Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
    zich aan de regels hielt...

hield

Comment

• Mits de nodige begeleiding van politie en autoriteiten zou deze Gumball toch mogelijk moeten zijn, het is toch jammer dat men zo hard optreedt

Hopelijk blijft Cooper doorgaan met de organisatie...

Comment

Het Belgische team met de Lamborghini Gallardo is trouwens ook reeds terug thuis... Beide piloten verloren hun rijbewijs in België en in Nederland...
        Krijgen die een refund van hun inschrijvingsgeld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
          Krijgen die een refund van hun inschrijvingsgeld?
          Ik denk het niet...
          De regels zijn duidelijk bij aanvang hé...

Comment

• Nog enkele feauteaux vanuit Drongen

Last edited by ; 02/05/2007, 00:32.

Comment

Het Belgische team met de Lamborghini Gallardo is trouwens ook reeds terug thuis... Beide piloten verloren hun rijbewijs in België en in Nederland...

Dure Gumball voor hen

Comment

• In alle eerlijkheid kan ik ergens ook wel begrijpen dat de Duitse autoriteiten de Gumball niet graag zien op hun Autobahnen... Voornamelijk omdat zij het niet bestaan van tempolimits eerder zullen "misbruiken". Er is een verschil tussen een normale mens die z'n topsnelheid eens test en een bende pk-monsters die legaal hun monsters kunnen loslaten.

Begrijp me niet verkeerd he, ik ben een grote fan van de gumball. Maar de situatie in Duitsland qua snel rijden ligt nu eenmaal anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                  Dure Gumball voor hen
                  En het beste moet nog komen Die eene die z'n rijbewijs in België is kwijtgeraakt mag voor de rechter komen.

Hoe zit het eigenlijk als ze je rijbewijs in het buitenland afpakken. Moet je dan ook voor de rechter komen?
                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• Vervolg..

Comment

• En nog..

Comment

• En nog²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                          Hoe zit het eigenlijk als ze je rijbewijs in het buitenland afpakken.
                          In het buitenland kunnen ze je rijbewijs niet afpakken. Wel een zware boete geven, onmiddellijk te betalen.
                          Ask Wannes
                          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• D´Hollanders hebben de Veyron hellemaal niet gezien.

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                              In het buitenland kunnen ze je rijbewijs niet afpakken. Wel een zware boete geven, onmiddellijk te betalen.
                              Ask Wannes
                              Rij jij eens tegen 200 door Nederland voorbij de Politie. Ik denk niet dat je mag verderrijden. Heb al een paar keer op Blik op de Weg gezien dat ze Belgen aanhouden en dat die niet mogen verderrijden. Rijbewijs wordt ingevorderd en wordt dan weer naar België opgestuurd of zoiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                D´Hollanders hebben de Veyron hellemaal niet gezien.

http://www.autojunk.nl/clips/view/130657

haha
                                wat ben ik blij dat ik heb blijven wachten in mannenkesvere

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                  Ask Wannes
                                  Toch wel xzibit is het zijne kwijt in nederland volgens dit artikel
                                  Volg het nieuws terwijl het gebeurt, blijf op de hoogte van alle entertainment-nieuwtjes en mis niets van je favoriete RTL-programma’s.

Comment

• Team Polizei zou het wachten op het vliegtuig beu zijn en is blijkbaar van Istanbul naar Athene aan het rijden op dit moment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      Team Polizei zou het wachten op het vliegtuig beu zijn en is blijkbaar van Istanbul naar Athene aan het rijden op dit moment.
                                      Ze zitten al een tijdje in Griekenland waar ze stilaan maar zeker hun eindbestemming gaan bereiken

Comment

• Ook eens m'n bijdrage aan foto's posten.

@Mannekensvere

Mooie GT3 waar nog een scherpe sound uitkwam

Knappe TT

een nog knappere 993 Turbo S

De rest volgt, maar bij imageshack hebben ze precies niet veel goesting

Weet er iemand een snellere upload image site?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Rij jij eens tegen 200 door Nederland voorbij de Politie. Ik denk niet dat je mag verderrijden. Heb al een paar keer op Blik op de Weg gezien dat ze Belgen aanhouden en dat die niet mogen verderrijden. Rijbewijs wordt ingevorderd en wordt dan weer naar België opgestuurd of zoiets.

Ik herinner me dat er ooit in "de zware voet" een Duitser met zijn AR 156 werd gevolgd tegen 200km/u. Toen ze hem uiteindelijk konden klissen kon ie betalen & terug verder rijden. De commentator zei dat ze een buitenlander nooit het rijbewijs afnemen!!.
                                          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Working...
                                          X