Ik kon er helaas niet bij zijn, familiefeest heeft veel langer geduurd dan verwacht. We zijn om 21u30 uit antwerpen vertrokken, en rond 22u waren we aan beervelde. Zijn dan blijven staan tot ongeveer 22u30 en ik heb toch redelijk wat zien passeren: XJ220, GT3, enkele 997 turbo's, noem maar op. En net onder mijn neus werden 2 997 turbo's, een Cayenne Turbo en een Z4M Coupé aan de kant gezet. Jammer genoeg zag mijn moeder het niet meer zitten om terug te rijden naar kalken om daar nog even te gaan kijken. Al bij al (nadat ik eerst dacht van niets meer te zien) toch nog redelijk wat gezien, alleen geen veyron.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
een showbeeste die zo hard probeert om erbij te horen ... belachelijk
vorig jaar was em ook in Calais1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
veyronfreaks!
nee sorry ik heb hem niet gezien en eigenlijk niet gemist... ik had veel liever die pagani gezien, weer te lang geleden dat ik nog eens eentje heb gezien terwijl die veyrons kom je al bij al vrij veel tegen...
vreemd genoeg ook geen van de carrera gt's gezien
M'n foto's zijn trouwens verwerkt, kzal ze straks eens posten
Comment
-
Het was de 1ste keer dat ik de Gumball live heb gezien en ik moet zeggen dat het wat tegenviel.. Op de terugweg wel een 996 Turbo !! het nakijken gegeven..
Toen ik vertrok uit Mannekensvere, heb ik terug gekeerd richting Dunkerque.. Daar heb ik terug de autostrade opgereden richting Middelkerke.. Eventjes aan de kant gezet en enkele Gumballers opgewacht.. Dat was dan wel de moeite!!
Leuk om enkele forummers irl te zien!!
Nice to meet you alex & co
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenHet was de 1ste keer dat ik de Gumball live heb gezien en ik moet zeggen dat het wat tegenviel.. Op de terugweg wel een 996 Turbo !! het nakijken gegeven..
Toen ik vertrok uit Mannekensvere, heb ik terug gekeerd richting Dunkerque.. Daar heb ik terug de autostrade opgereden richting Middelkerke.. Eventjes aan de kant gezet en enkele Gumballers opgewacht.. Dat was dan wel de moeite!!
Leuk om enkele forummers irl te zien!!
Nice to meet you alex & co
Prachtige wagen, die Turbo S, ik zou er alles voor geven!
Nice to meet you!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenUw vertrek daar
Prachtige wagen, die Turbo S, ik zou er alles voor geven!
Nice to meet you!
Thx!
Alles?
Ik zal sebiet een filmpje uploaden toen ik een Ferrari 575? (denk ik) volgde.. Hij reed op een veilige afstand voor me aan 130 op het linkervak, de auto voor hem ging naar rechts en de ferrari duwde plankgas.. En wat deed de Turbo S? Niet lossen ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenAls ze tussen Aalter en Mannekensvere stonden te flitsen hang ik er DIIIIIIIIIIIIIIIIIK aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenWat wel triestig was om te zien was dat vele toeschouwers zich op de pechstrook opstelden om te kijken ipv achter de vangrail te blijven.
Was inderdaad heel triestig, kdenk dat sommige echt niet beseffen hoe gevaarlijk dat was. Best dat er een zwaantje toekwam om een oogje in het zeil te houden of tkon daar nog verkeerd aflopen. Voor de politie er was stonden ze met tientallen over gans de pechstrook tot aan de witte lijn. Sommige vrachtwagens begonnen zelfs op hun rem te duwen en uit te wijken naar links, was echt onverantwoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk BerichtenBen blij dat hier nog iemand die opmerking maakt.
Was inderdaad heel triestig, kdenk dat sommige echt niet beseffen hoe gevaarlijk dat was. Best dat er een zwaantje toekwam om een oogje in het zeil te houden of tkon daar nog verkeerd aflopen. Voor de politie er was stonden ze met tientallen over gans de pechstrook tot aan de witte lijn. Sommige vrachtwagens begonnen zelfs op hun rem te duwen en uit te wijken naar links, was echt onverantwoord.
Comment
-
Ik ben met Leftlane en nog twee vrienden in Drongen gaan kijken, we zijn direct doorgereden van de Nurburgring. Het was best wel vet, maar als ik lees dat er 120 deelnemers waren, dan hebben we er maar zeer weinig gezien uiteindelijk. We hebben toch even naast die Veyron gehangen. Iemand een idee wie het mieke was dat erbij zat, want damnnn
In het terugrijden naar huis reed die Lamborghini Gallardo nog achter ons, ik weet niet of hij alles gaf natuurlijk, maar Big C. kon hem toch volgen.
Ik vond het vorig jaar veel beter, toen zag je echt al de auto's.
Iemand meer info over komende vrijdag als ze terug door Belgie komen?
Voorts ook nog redelijk wat nieuwe mensen van hier leren kennen, waaronder Alex zonder 635 oa , Carlito, RRD en nog zoveel meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk BerichtenBen blij dat hier nog iemand die opmerking maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenVan onverantwoord gesproken: dat kieken in Drongen die bij het vallen van de avond op 20 cm van het eerste rijvak ging liggen met zijn broek af. Dat heeft niet veel gescheeld of daar was iets serieus gebeurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenIk ben met Leftlane en nog twee vrienden in Drongen gaan kijken, we zijn direct doorgereden van de Nurburgring. Het was best wel vet, maar als ik lees dat er 120 deelnemers waren, dan hebben we er maar zeer weinig gezien uiteindelijk. We hebben toch even naast die Veyron gehangen. Iemand een idee wie het mieke was dat erbij zat, want damnnn
In het terugrijden naar huis reed die Lamborghini Gallardo nog achter ons, ik weet niet of hij alles gaf natuurlijk, maar Big C. kon hem toch volgen.
Ik vond het vorig jaar veel beter, toen zag je echt al de auto's.
Iemand meer info over komende vrijdag als ze terug door Belgie komen?
Voorts ook nog redelijk wat nieuwe mensen van hier leren kennen, waaronder Alex zonder 635 oa , Carlito, RRD en nog zoveel meer.
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenLater op de avond heeft dat zwaantje nog iemand van de middenberm moeten halen.
Hoe kun je nu zo stom zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIs het vrijdag of donderdag? En inderdaad: hoe laat ongeveer en welk traject zullen ze volgen? Weet jij hier iets meer over, Bralo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenIs het niet zaterdag?
Comment
-
Hier begon 't allemaal:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDacht ik eerst ook, dan las ik hier ergens in dit topic 5 mei, en nu vrijdag. Ik geraak er niet meer aan uit!
Ik las ergens vrijdag, vandaar... Maar het kan natuurlijk ook zaterdag zijn.
Comment
Comment