Op 19 en 20 mei a.s. kan je bij Ital Car Kortrijk het ganse Alfa Romeo gamma uitgebreid testen zoals de Alfa 147, Alfa 159 en Sportwagon, Alfa Brera en Spider. Er is ook de mogelijkheid om test te rijden met Ducati en Aprilia (samenwerking met de locale verdeler). Kortom, de moeite waard om dan eens langs te gaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Test Drive Experience 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy Bekijk BerichtenOp 19 en 20 mei a.s. kan je bij Ital Car Kortrijk het ganse Alfa Romeo gamma uitgebreid testen zoals de Alfa 147, Alfa 159 en Sportwagon, Alfa Brera en Spider. Er is ook de mogelijkheid om test te rijden met Ducati en Aprilia (samenwerking met de locale verdeler). Kortom, de moeite waard om dan eens langs te gaan.
ze hebben dit al enkele keren gedaan met veel succes en terecht...
een schoon initiatief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenMet een voorlopig rijbewijs moet je daar niet afkomen zeker?
Ik denk dat dit wel eens een goede zet zou kunnen zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenHoog tijd om den Dirk nog eens op te trommelen .
Ik denk dat dit wel eens een goede zet zou kunnen zijn .Kan ik nog eens naar Kortrijk bollen...
Sebiet eens voorstellen
Is dat gewoon arrive & drive?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJa, eigenlijkKan ik nog eens naar Kortrijk bollen...
Sebiet eens voorstellen
Is dat gewoon arrive & drive?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenMet een voorlopig rijbewijs moet je daar niet afkomen zeker?
Tis tijdens het vorige event dat ik van een kale reis terugkwam qua testritten, een offerte voor een 147Ti had ik op het onverwachts wel mee ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy Bekijk BerichtenOp 19 en 20 mei a.s. kan je bij Ital Car Kortrijk het ganse Alfa Romeo gamma uitgebreid testen zoals de Alfa 147, Alfa 159 en Sportwagon, Alfa Brera en Spider. Er is ook de mogelijkheid om test te rijden met Ducati en Aprilia (samenwerking met de locale verdeler). Kortom, de moeite waard om dan eens langs te gaan.
Ik zal er zeker langsgaan!!!Ben nog steeds nieuwe dealers aan het uitproberen.
Comment
-
Mijn verslagje van mijn testritje vandaag.
.
Comment
-
héhé, de afwezigen hadden ongelijk
kben zaterdag gepasseerd omstreeks 13u30 en der stond gewoon niemand voor:
-ikke met de 159 1.9jtd 136 paardjes gereden;
-mijn schoonbroer met de rode spider gereden...
was heel erg aangenaam maar de 159 ontgoochelde me wat, is een heel beschaafde wagen, had het iets sportiever verwacht
enfin, heel mooi afgewerkt voor de rest en een reële kanshebber voor aankoop begin 2008
de spider: fun, fun, fun, maar voor de rest te onpraktisch voor mijn goesting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenhéhé, de afwezigen hadden ongelijk
kben zaterdag gepasseerd omstreeks 13u30 en der stond gewoon niemand voor:
-ikke met de 159 1.9jtd 136 paardjes gereden;
-mijn schoonbroer met de rode spider gereden...
was heel erg aangenaam maar de 159 ontgoochelde me wat, is een heel beschaafde wagen, had het iets sportiever verwacht
enfin, heel mooi afgewerkt voor de rest en een reële kanshebber voor aankoop begin 2008
de spider: fun, fun, fun, maar voor de rest te onpraktisch voor mijn goesting
wij zijn daar geariveerd rond 14u00 , geen witte golf 4 gezien ?
mijn broer heeft een testrit gedaan met de 159 sportwagon ( rode exterieur )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenen hoe laat ben je daar dan vertrokken Faust?
Heb je vergeleken met je 320d?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenvertel liever wat je ervan vond?
Heb je vergeleken met je 320d?
mijn broer heeft de meeste tijd gereden daar hij op zoek was achter een andere wagen , ik maar een 10 minuutjes of zo dus niet genoeg om te vergelijken
rijsensatie minder door het ontbreken van de extra paardjes die ik in mijn 320d heb en die ik voelbaar miste in de alfa
maar die lijn
een rode sportwagon met 18" velgen en verdonkerde ruiten achteraan ...
prachtig gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenawel Rabbit ik was er direkt verliefd op
mijn broer heeft de meeste tijd gereden daar hij op zoek was achter een andere wagen , ik maar een 10 minuutjes of zo dus niet genoeg om te vergelijken
rijsensatie minder door het ontbreken van de extra paardjes die ik in mijn 320d heb en die ik voelbaar miste in de alfa
maar die lijn
een rode sportwagon met 18" velgen en verdonkerde ruiten achteraan ...
prachtig gewoon
Ze wegen veel te veel ( oke ze hebben bakken stijfheid gewonnen ) en daardoor kunnen ze hun uiterlijke sportieve ambities niet waarmaken, das erg jammer.
Je had eens met de 2.4 moeten rijden, das al meer uw 320d waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenen hoe laat ben je daar dan vertrokken Faust?
ik heb om 14u08 de 159 ingeleverd, nog 15 minuten staan babbelen met een alfa verkoper in het gangske (niet Tom maar den anderen) en dan nog 15 minuten in de fiat gestaan alwaar ik de Bravo en de Croma uitgebreid heb gecheckt
gemiste kans
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDas t jammerlijke er inderdaad aan.
Ze wegen veel te veel ( oke ze hebben bakken stijfheid gewonnen ) en daardoor kunnen ze hun uiterlijke sportieve ambities niet waarmaken, das erg jammer.
Comment
Comment