Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Sjieke foto-collectie !

Comment

• Een hele tijd zitten wachten totdat de Veyron langskwam. Enkele minuten tevoren waren gTa en ik ons mentaal aan het voorbereiden om hem zo perfect mogelijk op de gevoelige plaat vast te leggen. Alles manueel ingesteld en enkele testfoto's zitten maken op voorhand op gewone voorbijgangers om hem er toch maar zo perfect mogelijk op te krijgen. Natuurlijk die testfoto's gemaakt op auto's die op het linkse vak rijden. En op welk vak komt die Veyron aangereden, juist ja, het middenvak. Al die moeite voor niets

2e maal dat ik nu een Veyron IRL zie voorbijrijden, 2e maal dat hij me qua geluid zwaar teleurstelt. Een Elise die iets daarvoor (of daarna ik weet het niet meer) voorbij kwam gereden klonk vele knapper, om nog maar te zwijgen van een Lambo of Ferrari.

The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• En als aflsuiter, een deel van de AW-bende die tot op't laatst in Drongen is gebleven. Zien ze er niet schattig uit

The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                        2e maal dat ik nu een Veyron IRL zie voorbijrijden, 2e maal dat hij me qua geluid zwaar teleurstelt. Een Elise die iets daarvoor (of daarna ik weet het niet meer) voorbij kwam gereden klonk vele knapper, om nog maar te zwijgen van een Lambo of Ferrari.

De bestuurder reed er ook niet echt de stenen uit de grond mee, maar inderdaad ik had er ook iets meer van verwacht van de sound. Enkel in Mannekensvere, toen er 60 man op de motorkap lag,zat,plakte,slijmde,likte gaf de man eens gas en toen klonk het niet slecht. Al was het maar een fractie, maar dat klonk echt diep zoals een desmo van Ducati, ook toen hij vertrok kon je het efkes horen maar het was niet spectaculair, ik denk nogmaals dat de bestuurder de wagen ECHT spaarde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                          De bestuurder reed er ook niet echt de stenen uit de grond mee, maar inderdaad ik had er ook iets meer van verwacht van de sound. Enkel in Mannekensvere, toen er 60 man op de motorkap lag,zat,plakte,slijmde,likte gaf de man eens gas en toen klonk het niet slecht. Al was het maar een fractie, maar dat klonk echt diep zoals een desmo van Ducati, ook toen hij vertrok kon je het efkes horen maar het was niet spectaculair, ik denk nogmaals dat de bestuurder de wagen ECHT spaarde
                          een veyron hoor je gewoon bijna niet is mijn ervaring... deze heb ik niet gezien maar vorige zomer op Le Mans 2 Veyrons regelmatig zien rijden, stond er zelfs achter toen eentje startte enzo en je hoorde echt niet veel

Comment

• Heb ook een keer eentje kort plankgas horen optrekken en dat maakte een weinig inspirerend gebrul. Hij is dan wel wat luider, maar over het algemeen is't een stille wagen als je weet welke prestaties hij voor de dag kan leggen.

Comment

• Nog een foto vergeten te posten:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                                Nog een foto vergeten te posten:

was jij daar ook?? kheb u niet gezien en nochtans was daar niet overdreven veel volk meer...

Comment

• Ik sta daar ergens rechts achter te filmen

Diene chauffeur met zijn te korte leren vest

Comment

Ik sta daar ergens rechts achter te filmen

Diene chauffeur met zijn te korte leren vest
                                    als ge iemand gezien hebt met een baard die foto's aant maken was met een canon eos met externe flitser => me (allé toch niemand anders gezien die aan die beschrijving voldoet daar )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                      was jij daar ook?? kheb u niet gezien en nochtans was daar niet overdreven veel volk meer...
                                      Zwoemba heb ik daar toen gezien. En nu ik de foto bekijk zie ik daar precies Icefarmer en Rabbit (en het gat van Whispy ) Maar u heb ik niet gezien. Nu stond ik wel voornamelijk aan de oprit naar de autostrade en niet zozeer aan't tankstation zelf

Comment

Ik sta daar ergens rechts achter te filmen
                                        Ah, dat was dan gij die in mijn weg stond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                          als ge iemand gezien hebt met een baard die foto's aant maken was met een canon eos met externe flitser => me (allé toch niemand anders gezien die aan die beschrijving voldoet daar )
                                          Ik meen me wel iemand met een baard te herinneren

Comment

Working...
                                          X