Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Meen je dat nu?

Waar is dat te lezen? Heb er nog zo staan op *peut* in Drongen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten

Meen je dat nu?

Waar is dat te lezen? Heb er nog zo staan op *peut* in Drongen.
      Supercars, rain, tricky roads and a rally that should have been cancelled yesterday:

De Gumball is trouwens geannuleerd...

Comment

• Na het dodelijk accident gisteren hadden ze de rally al moeten annuleren.

Is dit de eerste keer dat er een dodelijk slachtoffer te betreuren valt gedurende de Gumball?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk Berichten
          Ja, die mannen zijn beroemd en berucht hier in de streek.

Nu iets anders. Hebben de mannen in Calais iets gezien of was er niemand van het forum daar??
          Ik ben rond 19 in Calais aangekomen, stond toen zowat 100 toeschouwers denk ik aan het tankstation, derna nog een 50-tal bijgekomen.

19u45
          Eerste auto was de Polizei M5 die alleen op de 1e trein zat, is niet gestopt maar wel op z'n gemakske gepasseerd om es te zwaaien

20u15
          Derna 2e trein met een deftige lading GB'ers waarvan een deel traag voor onze neus passeerde, schoon zicht en derna kijkje genomen naar degene die stopten om te tanken.
          Gestopt: paar Porsches Turbo, Ferrari, Range Rover Supercharged

20u45
          Gestopt: Mercdes CLS, Porsche Cayenne Turbo, Lambo Murcielago, Ferrari, Ford GT (rood)
          De laatste 3 vertokken samen en lieten eens goed horen & zien wat ze in huis hadden amai

Gepasseerd in Calais:
          Ferrari (3x)
          M6 (2x)
          Porsche Turbo
          Porsche Cayenne Turbo
          Rolls Royce
          SLR (2x)
          Range Rover
          Jaguar XJ220
          Ford GT

FILMPJE @ http://www.youtube.com/watch?v=CUArEk_KH88 (niet op mijn commentaar letten aub :p )

21u30
          Trein komt aan maar geen GB'ers langs tankstation maar we zagen ze wel in de verte rijden -> toen werd duidelijk dat wegens beetje teveel volk op de baan aan tankstation de wagens afgeleid werden en zijn we met een 20-tal wagens samen vertrokken (was wel spannend moment zo na den auto lopen ) om de GB'ers te volgen op hun route.

Onderweg tegengekomen oa: gele Porsche Carrera GT(!), nen Turbo, de Zebra Porsche, Ferrari, Lambo, Fiat 500 op de aanhangwagen, oranje Chevy.

Dan gestopt in Mannekesveren oa: Rainbow Lambo, nog ne Lambo, Ford GT (wit), Smartje :p

Dan nog naar Jabbeke gereden maar niet veel meer gezien buiten het befaamde sletje met haar foef bloot

Al bij al zeer veel gespot in Calais, wat ik opgesomt heb is zeker niet volledig, maar helaas geen Veyron gezien van gans de avond (waren iets te vroeg vertrokken in Mannekesveren )

Hier wa pics van wat in Calais gestopt is (auto's die passeerden staan op filmkes, on the road niks getrokken aangezien ik aan 't stuur zat maar kzal es horen bij mij maten om die ook te bemachtigen)

Last edited by ; 04/05/2007, 06:21.

Comment

• verkeerd topic...
            Last edited by Wally; 04/05/2007, 07:38.
            www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
              Is dit de eerste keer dat er een dodelijk slachtoffer te betreuren valt gedurende de Gumball?
              Helaas wel ja...

Comment

• en het hoeveelste met lichamelijke schade aan niet-deelnemers ?

Comment

• de rally is over!!!

A Statement from Maximillion Cooper

Issued by Maximillion Cooper on behalf of The Gumball 3000 Rally - 21.30 / 03 May 2007
                  Following our earlier release reporting yesterday's accident - As a sign of respect we have decided that this year's Gumball 3000 Rally will not travel any further and will end in Bratislava this evening, May 3rd 2007.
                  As the organisers of the rally we feel that it should be stopped as a mark of respect to Vladimir Cepulyoski who died today after an accident involving one the participating drivers.
                  We are very saddened by what has happened and feel that it would be wrong to continue. On behalf of Gumball 3000, we once again extend our deepest sympathies to his family and we are doing everything we can for them.
                  This is the first time anything like this has happened in 9 years of travelling through over 40 countries with 1000's of drivers and it is with deep regret that I make this announcement.
                  Maximillion Cooper
                  Founder & CEO
                  The Gumball 3000 Group

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    en het hoeveelste met lichamelijke schade aan niet-deelnemers ?
                    Als ik me niet vergis zelfs het eerste...

Deelnemers zijn er wel al gewond geraakt...

Comment

• en die dame dan waar de volgwagen van kimble vol opgevlogen is?
                      was gefilmd trowuens door een reportageploeg. dacht dat het een volvo was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        en die dame dan waar de volgwagen van kimble vol opgevlogen is?
                        Klopt...
                        Strikt gezien is het geen "Gumball3000" ongeval maar aangezien het toch in de sfeer van de Gumball gebeurde kan men dit idd toch meetellen...

Comment

• Het zwaarste (recente) ongeval met een deelnemer gebeurde in 2004 toen Torquenstein met z'n Dodge Viper in Marokko de controle over z'n stuur verloor op een zeer slechte baan en enkele malen overkop ging... Torquenstein werd hierbij zwaar gewond.

Comment

Peugeot 406 break dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door *Mercenary* Bekijk Berichten
                              Ik ben rond 19 in Calais aangekomen, stond toen zowat 100 toeschouwers denk ik aan het

Wat een wagen...
                              nls2000

Comment

was dat dat waar de e55 op het verkeerde baanvak ook reed ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  was dat dat waar de e55 op het verkeerde baanvak ook reed ?

Idd. Denk dat 'ie aan het inhalen was ofzo.

Comment

• Et doet me pijn als ik er aan denk dat wij misschien getuigen waren van de laatste Gumball ooit

Comment

• Die had ik zooooo graag gespot Heb hem in een flits voorbij zien rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                        Die had ik zooooo graag gespot Heb hem in een flits voorbij zien rijden
                                        Je had em dan es moeten zien optrekken, WTFFFF, gans die carroserie ging omhoog vanvoor. En dat geluid man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          Idd. Denk dat 'ie aan het inhalen was ofzo.
                                          Hij was op 'n paar 100m voor de finish in ieder geval langs de verkeerde kant van de weg aan 't rijden. En Kimble vond 't op dat moment dus nog vrij grappig.

Comment

Working...
                                          X