Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Test Drive Experience 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alfa Romeo Test Drive Experience 2007

Op 19 en 20 mei a.s. kan je bij Ital Car Kortrijk het ganse Alfa Romeo gamma uitgebreid testen zoals de Alfa 147, Alfa 159 en Sportwagon, Alfa Brera en Spider. Er is ook de mogelijkheid om test te rijden met Ducati en Aprilia (samenwerking met de locale verdeler). Kortom, de moeite waard om dan eens langs te gaan.

genoteerd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommy Bekijk Berichten
      Op 19 en 20 mei a.s. kan je bij Ital Car Kortrijk het ganse Alfa Romeo gamma uitgebreid testen zoals de Alfa 147, Alfa 159 en Sportwagon, Alfa Brera en Spider. Er is ook de mogelijkheid om test te rijden met Ducati en Aprilia (samenwerking met de locale verdeler). Kortom, de moeite waard om dan eens langs te gaan.
      die locale dealer van Ducati is Stroker van heule hier , ne goeie gast
      ze hebben dit al enkele keren gedaan met veel succes en terecht...

een schoon initiatief

Comment

Met een voorlopig rijbewijs moet je daar niet afkomen zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          Hoog tijd om den Dirk nog eens op te trommelen .

Ik denk dat dit wel eens een goede zet zou kunnen zijn .
          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
            Hoog tijd om den Dirk nog eens op te trommelen .

Ik denk dat dit wel eens een goede zet zou kunnen zijn .
            Ja, eigenlijk Kan ik nog eens naar Kortrijk bollen...

Sebiet eens voorstellen

Is dat gewoon arrive & drive?

Comment

Ja, eigenlijk Kan ik nog eens naar Kortrijk bollen...

Sebiet eens voorstellen

Is dat gewoon arrive & drive?
              toekomen GELDIG rijbewijs en paspoort afgeven zodat ze de gegevens kunnen noteren en dan vertrekken , wel in kolonne normaal

Comment

Mini Meeting dus bij Ital Car in kortrijk op 19 en 20 mei

Comment

Ik moet ook niet afkomen als je het wil weten. JE MOET 23 ZIJN.

Tis tijdens het vorige event dat ik van een kale reis terugkwam qua testritten, een offerte voor een 147Ti had ik op het onverwachts wel mee ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommy Bekijk Berichten

Ik zal er zeker langsgaan!!! Ben nog steeds nieuwe dealers aan het uitproberen.

Comment

even uppen dit topic om het nogmaals in herinnering te brengen
                      ondergetekende zal zeker aanwezig zijn, kweet just nog nie zaterdag of zondag

Comment

achter 9 dagen zonder PC ben ik hier terug

zondag passeer ik daar zeker ook

of misschien zaterdag ...

of beide

Comment

Mijn verslagje van mijn testritje vandaag.

.

Comment

héhé, de afwezigen hadden ongelijk
                            kben zaterdag gepasseerd omstreeks 13u30 en der stond gewoon niemand voor:
                            -ikke met de 159 1.9jtd 136 paardjes gereden;
                            -mijn schoonbroer met de rode spider gereden...

was heel erg aangenaam maar de 159 ontgoochelde me wat, is een heel beschaafde wagen, had het iets sportiever verwacht
                            enfin, heel mooi afgewerkt voor de rest en een reële kanshebber voor aankoop begin 2008

de spider: fun, fun, fun, maar voor de rest te onpraktisch voor mijn goesting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                              héhé, de afwezigen hadden ongelijk
                              kben zaterdag gepasseerd omstreeks 13u30 en der stond gewoon niemand voor:
                              -ikke met de 159 1.9jtd 136 paardjes gereden;
                              -mijn schoonbroer met de rode spider gereden...

was heel erg aangenaam maar de 159 ontgoochelde me wat, is een heel beschaafde wagen, had het iets sportiever verwacht
                              enfin, heel mooi afgewerkt voor de rest en een reële kanshebber voor aankoop begin 2008

de spider: fun, fun, fun, maar voor de rest te onpraktisch voor mijn goesting
                              en hoe laat ben je daar dan vertrokken Faust?
                              wij zijn daar geariveerd rond 14u00 , geen witte golf 4 gezien ?
                              mijn broer heeft een testrit gedaan met de 159 sportwagon ( rode exterieur )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                vertel liever wat je ervan vond?

Heb je vergeleken met je 320d?
                                Last edited by ; 21/05/2007, 21:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  vertel liever wat je ervan vond?

Heb je vergeleken met je 320d?
                                  awel Rabbit ik was er direkt verliefd op

mijn broer heeft de meeste tijd gereden daar hij op zoek was achter een andere wagen , ik maar een 10 minuutjes of zo dus niet genoeg om te vergelijken

rijsensatie minder door het ontbreken van de extra paardjes die ik in mijn 320d heb en die ik voelbaar miste in de alfa
                                  maar die lijn
                                  een rode sportwagon met 18" velgen en verdonkerde ruiten achteraan ...
                                  prachtig gewoon

Comment

awel Rabbit ik was er direkt verliefd op

mijn broer heeft de meeste tijd gereden daar hij op zoek was achter een andere wagen , ik maar een 10 minuutjes of zo dus niet genoeg om te vergelijken

rijsensatie minder door het ontbreken van de extra paardjes die ik in mijn 320d heb en die ik voelbaar miste in de alfa
                                    maar die lijn
                                    een rode sportwagon met 18" velgen en verdonkerde ruiten achteraan ...
                                    prachtig gewoon
                                    Das t jammerlijke er inderdaad aan.

Ze wegen veel te veel ( oke ze hebben bakken stijfheid gewonnen ) en daardoor kunnen ze hun uiterlijke sportieve ambities niet waarmaken, das erg jammer.

Je had eens met de 2.4 moeten rijden, das al meer uw 320d waard.

Comment

neen ik heb u nie gezien
                                      ik heb om 14u08 de 159 ingeleverd, nog 15 minuten staan babbelen met een alfa verkoper in het gangske (niet Tom maar den anderen) en dan nog 15 minuten in de fiat gestaan alwaar ik de Bravo en de Croma uitgebreid heb gecheckt
                                      gemiste kans

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                        Das t jammerlijke er inderdaad aan.
                                        Ze wegen veel te veel ( oke ze hebben bakken stijfheid gewonnen ) en daardoor kunnen ze hun uiterlijke sportieve ambities niet waarmaken, das erg jammer.
                                        knal mijn gedacht!

Comment

Working...
                                        X