Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zeg dat dan direct é, kstond al een halfuur naast u
Jah, dat zou wel wat raar zijn als ik daar zou toekomen en direct op jullie zou afstappen van;
"Hallo, ik ben Spillies, leuk om jullie te ontmoeten!" (Met het gedacht van 'Vind mij leuk, vind mij leuk')
Ik ben wel nogal sociaal, maar niet iemand die em op een stoel aan de straat zou zetten en aan iedereen een goeiendag zou zeggen...
Was geeteethree degene die zonder lichten de parking van jabbeke verliet? Zoja, dan heb ik er denk ik in drongen klapke mee gedaan?
Hah, moest iedereen nu eens een foto van zichzelf posten, er zou veel duidelijkheid geschept worden denk ik
K'vraag me bvb ook af met wie ik in drongen rond 12u nog heb staan praten. Nooit aan gedacht om naam te vragen en of hij au fond eigenlijk op't forum zit.
Hoe zit dat nu eigenlijk, komen die via dezelfde weg terug ofzo?
Hier op de kaart staat dat ze terug vliegen naar Frankfurt en dan via Amsterdam terug naar Londen rijden...
Klopt dat??
Vrijdag zouden ze van Berlijn naar Oschersleben rijden, maar blijkbaar hebben ze Oschersleben afgezegd omdat de DTM dat weekend daar een race heeft, dus hoe het nu juist zou zitten weet ik ook nie maar ze zouden allesinds terug door Belgïe komen daar ze vanuit Duitsland naar London moeten. Nu is alleen maar de vraag wanneer ze terug doorkomen...
Awelja, xzibit had zo een slaapkleed-achtig shirt aan, en stond op't gemak te tanken. Die éne gast ging er zo gaan naast staan en beetje fel doen, toen xzibit hem uitlachte dat zijn T-shirtje maar belachelijk veel te kort was.
Grappigste van al was dat die fransoos niet eens verstaan had wat hij zei... En toen de mensen die't wel verstaan hadden begonnen te lachen werd hij nogal rood.
Weg sfeer
als ze volgende week weer langskomen en het is in Antwerpen omgeving te doen ben ik er!
Ik zal er dan ook terug bij zijn maar ik denk dat ik dan in Kruibeke ofzo gaan staan.
Allesinds ergens langs de E17 want we hebben daar in Drongen veel gemist omdat er veel Gumballers meteen na Calais de E17 hebben genomen.
Was geeteethree degene die zonder lichten de parking van jabbeke verliet? Zoja, dan heb ik er denk ik in drongen klapke mee gedaan?
Hah, moest iedereen nu eens een foto van zichzelf posten, er zou veel duidelijkheid geschept worden denk ik
K'vraag me bvb ook af met wie ik in drongen rond 12u nog heb staan praten. Nooit aan gedacht om naam te vragen en of hij au fond eigenlijk op't forum zit.
Kweetni , ni op gelet .. Hij is nooit alleen vertrokken .. er reed altijd nog een 2de mini ( wij ) erachter en een golfke
Comment