Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenDa ziet er niet goed uit op den terugweg moeten die mannen weer door Duistland. Mss moeten ze hun laaste checkpoint maar verleggen van Berlijn naar Zottegem ofzo Gent is ook nog goed.
Comment
-
Nog enkele sfeerbeelden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk BerichtenWagen nr 99 verplaatst zich momenteel op de E40.
Valt er wat te zien voor wie in de file staat op de bruselse ring (of niet, want geen idee welk voertuig het is)1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk BerichtenWagen nr 99 verplaatst zich momenteel op de E40.
Valt er wat te zien voor wie in de file staat op de bruselse ring (of niet, want geen idee welk voertuig het is)
Drivers: Frazer MacDonald, Will Findlater, Simone Osborne Walker, Anthony Moore
Car type: Subaru Impreza
Comment
-
Als ik zaterdag niks anders te doen heb ga ik me weer ergens gaan installeren desnoods alleen in drongen. Of mss rij ik op het gemak naar Calais (had dat gisteren ook evengoed kunnen doen want van Mannekesvere naar Antwerpen daar ga ik me tov Calais niet veel kilometers profijt gedaan hebben)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenThx
Slechts met 1 van de 2 teams, de mensen met de Fiat 500.
Het ander team was dacht ik van Goormans, die doen al jaar en dag mee met de Gumball...
(als ik mij goed herinner, denk ik dat die enkele jaren geleden ook al eens op foto's hebben gestaan bij de Gumball)
Heb je eventueel nog enkele foto's van de Fiat?
ps: heel knappe foto's getrokken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenHey Mike, kweet nie of er zoveel mensen op het forum zitten te surfen terwijl ze in de file staan op de E40
Comment
Comment