Was hier en daar nog wel ne sjonnie tusse ook .. Wel lachen daar in mannekesvere kwam er een clio '' v6 '' aan kapotgaan iedereen had direct door dat geen echte was en begon de man spontaan uit te lachen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk heb zelfs daarnet 'n foto gevonden van die flitser:
Ligt 't aan mij of stond die precies veel vroeger dan 'k verwacht had?Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenSpecial tnx to EvO@d1rk.be denk dat met deze flitser alleen al de staatsschuld weer aanzienlijk ingekrompen is Gelukkig reden we de parking op anders hadden we ook "prijs" gehad...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenJep twas de oranjeDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenVLNR: P.Stichelb
Zo opgewonden dat ie was!!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenIdd die zilveren vind ik echt machtig mooie foto's ookDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtennet lang genoeg gewacht voor deze blijkbaar vond ik mss wel de zaligste die ik heb gezien, dat zilver is echt geschift sympathieke gasten ook
Comment
Comment