dit vond ik een coole pic
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
rechts van de auto:
witte broek ==> gTa
rode short ernaast ==> ik1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenZo heb ik mij herkenbaar kunnen maken...
"mijn moeder rijdt met zo ene .."
"ah .. euh .. zij gij Spillies ?"
"ja ik ben Spillies "
zeg dat dan direct é, kstond al een halfuur naast u
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenKnappe foto's !!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenIk hoop overigens ook dat Cedrick goed thuisgeraakt is want die was met mij mee en toen ik onderweg was naar Brugge realiseerde ik me opeens dat hij niet meer in de auto zat !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk BerichtenMet welke auto doet Xzibit eigenlijk mee ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk BerichtenMet welke auto doet Xzibit eigenlijk mee ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenCedrick is met mij meegereden naar huis van in Drongen?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenAlex , wie was die foto's aan het trekken van de mini ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk heb trouwens geluk dat ik bij de terugweg op de E17 rustig legaal reed. Toen ik werd voorbij gestoken door 'n franse new beetle werd die from out of nowhere geflitst. Blijkbaar stond de politie met 'n donkere wagen op 'n onverlichte baan te flitsen. Ik zag 'm met wat geluk in mijn achteruitkijkspiegel en prees mij gelukkig dat 'k 125 op teller deed.
Op de E17 in Waasmunster stonden ze rond middernacht te flitsen.
'k Had het net op tijd opgemerkt...
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenen nog nen dink
Eén van die vele gelukte foto's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIs dat 't moment voor Stevy begint te jumpen?
Mijn foto's staan allemaal op mijn msn space, heb geen zin om ze allemaal up te loaden.
Comment
-
Comment
Comment