Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier liep ik

En hier stond mijn otto

Last edited by ; 30/04/2007, 23:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
      Ik ben in 't VRT nieuws geweest

Diene pipo die een foto trekt van een voorbijrijdende wagen, that's me
      ik ben ook int vrt nieuws geweest, met de droogte van april zijn ze komen filmen aan het meer en den deze staat er weer op

Comment

• Ze worden zaterdag tussen 17 en 20u terug in London verwacht.
        Senna, Driven To Perfection

Comment

• das dus tegen 14 - 15 uur hier passeren ( de eersten toch )?

Comment

• Kben eigenlijk beschaamt voor het te zeggen, maar ik had dus afgesproken met die kerel in mannekensvere. Er stond ook nog een grijze Teranno naast met garageplaten (de zoon van mijn baas)

Comment

• kvond die auto nog wel lache, wanneer moet die naar de keuring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                Met ingebouwde flits

Ik stond al een half uur of langer niet meer te trekken, omdat geen enkele foto gelukt was . Ik als beginner, en al die instellingen... En ingebouwde flits

Maar toch moesten ze mij hebben met hun "kunt ge ne keer doen alsof ge een voorbijrijdende wagen trekt" .

Comment

• Een exclusief interview met Maximillian Cooper:

('k Kom dus (helaas) ook in beeld en sta daar wat onnozel te doen, 'k had niet gezien dat men aan 't filmen was )

Met dank aan: Hans Piron

Comment

• was wel leuk gisteravond, dat wel.

Niet alle auto's kunnen zien, maar je kan ook niet teveel willen... Degene die ik heb gezien waren zeker en vast de moeite met als hoogtepunt de hotpursuit met de Veyron

Wat een powerkar én zaligknap irl. God on four wheelzz!!!

Foto's/filmpjes komen nog. De grootste domper voor mij was, het missen van de Enzo('s?) als er waren...

was een zeer leuke avond

Comment

• @ takke: Moe nog gaan...

Comment

• Laat weten of ie niet metteen naar de sloop moet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                          De politiediensten meenden het trouwens gisteren...

Tussen London & Folkstone stond om de haverklap een politiewagen in de zijberm en stonden ze vanop de bruggen met een speedgun het verkeer te checken...

Na het inchecken mocht ik bij de laatste controle (Franse Gendarmerie) m'n boorddocumenten bovenhalen... Ik natuurlijk zeer benieuwd met de papieren uit de wagen ('k stond aan het kotteke voor de Engelsen ) en die vriendelijk gaan overhandingen... Ondertussen efkes m'ne kop in de kot binnengestoken en eens gekeken waarvoor het diende ('t Is een demowagen van Mercedes, 't kon mss dat er nog een boete openstond of zo van die wagen) en een klapke gedaan met de gendarm. Wat bleek nu? Blijkbaar stond ik "geseind" als medewerker aan de Gumball en werden mijn gegevens evenals die van m'n auto netjes opgeschreven net zoals bij de deelnemers zelf waarna die lijst zou doorgestuurd worden naar Infopol om zo bij alle politiediensten terecht te komen waar de Gumball voorbijkomt

Hoe en waardoor ze mijn nummerplaat doorgekregen hadden weet ik niet, ik ben alvast nergens geflitst geweest (toch niet in de UK) want dat heb ik hun gevraagd... 'k Heb ook nooit m'n nummerplaat moeten doorgeven aan de organisatie of zo... Rare zaken...

Enfin, we hebben er geen last meer van gehad en dat is het voornaamste

Staatsgevaarlijk persoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                            Staatsgevaarlijk persoon
                            Geweldig

Als er nu de komende weken geen boetes meer volgen ben ik ne contente mens

Comment

• Nog een filmke:

Eveneens met dank aan Hans Piron, de cameraman van dienst

Comment

• Comment

• Wat een lelijke kop die kerel in de rainbow lambo heeft!!!

Comment

• Comment

• Gattuso heeft me voor de 2de keer op de gevoelige plaat gekregen

Comment

• Comment

• Hier stond m'n Bravo duidelijk ingesloten

Comment

Working...
                                          X