Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
    Ah, dat was dan gij die in mijn weg stond
    Mijn gigantische bol met krullen waarschijnlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
      Mijn gigantische bol met krullen waarschijnlijk
      Dat ook, ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
        was jij daar ook?? kheb u niet gezien en nochtans was daar niet overdreven veel volk meer...
        dude, iedereen was daar nog ... maar wij stonden allemaal te wachten aan de oprit
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Kheb den Alex toch ook eens gezien, in een flits wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
            dude, iedereen was daar nog ... maar wij stonden allemaal te wachten aan de oprit

ah ik dacht dat jullie toen al door waren!

Comment

• In Drongen heb ik daar mijnen touring achter een andere E91 geparkeerd, een Le Mans blauwe met M-sportpakket met nummerplaat VIQ of zoiets, schoon machien

Wel stom, ik had mijn filmcamera in de auto laten liggen toen die zilveren Lambo toekwam, ik ben er toen maar wijselijk achter gelopen

Comment

• Allé als ik dait hier allemaal lees word het toch wat gevaarlijk als je begint met op de autostrade te staan ,ben even in mannekesvere geweest had er direkt al genoeg gezien.
                Als je al een rijkswachter ziet staan met zwaailichten licht je zo wie zo het voetje en die gasten denken dan ook dat er iets niet klopt controle of zo dan zou ik ook doorrijden een deel werd ook afgelied via een andere weg gezien op gps tracking dus het liep wat verkeerd .
                Nog een puntje kom hier niet alles op het forum schrijven onze vrienden met blinkende knopen kunnen dit ook lezen hoe minder ze weten hoe beter.
                En wat voor en weg ze zaterdag nemen(als ze ooit zullen komen) hou dit voor je zelf want het zal niet verbeteren met de multimedia die we ter onze beschikking hebben.
                Ook op vtm zouden ze beter zeggen dat er slecht 18 van de 120 wagen (toch niet veel vind ik) een boete kreeg voor snelheid kwam redelijk verkeerd over vond ik.
                maarja als het maar sensatie is.

Comment

In Drongen heb ik daar mijnen touring achter een andere E91 geparkeerd, een Le Mans blauwe met M-sportpakket met nummerplaat VIQ of zoiets, schoon machien

Wel stom, ik had mijn filmcamera in de auto laten liggen toen die zilveren Lambo toekwam, ik ben er toen maar wijselijk achter gelopen
                  Inderdaad héél schoon machien dien BMW, normaal zult ge em zaterdag ergens rond Calais opnieuw kunnen spotten.

Hij gaat met ons mee naar daar.

Comment

• Kan het algemene gumball topic eigenlijk niet weer open?

Het is immers nog niet gedaan en ze passeren nog een keer door België!

dus MODS: heropenen van het GUMBALL TOPIC aub!

Comment

Kheb den Alex toch ook eens gezien, in een flits wel
                      volgende keer goeiendag zeggen !!!
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik snap niet dat iedereen ligt te memmen over het geluid dat die veyron maakte of juist niet maakte. Dat ding reed aan een constante snelheid mooi op 120/130. Volgas zal het wel wat anders zijn.
                        En ik heb liever een Veyron die een wat discreter geluid maakt, als een lambo of ferrari die schreeuwt en wat langzamer is.

Maarja, dat is de highspeedjunkie inside of me talking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

Zo zeker ben ik dat nog niet zé, nu ze op de terugweg Duitsland niet aandoen
                          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                            Kan het algemene gumball topic eigenlijk niet weer open?

dus MODS: heropenen van het GUMBALL TOPIC aub!
                            't is terug open, 'k was inderdaad een beetje vroeg om te sluiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                              Nog een foto vergeten te posten:

ik staan ook op de foto
                              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                              ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                                Zwoemba heb ik daar toen gezien. En nu ik de foto bekijk zie ik daar precies Icefarmer en Rabbit (en het gat van Whispy ) Maar u heb ik niet gezien. Nu stond ik wel voornamelijk aan de oprit naar de autostrade en niet zozeer aan't tankstation zelf

Goe gezien,5de van links.Ik heb u niet herkent.

Comment

• Het Belgische team met de Lamborghini Gallardo is trouwens ook reeds terug thuis... Beide piloten verloren hun rijbewijs in België en in Nederland...

Comment

• Ondertussen is het merendeel van de Gumballers aangekomen in Athene waar ze inchecken in het Hilton hotel...

Helaas zijn hun voertuigen nog niet vrijgegeven en zal dit waarschijnlijk pas morgenochtend gebeuren...

De Gumball is morgen 3 dagen ver en ze hebben amper 1.000km van de totale afstand afgelegd...

Ook is nog niet bekend welke route er nu uiteindelijk genomen zal worden.

To be continued dus

Comment

• Miserie gumball dit jaar precies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                        Miserie gumball dit jaar precies.
                                        Ik denk dat niemand die ooit verwacht heeft...

Uiteindelijk had men de steun van quasi alle landen waar men door ging rijden. Enkele andere landen waaronder Frankrijk, België & Nederland lieten het maar komen zolang iedereen zich aan de regels hield... Duitsland echter gaf 2 dagen voor de start een negatief advies aan de organisatie waardoor m'n controles kon verwachten...

Maar ik denk niet dat er ook maar iemand aan dit scenario gedacht heeft... Alles wat fout kon lopen is fout gegaan...

Tijdsgebrek door controles in België & Nederland waardoor een deel rechtstreeks naar Frankfurt gestuurd werd...

Politieblokkade aan de Belgisch / Duitse grens waarbij deelnemers niet enkel een boete kregen van 420 EUR maar ook nog eens een verbod kregen met hun wagens in Duitsland te rijden en ze via een takelwagen naar Frankfurt moesten

Politieblokkade 100km voor Frankfurt waar eveneens iedereen een boete kreeg van 420 EUR en eveneens een verbod kreeg tot rijden. Uiteindelijk heeft men de kollone onder begeleiding toch naar Franfurt gevoerd..

Blokkage van de vrachtvliegtuigen en weigering door Turkije om de vliegtuigen te laten landen (met dank aan Duitsland)

Blokkage van de voertuigen in Athene waar deze (hopelijk) morgenvroeg vrijgegeven worden...

En dan zijn ze nog niet (opnieuw) vertrokken... Wie weet wat hen nog te wachten staat...
                                        Last edited by ; 01/05/2007, 23:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                          Het Belgische team met de Lamborghini Gallardo is trouwens ook reeds terug thuis... Beide piloten verloren hun rijbewijs in België en in Nederland...

hou je dan toch in op het begin , idioten

Comment

Working...
                                          X