Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• niiiice...

übervet is dat je, als je daarachter rijdt, gewoon de boite en de motor kunt zien zitten, door dat gaas...

Comment

• Comment

• Comment

• RS-bitch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Ja die heb ik dus ook gezien, in plaats dat hij ne keer stopt om goeiendag te zeggen
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Voor de rest vond ik het maar een saaie bedoening. Af en toe eens een bolideke die voorbij komt, en dan nog meestal tegen 90 per uur...

Tvetste van de avond vond ik het ritje met die A6...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                  Ja die heb ik dus ook gezien, in plaats dat hij ne keer stopt om goeiendag te zeggen

Ja écht hé!!!

Had het op de moment niet door dat het van de C.C.D. was, kvond het gewoon een vet bakje, en ik moest spontaan denken aan een duo shoot met de RS6.

Comment

• Het merendeel van die Gumballers is echt wel supersympathiek.

Hier zie je eentje die z'n Ford GT laat volgooien door een gastje. Die z'n papa superfier natuurlijk!

Die gelaatsuitdrukking, zo van "Later als ik groot ben".

Aan de pomp zelf staat trouwens die "streaker". Waarschijnlijk met de hoofdreden voor z'n gedrag in de hand.

Comment

• zalige foto....

Comment

niiiice...
                        übervet is dat je, als je daarachter rijdt, gewoon de boite en de motor kunt zien zitten, door dat gaas...
                        das toch geen gaskrel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                          das toch geen gaskrel?

Geen gas, GAAAAAAAAAAAAS!!!!

Comment

Geen gas, GAAAAAAAAAAAAS!!!!
                            moet ni zo roepen
                            Toch denk ik dat die Jag op benzine rijdt zne

Comment

• Was wel de moeite, hoewel ze in Sint niklaas maar met een paar om de 5 minuutjes voorbijrijden.

Opeens: WOOOW wat een geluid uit die Turbo?, oh fok GT40 , ooow zalige gallardo, oow nog nen zalige gallardo spyder huh Rami? , RR phantom erachter

Sommige hun geluid was echt abnormaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                Het merendeel van die Gumballers is echt wel supersympathiek.

Hier zie je eentje die z'n Ford GT laat volgooien door een gastje. Die z'n papa superfier natuurlijk!

Die gelaatsuitdrukking, zo van "Later als ik groot ben".

Aan de pomp zelf staat trouwens die "streaker". Waarschijnlijk met de hoofdreden voor z'n gedrag in de hand.
                                En ik mag van mijn pa den auto ni volgooien omda da ni goed is voor de gezondheid Slim gezien van de gumballer

Comment

aap...
                                  Hopelijk besefte deze kamikaze niet meer wat hij deed, anders moest ie in beernem zijn, ipv in Drongen!!!

Door al zo'n onnozelaars luk gij worden de gumballers oa in Calais omgeleid. Shame on you!!!

Comment

RS-bitch...
                                    prachtig dat dak, ziet er erg PIMP uit

Comment

Zie mij daar zitten, ik kon niet wachten tot we vertrokken

Comment

• Brechtje, ben jij dat met een groene trui aan gisteren?
                                        Vandaag moe zeker, hoeveel keer gij daar in Mannekensvere over die parking gecrost zijt?
                                        In ieder geval merci voor de live info vanuit Calais!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                          Brechtje, ben jij dat met een groene trui aan gisteren?
                                          Vandaag moe zeker, hoeveel keer gij daar in Mannekensvere over die parking gecrost zijt?
                                          In ieder geval merci voor de live info vanuit Calais!
                                          Hihi
                                          Inderdaad ik met groene trui aan. Ma waarom stonden al de forumers niet samen, moest dan zoveel niet rondcrossen.

Hoop da we, indien er nog van plan zijn te gaan, zaterdag samen kunnen staan.

Was graag gedaan wi, die info!

Hebt gij foto's staan of filmkes? (anders via PM ofzo?)

Comment

Working...
                                          X