Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door spidey Bekijk Berichten
    de auto die het meeste volk trok in mannekesvere was toch wel de lam666 van Rami :d

Wham! iedereen erop af :d

zelfs de nieuwsdienst van vtm kwam hem interviewen

de manier waarop hij mannekesvere verliet ging ook niet ongemerkt :d

(waar waren nu de meeste autos te spotte?drongen dan toch?)

Veel respect voor Rami z'n auto. Maar het was niet de auto die het meeste volk trok. Denk wel dat de Veyron DE publiekstrekker was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
      Filmpjes:

Je downloadt ze alle 3 in dezelfde map en dan open je alleen part1. Alleen op deze manier zal je ze allemaal kunnen zien.
      Wa ne kutsite die rapidshare. Heb part 1 gedownload en moe nu 121 minuten wachten op part 2. WTF!!! Der zijn toch andere manieren. Megaupload bvb

Comment

• Ik heb trouwens geluk dat ik bij de terugweg op de E17 rustig legaal reed. Toen ik werd voorbij gestoken door 'n franse new beetle werd die from out of nowhere geflitst. Blijkbaar stond de politie met 'n donkere wagen op 'n onverlichte baan te flitsen. Ik zag 'm met wat geluk in mijn achteruitkijkspiegel en prees mij gelukkig dat 'k 125 op teller deed.

Comment

• Hier nog de pics van de goodies die ik heb kunnen afschooien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heinrich von mausmatten Bekijk Berichten

btw heb zowel in Jabbeke als Drongen een Zwarte 3 coupé gezien met 4 jonge gasten aan boord , mensen van het forum? zeer knappe wagen!
            Yep, was mijn wagen thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

VLNR: Carfreak007, P.Stichelb, whispy !!!
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                Gemiddeld verbruik: 11,5 liter per 100km
                dat is véél voor een E280cdi
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ikzelf heb geen foto's getrokken, maar maten van mij wel, wanneer ik ze heb zal ik deze zeker hier plaatsen.
                  Heb wel 1 foto waarbij mijn auto tussen 3 Bentley's stond
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                    OOk net thuis.

Nog op t laatste de Zilveren gallardo gezien.
                    De man vertelde ons dat zij met de boot waren gekomen omdat ze de trein niet opmochten wegens niet legale nummerplaat. Dan maar de boot genomen en hij vertelde ons dat hij " niet al te traag " zou doorrijden, nu de menigte weg was. Ook nog massa's stickers uitgedeeld. Zeer fijne kerels!

Ohja F40Fan heeft zalige rolling pics.
                    Kben blijkbaar net te vroeg vertrokken ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk Berichten
                      Veel respect voor Rami z'n auto. Maar het was niet de auto die het meeste volk trok. Denk wel dat de Veyron DE publiekstrekker was.
                      toen waren wij net door

Comment

• ik vond het ook niet zo super, ik had meer actie en animatie verwacht

ma bon, mijn madam en ik hebben een leuk dagje gehad, merci gTa&Rens en Alex voor de ontvangst en de versnaperingen

@de rest: nice meeting you again

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          En bij deze wil ik gTa bedanken voor het ritje naar Jabbeke en ICEFARMER voor de gedienstigheid om mij naar huis te voeren.

Bedankt mannen!

Ondanks dat het niet nodig geweest is toch graag gedaan

Comment

• Slecht nieuws :

Maximillion Cooper already warned all the drivers during the drivers briefing this morning that the German government doesn't support the rally and even

Comment

• Al een tijdje terug thuis en een dutje gedaan intussen. Ik ben in Mannekensvere gaan kijken en de eerste tegenvaller was eigenlijk de massa volk die daar al stond. Daar stond zeker 200 man toen ik daar rond 19u aankwam. Toch blijkbaar relatief veel auto's gezien en net lang genoeg blijven plakken om de Veyron te zien . Maar het was echt wel de moeite om er eens bij te zijn.
                              Wat wel triestig was om te zien was dat vele toeschouwers zich op de pechstrook opstelden om te kijken ipv achter de vangrail te blijven.
                              Bij de terugrit naar Gent nog even over de parking van Jabbeke en Drongen gereden maar daar waren geen Gumballers meer te bespeuren. Wel nog veel toeschouwers.
                              Zijn er nog veel gepasseerd na de Veyron?
                              Last edited by ; 30/04/2007, 10:37.

Comment

• twas best wel cool, alleszins beter dan vorig jaar weer zeer veel forummers kunnen spreken en leuke wagens gezien (al heb ik de meeste leuke wagens gemist ma bo I don't really care... sfeer was goed dusja)

Foto's komen er in de loop van de dag waarschijnlijk aan we hebben een hele tijd tussen een Ford GT en F430 spider gezeten en daar heb ik wel de nodige shots van... die zilveren Gallardo vond ik ook geschift, gelukkig net lang genoeg gebleven daarvoor

Comment

• Iemand die weet of ze gisteren tss middernacht en één uur stonden te flitsen op de E40 van Gent naar Brussel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

Afgelegde afstand: 1.041km
                                    Gemiddeld verbruik: 11,5 liter per 100km
                                    Brandstofverbruik totaal: 90,5 liter diesel
                                    Gemiddelde snelheid: 90km/h
                                    Totale rijtijd: 11h 35m
                                    Je hebt denk ik een verkeerde berekening gemaakt, je gemiddeld verbruik is 8.69 liter /100 km

Comment

• Best wat leuk spul gezien in Drongen, al was het niet zo 'intens' als 2 jaar geleden in Acoz. Max cooper z'n XJ220 was echter mighty impressive om naast te hangen ... en uiteraard ook die Veyron

Comment

• Wagen met Belgische nummerplaat PWX-007. Iemand enig idee wie dit is?

Comment

• In drongen stond er een zwarte Peugeot 406 van de flikken mét flits rond 20.30u , daarna is ie vertrokken wss ergens gaan flitsen.

Massa's veel volk in Drongen.Ik schat dat er toch een 15-20 bolides getankt hebben. Teleurstelling was toch de Veyron, voorbij gereden alsof het niks was. De Lambo LP 640 daarentegen, heeft toch een efforke gedaan toen hij voorbij vloog, jammer dat ik net onderweg was van de vangrail richting tankstation, kon hem maar in flits zien, gelukkig kon ik hem wel goed horen .

Comment

Working...
                                          X