'winnen' of 'verliezen'.
De doortocht op de Raidillon is ook zeer bepalend voor uw snelheid op heel die rechte lijn van ongeveer een kilometer erna he...
Dus daar kan je veel 'winnen' of 'verliezen'.
is daarom ok dat ik "maar" 210 kon halen.....was mijn eerste keer op dat circuit, en dan nog in de regen....met een vreemde wagen....diene gast van dockx zei nu al dat ik reed als ne gek
Ik rijd ook ieder jaar mee met een vriend zijn GT3 MK1 Clubsport.
Dit jaar heeft hij zijn stijl veranderd om de Raidillon te nemen. Hij komt aan van La Source à +/- 210km/u, gaat dan hard in de remmen op onderste rechte stuk van de Raidillon. Dan bijsturen en dan weer volle gas er op tot ongeveer 230-240 km/u.
Vroeger kwam hij rustiger aan om niet te moeten remmen bij het naar boven rijden. Ik vraag me nog altijd af of dit niet de beste manier is : op de juiste snelheid naderen en zonder remmen naar boven ?
@ gTa : je verslag gelezen, top ! Vooral je inzichten over het "nut" van een GT3(RS) zijn verhelderend. Voor iemand die "gewoon" geregeld eens wil scheuren over polderwegen of zelfs op circuit is er genoeg fun te beleven in een "gewone" Porsche, ik vrees ook dat zo'n GT3 gewoon té goed rijdt. Nochtans zou 'k ook graag eens de sound en kracht van de GT3 willen beleven Moet er wel eens van komen...
Comment