Just thuis! 't Was vet, maar kheb toch 't gevoel da we 't één en 't ander mislopen zijn vandaag...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenJust thuis! 't Was vet, maar kheb toch 't gevoel da we 't één en 't ander mislopen zijn vandaag...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenwij hebben de veyron nog in stilstand gezien...aan de texaco in koekelberg moest zijn bijzit naar de wc zij gingen rechtstreeks naar frankfurt en niet meer naar nederland. later volgen de pics
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenSilviaS12,
je Nissan stond mooi geparkeerd in Mannekensvere
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtennu nog maar thuis
Comment
-
OOk net thuis.
Voor mij de meest actieve gumball ooit eigenlijk. Heb ferm wat kunnen mee rijden met zeer moois:
Een M5 die me verzocht zijn noten te likken via zijn schermpje en me daarop een lekker v10 gebrul liet horen.
Even mee gesjeesd met een Brabus Rocket al was ik hem snel kwijt.
Een heel eind naast een Ford GT en een F430 gehangen .. geilen was het.
!! Nu hopen dat ik niet geflitst ben !! 90% van de tijd maar 100 gereden, maar ja ...
Nog op t laatste de Zilveren gallardo gezien.
De man vertelde ons dat zij met de boot waren gekomen omdat ze de trein niet opmochten wegens niet legale nummerplaat. Dan maar de boot genomen en hij vertelde ons dat hij " niet al te traag " zou doorrijden, nu de menigte weg was. Ook nog massa's stickers uitgedeeld. Zeer fijne kerels!
Ohja F40Fan heeft zalige rolling pics.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenJa je kon er niet naast kijken, hé. alé, ben toch blij dat iemand het opgemerkt heeft... Daarentegen heb ik niet de kans gehad om met iemand van jullie te spreken...wel jammer. is nochtans het tweede jaar dat ik afspreek met dit forum.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spidey Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenBizar, ik heb ier een aantal kaartjes gekregen (Top trumps-sportwagens) van dienen Arabier met zijne zilveren Gallardo en da's in het Nederlands, HUH !
Die hebben die in verschillende talen liggen of wa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtennog iets gezien achter dak wegwas?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenJa je kon er niet naast kijken, hé. alé, ben toch blij dat iemand het opgemerkt heeft... Daarentegen heb ik niet de kans gehad om met iemand van jullie te spreken...wel jammer. is nochtans het tweede jaar dat ik afspreek met dit forum.
Misschien eens T-shirts laten maken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenIk heb hem niet gezien waar stond hij ergens ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenJa, het probleem is dat je totaal niet weet wie er van het forum is, ik stond daar ook maar wat te kijken, je kan moeilijk iedereen aanspreken eh
Misschien eens T-shirts laten maken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenze zijn in holland gedrukt
Stond jij ook achter de Gallardo, toen je vroeg of er iemand aan de bestuurder een teken wou doen of em gas wou geven ?
Ik heb dat gefilmd, zalig geluid dat ding zeg, die warmte die daar uit kwam uit die uitlaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenHeb het ook in gedachten. Misschien een naamkaartje in opvallende kleur voor op je kleren te prikken.
Heb wel veel wagens zien passeren, maar heb spijt dat ik een half uur te vroeg ben vertrokken in Mannekesveere, de Veyron net gemist, heb hem nadien nog in de vlucht zien passeren in Drongen , maar da's niet hetzelfde natuurlijk...
btw heb zowel in Jabbeke als Drongen een Zwarte 3 coupé gezien met 4 jonge gasten aan boord , mensen van het forum? zeer knappe wagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenniemand geflitst ? Er stond een driepekkel achter het bord van de parking tussen Mannekensvere en Jabbeke ... ik heb héél veel geluk gehad
Vooral in de hoop om ingehaald te worden door gumballers, maar enkel een Ferrari 360 en een Oranje Range Rover sport gezien.
Comment
Comment