Oorspronkelijk geplaatst door bt.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenzeg dat dan direct é, kstond al een halfuur naast u
"Hallo, ik ben Spillies, leuk om jullie te ontmoeten!" (Met het gedacht van 'Vind mij leuk, vind mij leuk')
Ik ben wel nogal sociaal, maar niet iemand die em op een stoel aan de straat zou zetten en aan iedereen een goeiendag zou zeggen...
Comment
-
Was geeteethree degene die zonder lichten de parking van jabbeke verliet? Zoja, dan heb ik er denk ik in drongen klapke mee gedaan?
Hah, moest iedereen nu eens een foto van zichzelf posten, er zou veel duidelijkheid geschept worden denk ik
K'vraag me bvb ook af met wie ik in drongen rond 12u nog heb staan praten. Nooit aan gedacht om naam te vragen en of hij au fond eigenlijk op't forum zit.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenKlein weekje geduld
Hier op de kaart staat dat ze terug vliegen naar Frankfurt en dan via Amsterdam terug naar Londen rijden...
Klopt dat??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenX to da Z?
Jep !
Zalig hoe hij een overenthousiaste franstalige homie compleet belachelijk maakte voor zo ongeveer euuhmm.......... 100 MAN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenJep !
Zalig hoe hij een overenthousiaste franstalige homie compleet belachelijk maakte voor zo ongeveer euuhmm.......... 100 MAN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHoe zit dat nu eigenlijk, komen die via dezelfde weg terug ofzo?
Hier op de kaart staat dat ze terug vliegen naar Frankfurt en dan via Amsterdam terug naar Londen rijden...
Klopt dat??Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenvertel.
Grappigste van al was dat die fransoos niet eens verstaan had wat hij zei... En toen de mensen die't wel verstaan hadden begonnen te lachen werd hij nogal rood.
Weg sfeer
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenals ze volgende week weer langskomen en het is in Antwerpen omgeving te doen ben ik er!
Allesinds ergens langs de E17 want we hebben daar in Drongen veel gemist omdat er veel Gumballers meteen na Calais de E17 hebben genomen.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenWas geeteethree degene die zonder lichten de parking van jabbeke verliet? Zoja, dan heb ik er denk ik in drongen klapke mee gedaan?
Hah, moest iedereen nu eens een foto van zichzelf posten, er zou veel duidelijkheid geschept worden denk ik
K'vraag me bvb ook af met wie ik in drongen rond 12u nog heb staan praten. Nooit aan gedacht om naam te vragen en of hij au fond eigenlijk op't forum zit.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenKweetni , ni op gelet .. Hij is nooit alleen vertrokken .. er reed altijd nog een 2de mini ( wij ) erachter en een golfke
Ik ben dus diegene die meereed met STA911 in zijn prachtige A3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenZaterdag Calais of Londen?
Comment
Comment