Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenHet Belgische team met de Lamborghini Gallardo is trouwens ook reeds terug thuis... Beide piloten verloren hun rijbewijs in België en in Nederland...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenKrijgen die een refund van hun inschrijvingsgeld?
De regels zijn duidelijk bij aanvang hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenHet Belgische team met de Lamborghini Gallardo is trouwens ook reeds terug thuis... Beide piloten verloren hun rijbewijs in België en in Nederland...
Dure Gumball voor hen
Comment
-
In alle eerlijkheid kan ik ergens ook wel begrijpen dat de Duitse autoriteiten de Gumball niet graag zien op hun Autobahnen... Voornamelijk omdat zij het niet bestaan van tempolimits eerder zullen "misbruiken". Er is een verschil tussen een normale mens die z'n topsnelheid eens test en een bende pk-monsters die legaal hun monsters kunnen loslaten.
Begrijp me niet verkeerd he, ik ben een grote fan van de gumball. Maar de situatie in Duitsland qua snel rijden ligt nu eenmaal anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenDure Gumball voor hen
Hoe zit het eigenlijk als ze je rijbewijs in het buitenland afpakken. Moet je dan ook voor de rechter komen?Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenHoe zit het eigenlijk als ze je rijbewijs in het buitenland afpakken.
Ask Wannes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIn het buitenland kunnen ze je rijbewijs niet afpakken. Wel een zware boete geven, onmiddellijk te betalen.
Ask Wannes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
haha
wat ben ik blij dat ik heb blijven wachten in mannenkesvere
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIn het buitenland kunnen ze je rijbewijs niet afpakken. Wel een zware boete geven, onmiddellijk te betalen.
Ask Wannes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenTeam Polizei zou het wachten op het vliegtuig beu zijn en is blijkbaar van Istanbul naar Athene aan het rijden op dit moment.
Comment
-
Ook eens m'n bijdrage aan foto's posten.
@Mannekensvere
Mooie GT3 waar nog een scherpe sound uitkwam
Knappe TT
een nog knappere 993 Turbo S
De rest volgt, maar bij imageshack hebben ze precies niet veel goesting
Weet er iemand een snellere upload image site?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenRij jij eens tegen 200 door Nederland voorbij de Politie. Ik denk niet dat je mag verderrijden. Heb al een paar keer op Blik op de Weg gezien dat ze Belgen aanhouden en dat die niet mogen verderrijden. Rijbewijs wordt ingevorderd en wordt dan weer naar België opgestuurd of zoiets.
Ik herinner me dat er ooit in "de zware voet" een Duitser met zijn AR 156 werd gevolgd tegen 200km/u. Toen ze hem uiteindelijk konden klissen kon ie betalen & terug verder rijden. De commentator zei dat ze een buitenlander nooit het rijbewijs afnemen!!.
Comment
Comment