Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wij hebben de veyron nog in stilstand gezien...aan de texaco in koekelberg moest zijn bijzit naar de wc zij gingen rechtstreeks naar frankfurt en niet meer naar nederland. later volgen de pics
Hij heeft een lange tijd stilgestaan aan het einde van de parking van Mannekensvere, hij wachtte op die Porsche Cayenne blijkbaar
Ja je kon er niet naast kijken, hé. alé, ben toch blij dat iemand het opgemerkt heeft... Daarentegen heb ik niet de kans gehad om met iemand van jullie te spreken...wel jammer. is nochtans het tweede jaar dat ik afspreek met dit forum.
Bizar, ik heb ier een aantal kaartjes gekregen (Top trumps-sportwagens) van dienen Arabier met zijne zilveren Gallardo en da's in het Nederlands, HUH !
Die hebben die in verschillende talen liggen of wa
Voor mij de meest actieve gumball ooit eigenlijk. Heb ferm wat kunnen mee rijden met zeer moois:
Een M5 die me verzocht zijn noten te likken via zijn schermpje en me daarop een lekker v10 gebrul liet horen.
Even mee gesjeesd met een Brabus Rocket al was ik hem snel kwijt.
Een heel eind naast een Ford GT en een F430 gehangen .. geilen was het.
!! Nu hopen dat ik niet geflitst ben !! 90% van de tijd maar 100 gereden, maar ja ...
Nog op t laatste de Zilveren gallardo gezien.
De man vertelde ons dat zij met de boot waren gekomen omdat ze de trein niet opmochten wegens niet legale nummerplaat. Dan maar de boot genomen en hij vertelde ons dat hij " niet al te traag " zou doorrijden, nu de menigte weg was. Ook nog massa's stickers uitgedeeld. Zeer fijne kerels!
Ja je kon er niet naast kijken, hé. alé, ben toch blij dat iemand het opgemerkt heeft... Daarentegen heb ik niet de kans gehad om met iemand van jullie te spreken...wel jammer. is nochtans het tweede jaar dat ik afspreek met dit forum.
Ik heb hem niet gezien waar stond hij ergens ?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Bizar, ik heb ier een aantal kaartjes gekregen (Top trumps-sportwagens) van dienen Arabier met zijne zilveren Gallardo en da's in het Nederlands, HUH !
Die hebben die in verschillende talen liggen of wa
Ja, het probleem is dat je totaal niet weet wie er van het forum is, ik stond daar ook maar wat te kijken, je kan moeilijk iedereen aanspreken eh
Misschien eens T-shirts laten maken ?
Ja, het probleem is dat je totaal niet weet wie er van het forum is, ik stond daar ook maar wat te kijken, je kan moeilijk iedereen aanspreken eh
Misschien eens T-shirts laten maken ?
Heb het ook in gedachten. Misschien een naamkaartje in opvallende kleur voor op je kleren te prikken.
Heb het ook in gedachten. Misschien een naamkaartje in opvallende kleur voor op je kleren te prikken.
Is een goed idee, ik had ook een template op mijn wagen gehangen ( Audi A4) ; maar t probleem was , dat ik nauwelijks bij mijn eigen wagen gestaan heb uiteraard
Heb wel veel wagens zien passeren, maar heb spijt dat ik een half uur te vroeg ben vertrokken in Mannekesveere, de Veyron net gemist, heb hem nadien nog in de vlucht zien passeren in Drongen , maar da's niet hetzelfde natuurlijk...
btw heb zowel in Jabbeke als Drongen een Zwarte 3 coupé gezien met 4 jonge gasten aan boord , mensen van het forum? zeer knappe wagen!
Comment