Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Was hier en daar nog wel ne sjonnie tusse ook .. Wel lachen daar in mannekesvere kwam er een clio '' v6 '' aan kapotgaan iedereen had direct door dat geen echte was en begon de man spontaan uit te lachen.
Ik heb zelfs daarnet 'n foto gevonden van die flitser:
Ligt 't aan mij of stond die precies veel vroeger dan 'k verwacht had?
Special tnx to EvO@d1rk.be denk dat met deze flitser alleen al de staatsschuld weer aanzienlijk ingekrompen is Gelukkig reden we de parking op anders hadden we ook "prijs" gehad...
Special tnx to EvO@d1rk.be denk dat met deze flitser alleen al de staatsschuld weer aanzienlijk ingekrompen is Gelukkig reden we de parking op anders hadden we ook "prijs" gehad...
Idd, ik was ook goed aan het doorgeven om een 997 Turbo in te halen .. maar ik vertraagde om te zien of er op die parking geen gumballers stonden ... kging anders mijn rijbewijs kwijt geweest zijn
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Je kan niet missen, lelijkste clio die ik al in mijn leven heb gezien de wielen staken bijna een halve meter in de wielkassen té grappig, wou hij daarna nog vlug die lambo bijhouden met zijn wannaB v6
Comment