Pff,... spraakloos geworden door al dat schoon grief
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Net terug , feestje!
Eerst Mannekesvere gedaan, daarna ff Jabbeke.
Alleen spijt gehad van het feit dat de Veyron net kwam tanken op mannekesveere toen wij vertrokken waren
Geen foto's gepakt, dat deden die 100 anderen wel
Jammegenoeg geen forumers gesproken, heb wel Leftlane zien toekomen in Jabbeke , maar daar stond direct veel volk rond , dus heb het maar gelaten voor wat het was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heinrich von mausmatten Bekijk BerichtenJammegenoeg geen forumers gesproken, heb wel Leftlane zien toekomen in Jabbeke , maar daar stond direct veel volk rond , dus heb het maar gelaten voor wat het was.
Comment
-
Mannen, twas gewoon zalig in Mannekensvere. Diegene die vertrokken zijn, hadden ongelijk. De enigste Veyron die meereed is bij ons gestopt!!! Wat een bak. Minimum 5 Gallardo's, 1 Murcielago, 1 Gemballa Cayenne, 1 Skyline, de Adidas van, 1 Ford GT, 1 Aston Martin DB9 verscheidene Porsches. Zelfs 1 met al een achterste velg kapot. Die is toen 4 nieuwe banden gaan leggen + 1 nieuwe velg, kostprijs: 3500€. Teveel om op te noemen. Heb nog stickers kunnen afschooien van Gumball3000 en Adidas team + een informatieboekje van de Gumball. Op een gegeven moment wisten we niet waar kijken.
Wel 1 ding jammer: HAD DE BATTERIJ VAN MIJN CAMERA THUIS LATEN LIGGEN!!!
Comment
-
Net terug!
Ben maar om 10 uur in Mannekensvere gearriveerd, wat slaat er net voor mij in aan het tankstation... jep, de zwarte Veyron
Er stond plots 60 man voor mijnen auto...
Dienen bestuurder gaf wel niet te veel gas, hij had het te druk met het vrouwelijk schoon naast hem, die Bugatti klonk trouwens een beeteke als een Ducati 748 met Termignoni's, maar dan dieper
Vervolgens dan maar naar Drongen gereden waar de zilveren Gallardo stopte om te tanken. Vriendelijke mensen die Arabieren. Hij was blijkbaar één van de laatste omdat ze de boot moesten nemen. Ze mochten niet op de trein omwille van hun nummerplaat !! (arabisch). Bij het aanzetten heeft em toch eens het gas opengedraaid, zalig !
Jammer dat het feestje zo uitgelopen is, ik was er graag vroeger bij geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWanneer??
Rond 22u denk ik , ben niet meer zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk BerichtenDEGENE DIE FOTO'S HEEFT VAN DAT VUIL SLETJE IN TANKSTATION JABBEKE DIE HAAR TOETERS EN BELLEN MEERMAALS TOONDE, GELIEVE DIE HIER TE POSTEN...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
twas voor mij lik de saaiste gumball EVER
al bij al nog veel auto's gezien maar zo booooring zeg, totaal geen activiteit whatsoever, veel te veel te veel te veel volk, rot-flikken ... bah
gelukkig maakte het gezelschap veel goed1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtentwas voor mij lik de saaiste gumball EVER
al bij al nog veel auto's gezien maar zo booooring zeg, totaal geen activiteit whatsoever, veel te veel te veel te veel volk, rot-flikken ... bah
gelukkig maakte het gezelschap veel goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtentwas voor mij lik de saaiste gumball EVER
gelukkig maakte het gezelschap veel goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenWaar stond je?
Als ik het zo hoor waren we beter in Mannekensvere gebleven, maar ja ... tis een gok die je moet maken en dit jaar hebben we verkeerd gegokt. better luck next time1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk BerichtenDEGENE DIE FOTO'S HEEFT VAN DAT VUIL SLETJE IN TANKSTATION JABBEKE DIE HAAR TOETERS EN BELLEN MEERMAALS TOONDE, GELIEVE DIE HIER TE POSTEN...
I've got it all on tape :d
twas we l vrij saai, in mannekesvere bijna geen nkele auto gezien (een paar)
verdacht weinig gumballers :s
hebben die andere dan een andere route gepakt ofzo?
waar zijn de mmeeste gestopt?
Xzibit was de eerste gumballer die wij voorbij hebben zien vliegen
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenZeg, stond jij derjuust nog in Drongen? ik zag een zwarte X3 wegrijden1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment