Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Was hier en daar nog wel ne sjonnie tusse ook .. Wel lachen daar in mannekesvere kwam er een clio '' v6 '' aan kapotgaan iedereen had direct door dat geen echte was en begon de man spontaan uit te lachen.

Comment

• Was dat zo'n oranje?

Comment

• nog eens die 2 samen:

attention whore

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
          Ik heb zelfs daarnet 'n foto gevonden van die flitser:

Ligt 't aan mij of stond die precies veel vroeger dan 'k verwacht had?
          Special tnx to EvO@d1rk.be denk dat met deze flitser alleen al de staatsschuld weer aanzienlijk ingekrompen is Gelukkig reden we de parking op anders hadden we ook "prijs" gehad...
          Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            Was dat zo'n oranje?
            Jep twas de oranje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
              Special tnx to EvO@d1rk.be denk dat met deze flitser alleen al de staatsschuld weer aanzienlijk ingekrompen is Gelukkig reden we de parking op anders hadden we ook "prijs" gehad...
              Idd, ik was ook goed aan het doorgeven om een 997 Turbo in te halen .. maar ik vertraagde om te zien of er op die parking geen gumballers stonden ... kging anders mijn rijbewijs kwijt geweest zijn
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Gallardo die wegreed uit drongen... LL erachter met 4 man in de RSbitch en hij zou die gallardo's ass gekicked hebben

Comment

• mooie Turbo:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                    Jep twas de oranje
                    Je kan niet missen, lelijkste clio die ik al in mijn leven heb gezien de wielen staken bijna een halve meter in de wielkassen té grappig, wou hij daarna nog vlug die lambo bijhouden met zijn wannaB v6

Comment

• Das ni de plaats om met een fake V6 aan te komen, iedereen had het echt direct door!!

Comment

• Is daar al iets van op't nieuws geweest?

Comment

• nog wat gumballers aan 't tankstation:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                            VLNR: P.Stichelb
                            Is dat hem, ik ben er zeker 20 keer juist langs gepaseerd.

Zo opgewonden dat ie was!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• zebra:

Comment

• Laat maar komen die foto's

Comment

• net lang genoeg gewacht voor deze blijkbaar vond ik mss wel de zaligste die ik heb gezien, dat zilver is echt geschift sympathieke gasten ook

Comment

• Idd die zilveren vind ik echt machtig mooie foto's ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      ik
                                      Ge zijt gij nog zwaar geflitst zeker?!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                                        Idd die zilveren vind ik echt machtig mooie foto's ook
                                        ik vond hem ook wel machtig, alleen jammer dat de zilveren kleur puur te danken was aan een laag(je) stickers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                          net lang genoeg gewacht voor deze blijkbaar vond ik mss wel de zaligste die ik heb gezien, dat zilver is echt geschift sympathieke gasten ook

Ik, whispy en men broer (prinse) staan er ook weer op se!

Comment

Working...
                                          X