Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenWeet er iemand een snellere upload image site?
Tiny-pic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIk herinner me dat er ooit in "de zware voet" een Duitser met zijn AR 156 werd gevolgd tegen 200km/u. Toen ze hem uiteindelijk konden klissen kon ie betalen & terug verder rijden. De commentator zei dat ze een buitenlander nooit het rijbewijs afnemen!!.
De zware voet is een programma over de Belgische politie. Jij had het over "het buitenland", dus niet België.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe zware voet is een programma over de Belgische politie. Jij had het over "het buitenland", dus niet België.
Oh, ik d8 met het ééngemaakte Europa dat dit zowat overal gold.
Niet dus.
Comment
-
Hoi ben nieuw op het forum, maar ik was ook aanwezig in het tankstation in mannekensverre en ben erna nog naar jabbeke geweest, waar ik juist Xzibit nog gezien eb.
Ik ga morgen mijn foto's posten
En waar gaan jullie zaterdag staan om te kijken, als ze dan toch nog zouden passeren
Grtzz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenGT40 @ Drongen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenLaat die beestjes toch met rust
GT40 new edition dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jenstzr Bekijk BerichtenHoi ben nieuw op het forum, maar ik was ook aanwezig in het tankstation in mannekensverre en ben erna nog naar jabbeke geweest, waar ik juist Xzibit nog gezien eb.
Ik ga morgen mijn foto's posten
En waar gaan jullie zaterdag staan om te kijken, als ze dan toch nog zouden passeren
Grtzz
Kijk al uit naar je foto's.
Ik weet nog niet of ik ga hangt allemaal af van de broer !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat was de zus van Isabelle????
Ik dacht al die komt mij zo bekend voor!!!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenKben eigenlijk beschaamt voor het te zeggen, maar ik had dus afgesproken met die kerel in mannekensvere. Er stond ook nog een grijze Teranno naast met garageplaten (de zoon van mijn baas)
Comment
-
Team 99 (Subaru Impreza) vertelt over Mannekensvere:
“As soon as we pulled in we were mobbed by a coach load of teenagers, demanding stickers that we didn’t have. It was brilliant to see how enthusiastic they were, but slightly unnerving when we lost sight of the service station in a sea of grinning faces and flashing cameras. They would have ripped the clothes off our backs in a second. Fortunately we were saved by the arrival of a Gumball Porsche and Bugatti Veyron – the latter a welcome sight at the best of times!”
Gtspirit.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenNu iets anders. Hebben de mannen in Calais iets gezien of was er niemand van het forum daar??
Mss waren de gumballers omgeleid??
Comment
Comment