Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2007 Porsche Days Francorchamps
Collapse
X
-
Working on it. Heb al 'n ongecomprimeerde versie van 122 MB, een licht gecomprimeerde versie (qua bitrate, niet qua resolutie) van 98 MB, en nu ben ik bezig met een zwaarder gecomprimeerde versie (nog altijd niet qua resolutie) van ca. 65 MB. Daarna komt nog een qua resolutie 1/2 gecomprimeerde versie, en dan nog een mini-versie.
Comment
-
- edit -
Effe wat last-minute aanpassingen doen. Blijkbaar is dat Porsche-lettertype beschermd, 'k vond het zomaar rondslingeren op 't net maar men heeft liever dat 't niet wordt gebruikt, zodat 'k niet in problemen kom.
Dus: wederom wachten, een nieuwe, copyrichtschendingvrije versie komt vandaag nog online.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Ik had die dag spijtig genoeg de kans niet om een rondje mee te rijden op circuit. Dat is bij deze toch sterk goedgemaakt. Thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWist ik niet, t'is beter op Google, dan kan ik het op m'n iPod zetten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Ik denk alleen dat het niet om de ongecomprimeerde video gaat, deze is 52 Mb en heet PFD_small... Maar t'is OK hoor .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk denk alleen dat het niet om de ongecomprimeerde video gaat, deze is 52 Mb en heet PFD_small... Maar t'is OK hoor .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk BerichtenWat is die achtergrondmuziek ?
Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk BerichtenIk vond wel dat die redelijk rustig de Raidillon nam.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDelavega - Nostalgia
M'n downloadlimiet is zo goed als bereikt, zal morgen pas kunnen kijken
Comment
-
Tuurlijk kan 'ie harder! Met Patrick aan 't stuur van de 997 Carrera 4S Coupé X51 (381pk) hebben we de 235 aangetikt. Op nat wegdek.
De Boxster S waarmee Tomski en m'n pa meereden, tikte voor 't remmen daar ook de 225 aan.
Ik had de indruk dat 'ie de auto quasi nooit voluit gaf, zeker niet tot tegen de begrenzer.
Comment
-
De doortocht op de Raidillon is ook zeer bepalend voor uw snelheid op heel die rechte lijn van ongeveer een kilometer erna he...
Dus daar kan je veel 'winnen' of 'verliezen'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe doortocht op de Raidillon is ook zeer bepalend voor uw snelheid op heel die rechte lijn van ongeveer een kilometer erna he...
Dus daar kan je veel 'winnen' of 'verliezen'.
Comment
-
Ik rijd ook ieder jaar mee met een vriend zijn GT3 MK1 Clubsport.
Dit jaar heeft hij zijn stijl veranderd om de Raidillon te nemen. Hij komt aan van La Source à +/- 210km/u, gaat dan hard in de remmen op onderste rechte stuk van de Raidillon. Dan bijsturen en dan weer volle gas er op tot ongeveer 230-240 km/u.
Vroeger kwam hij rustiger aan om niet te moeten remmen bij het naar boven rijden. Ik vraag me nog altijd af of dit niet de beste manier is : op de juiste snelheid naderen en zonder remmen naar boven ?
Comment
-
@ gTa : je verslag gelezen, top ! Vooral je inzichten over het "nut" van een GT3(RS) zijn verhelderend. Voor iemand die "gewoon" geregeld eens wil scheuren over polderwegen of zelfs op circuit is er genoeg fun te beleven in een "gewone" Porsche, ik vrees ook dat zo'n GT3 gewoon té goed rijdt. Nochtans zou 'k ook graag eens de sound en kracht van de GT3 willen beleven Moet er wel eens van komen...
Comment
Comment