Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
    Ik wil terug
    Klein weekje geduld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
      zeg dat dan direct é, kstond al een halfuur naast u
      Jah, dat zou wel wat raar zijn als ik daar zou toekomen en direct op jullie zou afstappen van;
      "Hallo, ik ben Spillies, leuk om jullie te ontmoeten!" (Met het gedacht van 'Vind mij leuk, vind mij leuk')

Ik ben wel nogal sociaal, maar niet iemand die em op een stoel aan de straat zou zetten en aan iedereen een goeiendag zou zeggen...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Was geeteethree degene die zonder lichten de parking van jabbeke verliet? Zoja, dan heb ik er denk ik in drongen klapke mee gedaan?

Hah, moest iedereen nu eens een foto van zichzelf posten, er zou veel duidelijkheid geschept worden denk ik
        K'vraag me bvb ook af met wie ik in drongen rond 12u nog heb staan praten. Nooit aan gedacht om naam te vragen en of hij au fond eigenlijk op't forum zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
          Nog:

X to da Z?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
            Klein weekje geduld
            Hoe zit dat nu eigenlijk, komen die via dezelfde weg terug ofzo?

Hier op de kaart staat dat ze terug vliegen naar Frankfurt en dan via Amsterdam terug naar Londen rijden...

Klopt dat??

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
              X to da Z?

Jep !

Zalig hoe hij een overenthousiaste franstalige homie compleet belachelijk maakte voor zo ongeveer euuhmm.......... 100 MAN !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                Jep !

Zalig hoe hij een overenthousiaste franstalige homie compleet belachelijk maakte voor zo ongeveer euuhmm.......... 100 MAN !
                vertel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Hoe zit dat nu eigenlijk, komen die via dezelfde weg terug ofzo?

Hier op de kaart staat dat ze terug vliegen naar Frankfurt en dan via Amsterdam terug naar Londen rijden...

Klopt dat??
                  Vrijdag zouden ze van Berlijn naar Oschersleben rijden, maar blijkbaar hebben ze Oschersleben afgezegd omdat de DTM dat weekend daar een race heeft, dus hoe het nu juist zou zitten weet ik ook nie maar ze zouden allesinds terug door Belgïe komen daar ze vanuit Duitsland naar London moeten. Nu is alleen maar de vraag wanneer ze terug doorkomen...
                  Senna, Driven To Perfection

Comment

• 14 vagina's gvd spamdellen Da gullie hier zijt

*begint te lezen*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                      vertel.
                      Awelja, xzibit had zo een slaapkleed-achtig shirt aan, en stond op't gemak te tanken. Die éne gast ging er zo gaan naast staan en beetje fel doen, toen xzibit hem uitlachte dat zijn T-shirtje maar belachelijk veel te kort was.
                      Grappigste van al was dat die fransoos niet eens verstaan had wat hij zei... En toen de mensen die't wel verstaan hadden begonnen te lachen werd hij nogal rood.
                      Weg sfeer

Comment

• als ze volgende week weer langskomen en het is in Antwerpen omgeving te doen ben ik er!

Comment

• ff ter verduidelijking
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Fingers crossed voor de boeten ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                              als ze volgende week weer langskomen en het is in Antwerpen omgeving te doen ben ik er!
                              Ik zal er dan ook terug bij zijn maar ik denk dat ik dan in Kruibeke ofzo gaan staan.
                              Allesinds ergens langs de E17 want we hebben daar in Drongen veel gemist omdat er veel Gumballers meteen na Calais de E17 hebben genomen.
                              Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                                Was geeteethree degene die zonder lichten de parking van jabbeke verliet? Zoja, dan heb ik er denk ik in drongen klapke mee gedaan?

Hah, moest iedereen nu eens een foto van zichzelf posten, er zou veel duidelijkheid geschept worden denk ik
                                K'vraag me bvb ook af met wie ik in drongen rond 12u nog heb staan praten. Nooit aan gedacht om naam te vragen en of hij au fond eigenlijk op't forum zit.
                                Kweetni , ni op gelet .. Hij is nooit alleen vertrokken .. er reed altijd nog een 2de mini ( wij ) erachter en een golfke

Comment

• Haha, Zalig, Pablo op VTM

Comment

• Gowwi Pablo !!!

Comment

• How ni gezien ! shit é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                                        Kweetni , ni op gelet .. Hij is nooit alleen vertrokken .. er reed altijd nog een 2de mini ( wij ) erachter en een golfke
                                        Jep, dan zal hij het geweest zijn.

Ik ben dus diegene die meereed met STA911 in zijn prachtige A3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                                          Zaterdag Calais of Londen?
                                          Zaterdag werken

Comment

Working...
                                          X