Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Back home!!!

Van Mannekensvere tot Breda gedaan, in het zog van enkele Gumballers, zalig sfeertje, al had ik wat meer wagentjes willen zien, beter volgende keer!

Alex, thx voor de ontvangst, 'twa bjistih!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
      niemand geflitst ? Er stond een driepekkel achter het bord van de parking tussen Mannekensvere en Jabbeke ... ik heb héél veel geluk gehad
      ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Back home!!!

Van Mannekensvere tot Breda gedaan, in het zog van enkele Gumballers, zalig sfeertje, al had ik wat meer wagentjes willen zien, beter volgende keer!

Alex, thx voor de ontvangst, 'twa bjistih!

haha .. volgende keer doen we een bbq'tje en wa meer drank e
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ook terug thuis. Vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. Blijkbaar verkeerd gegokt en zijn der veel via de E17 gegaan.

Wel veel forummers gezien.

Comment

haha .. volgende keer doen we een bbq'tje en wa meer drank e
            Perfect, kijk ernaar uit!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mitChill Bekijk Berichten
              Ook terug thuis. Vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. Blijkbaar verkeerd gegokt en zijn der veel via de E17 gegaan.

Wel veel forummers gezien.
              Ja, idem

mitChill, NC.001, Pablo Govaerts, xxx, Porker, STA911, Zonda, Maxime Soete, matteus, avantus, Leftlane, fastastic, wannes, superrace, P.Stichelb, bt, stevy, rami, rabbit, f40fan, icefarmer, tsmetjen, gTa, Tomski, en ik vergeet er zeker nog
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ja, idem

mitChill, NC.001, Pablo Govaerts, xxx, Porker, STA911, Zonda, Maxime Soete, matteus, avantus, Leftlane, fastastic, wannes, superrace, P.Stichelb, bt, stevy, rami, rabbit, f40fan, icefarmer, tsmetjen, gTa, Tomski, en ik vergeet er zeker nog
                En hetgeen wat me nog het meest is bijgebleven is:

1. Het geluid toen Rami aan de overkant van Mannekensvere optrok en ...
                2. toen Rami terug vertrok richting Jabbeke.

Het is niet het mooiste geluid wat ik ooit gehoord heb, maar wel het vetste! Zalig!!!

Comment

't Was de moeite vond ik ... alleen al tussen die mannen rijden geeft een enorme kick

Heb een hele tijd tussen een F430 Spyder van Dubaï en een rode Ford GT gehangen. Ben gepasseerd door een RR Phantom, 2 SLR's, Porsche 997 Turbo, 2 M6'en en nog een aantal Ferrari's.

Sommige van die kerels gaan er wel vierkantig over ... vooral die witte 997 Turbo, die heb ik stoten zien doen

Enfin, zeker voor herhaling vatbaar!

Hier zijn een aantal foto's ... we zullen beginnen met de beste, mooiste, luidste, ..... :

Comment

Comment

Comment

Comment

Net terug, ff bijlezen zometeen.

Hoogtepunt van de dag voor mij was naast Maximillian Cooper z'n Jag cruisen, ff dollen en daarna een vette thumbs up van the man himself krijgen

De veyron zien cruisen was Wannes is em helemaal gevolgd tot in Brussel

Comment

Comment

Ook terug. De hele tijd in Drongen blijven plakken. En de meesten zijn daargepasseerd, al hebben ze niet allen moeten tanken. Jammer dat die Veyron zo traag ging toen hij voorbij kwam. Er kwam amper geluid uit, in tegenstelling tot de manier waarop Rami's Gallardo Drongen verliet
                              Last edited by Wutputt; 30/04/2007, 03:02.
                              The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Filmpjes:

Je downloadt ze alle 3 in dezelfde map en dan open je alleen part1. Alleen op deze manier zal je ze allemaal kunnen zien.

Comment

de auto die het meeste volk trok in mannekesvere was toch wel de lam666 van Rami :d

Wham! iedereen erop af :d

zelfs de nieuwsdienst van vtm kwam hem interviewen

de manier waarop hij mannekesvere verliet ging ook niet ongemerkt :d

(waar waren nu de meeste autos te spotte?drongen dan toch?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spidey Bekijk Berichten
                                    de auto die het meeste volk trok in mannekesvere was toch wel de lam666 van Rami :d

Wham! iedereen erop af :d

zelfs de nieuwsdienst van vtm kwam hem interviewen

de manier waarop hij mannekesvere verliet ging ook niet ongemerkt :d

(waar waren nu de meeste autos te spotte?drongen dan toch?)
                                    Mannekesveren was volgens mij het meeste te zien.

Ik zie trouwens net dat 'k op 'n foto gespot ben terwijl 'k in die RX-8 aan 't kijken ben.

Comment

Ook net thuis kheb de slechtste gok van m'n leven gemaakt door enkele minuten dat de veyron Drongen passeerde het tankstation te verlaten (ik wou er een stuk mee meerijden via E17) maar het blijkt dat tem richting Brussel is blijven rijden. Kut kut kut

Voor de rest heb ik me wel nog goed gehad. Veel forumleden ontmoet en redelijk wat auto's gezien... Het leukste was toch dat we het stuk tussen Mannekesvere en Jabeke een stuk samen hebben gereden met maximilian cooper.

Vrijdag ga ik zeker proberen de Veyron te spotten.

Comment

T'was wel nog tof

K'heb beelden van als we tussen de XJ220, SLR en GT reden, die komen ergens deze week wel in dit topic

Verder...

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Net terug thuis van: London, Calais, België & Amsterdam...

We begonnen de Gumball 3000, editie 2007 omstreeks 03h30 gisterochtend toen m'n wekker kabaal begon te maken... Een uurtje later, fris gewassen en wakker reed ik richting Aalst om Hans & Stijn op te pikken om samen naar London te gaan... Omstreeks 08h00 konden we dan de trein nemen richting de UK. Eenmaal aangekomen op Engelse bodem ging het vrij vlot tot in London, meer zelfs, het ging zelfs zéér vlot. De instructies van de GPS volgende kwamen we aan in het Sofitel hotel waar onze "Media badges" klaar lagen voor afhaling. M'n auto kon ik kwijt net achter de hoek en met een uitvalsweg om snel weg te geraken. Na wat in het hotel rondgehangen te hebben zijn we dan de auto's gaan fotograferen en filmen. Ook enkele celebrities werden door ons op de gevoelige plaat vastgelegd... Een half uurtje voor de start kozen we het hazenpad richting Folkstone waar de trein op ons en de Gumballers stond te wachten. Langseen de M20 werd al snel duidelijk dat er niet alleen veel kijklustigen paraat waren doch dat eveneens de politie massaal terplaatse was...

Net voor de Gumballers toekwamen werden we ingecheckt... Helaas op een trein zonder Gumballers... Geen nood, dan "missen" we gewoon die trein Zo gezegd, zo gedaan en helaas was de trein zonder ons vertrokken waarna we een plaats kregen op de volgende trein -met Gumballers-... Voordat we in de trein konden rijden hebben we rustig de tijd gehad om met enkele Gumballers, waaronder xzibit te kunnen praten.

Vanuit Calais ging het dan richtings Mannekesvere waar een massa kijklustigen te wachten stonden Nadien nog eens naar Jabbeke gereden en dan Hans & Stijn in Aalst gaan afzetten waarna ik besloot om nog "efkes" door te rijden naar Amsterdam... Omstreeks 00h15 ben ik dan in Amsterdam toegekomen waar de sfeer enorm goed was, mede dankzij Koniginnedag... Helaas bleek de rit weinig nut te hebben... Slechts 40 van de 120 deelnemers kwamen voorbij Amsterdam. Mede dankzij de strenge controles bleek men in tijdsnood te zitten waardoor men uiteindelijk beslist heeft om de checkpoint van Amsterdam af te gelasten en rechtstreeks naar Frankfurt te rijden waar de vliegtuigen reeds vertrekkensklaar stonden.

Na enkele foto's genomen te hebben ben ik dan terug richting Londerzeel gereden waar ik een 45 min geleden toegekomen ben...

Het was een lange, vermoeiende, doch bijzonder aangename dag die zeker voor herhaling vatbaar is! Foto's zullen morgen in de loop van de dag volgen, nu ga ik stilletjesaan enkele uurtjes slapen

Enkele cijfergegevens van onze "rit":

Afgelegde afstand: 1.041km
                                          Gemiddeld verbruik: 11,5 liter per 100km
                                          Brandstofverbruik totaal: 90,5 liter diesel
                                          Gemiddelde snelheid: 90km/h
                                          Totale rijtijd: 11h 35m

Aantal foto's: 550
                                          Aantal filmpjes: 61
                                          Totale bestandsgrootte: 3Gb

Met dank aan de 2 goede copiloten: Hans & Stijn

To be continued...

Comment

Working...
                                          X