Dan op naar Drongen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk BerichtenAls ik effkes kleine oftopic mag doen (is wel redelijk de moeite waard)
Deze dame in de bugatti veyron Andrea Kremrova mag er ook wel wezen
Het zag er in ieder geval een schone madam uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenJAGOEWERE !!!!
Het zag er in ieder geval een schone madam uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NC.001 Bekijk BerichtenWat een stuk... Idem voor de wagen...
Ik zei het nog tegen RRD, Leftlane en Avantus. Toen we naast die Veyron reden had ik meer oog voor het mieke dan voor de auto zelf. En die mannen hadden die ni eens gezien...
Comment
-
-
Sja.. en toen stak er ons eentje voorbij ...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
btw... die RX8 doet die nu mee, want heb me laten vertellen dat die ni meedoet maar gwn zijn auto in gumball tenue bestickerd...Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenbtw... die RX8 doet die nu mee, want heb me laten vertellen dat die ni meedoet maar gwn zijn auto in gumball tenue bestickerd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenbtw... die RX8 doet die nu mee, want heb me laten vertellen dat die ni meedoet maar gwn zijn auto in gumball tenue bestickerd...
normaal doet die niet mee want als ge op zijn deuren kijkt hangt er een vraagteken op en geen gumball nummer
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment