Oorspronkelijk geplaatst door takke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenJep, dan zal hij het geweest zijn.
Ik ben dus diegene die meereed met STA911 in zijn prachtige A3.
Heb daar effe naar zitte zien ja. Knappe A3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenA3 - S line?
Heb daar effe naar zitte zien ja. Knappe A3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenVrijdag zouden ze van Berlijn naar Oschersleben rijden, maar blijkbaar hebben ze Oschersleben afgezegd omdat de DTM dat weekend daar een race heeft, dus hoe het nu juist zou zitten weet ik ook nie maar ze zouden allesinds terug door Belgïe komen daar ze vanuit Duitsland naar London moeten. Nu is alleen maar de vraag wanneer ze terug doorkomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichtennet op TV-nieuws : de snelste geflitste Gumballer in Belgie hebben ze niet kunnen doen stopppen : 227 in een Ferrari
Ze zullen het straks wel online zetten op de "herbekijk" pagina.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenbon tijd voor m'n foto's kheb er eigenlijk niet overdreven veel gemaakt
toevallige passant die ik toch eens wilde vastleggen:
XII splikssplinternieuwe bakOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichtennet op TV-nieuws : de snelste geflitste Gumballer in Belgie hebben ze niet kunnen doen stopppen : 227 in een Ferrari
Comment
-
Mijn zusje kwam net terug van haar schoolreis naar London
Op haar 'vrije dag' heeft ze dus al die wagens bij de start kunnen gaan bekijken, en op de terugweg met de bus zijn ze er dus ook tegengekomen langs de autoweg en aan't tankstation. Zonder de bedoeling zat ze er dus middenin, de gelukzak
Ze had natuurlijk geen kodak mee
(evt. krijg ik nog de foto's van een vriendje van haar, aber ik weet niet of ik daar nog iets meer ga zien dan hier)
Jammer dat ik geen tijd had, ik had echt wel weer mee gewillen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten@ gTa, Tomski, Soete en STA: sorry voor het off-roadstukje na ons avondeten .. twas niet de bedoeling eigenlijk
en dat rap rijden was allemaal de schuld van somioni !
Comment
-
De politiediensten meenden het trouwens gisteren...
Tussen London & Folkstone stond om de haverklap een politiewagen in de zijberm en stonden ze vanop de bruggen met een speedgun het verkeer te checken...
Na het inchecken mocht ik bij de laatste controle (Franse Gendarmerie) m'n boorddocumenten bovenhalen... Ik natuurlijk zeer benieuwd met de papieren uit de wagen ('k stond aan het kotteke voor de Engelsen ) en die vriendelijk gaan overhandingen... Ondertussen efkes m'ne kop in de kot binnengestoken en eens gekeken waarvoor het diende ('t Is een demowagen van Mercedes, 't kon mss dat er nog een boete openstond of zo van die wagen) en een klapke gedaan met de gendarm. Wat bleek nu? Blijkbaar stond ik "geseind" als medewerker aan de Gumball en werden mijn gegevens evenals die van m'n auto netjes opgeschreven net zoals bij de deelnemers zelf waarna die lijst zou doorgestuurd worden naar Interpol om zo bij alle politiediensten terecht te komen waar de Gumball voorbijkomt
Hoe en waardoor ze mijn nummerplaat doorgekregen hadden weet ik niet, ik ben alvast nergens geflitst geweest (toch niet in de UK) want dat heb ik hun gevraagd... 'k Heb ook nooit m'n nummerplaat moeten doorgeven aan de organisatie of zo... Rare zaken...
Enfin, we hebben er geen last meer van gehad en dat is het voornaamste
Ondertussen staan m'n foto's op m'n pc en kan ik beginnen met selecteren, foto's volgen dus nog
Comment
-
Voila, alle pagina's doorgelezen.
Ik vond het eigenlijk heel tof, minder auto's gezien als ik verwacht had en de meesten reden helaas door .
Nogmaals een dikke merci aan Whispy dat hij mij heeft opgehaald en terug heeft gebracht .
Wie waren overigens die miekes die bij de bende van Alex hoorden? Knap speelgoed!!
Hoogtepunt van de avond was de Gallardo volgen met Leftlane. Kerel! Quattro vetheid!!! Zaligste ritje van mijn leven, echt waar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichtennet op TV-nieuws : de snelste geflitste Gumballer in Belgie hebben ze niet kunnen doen stopppen : 227 in een Ferrari
Het is al opgeslaan tov. vorige jaren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenInschrijvingsgeld 28.000€
Het is al opgeslaan tov. vorige jaren!
Het inschrijvingsgeld bedroeg geen 28.000 EUR maar wel 28.000 GBP, toch wel de helft verschil Vorig jaar bedroeg het inschrijvingsgeld trouwens 40.000 GBP...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenWa ne kutsite die rapidshare. Heb part 1 gedownload en moe nu 121 minuten wachten op part 2. WTF!!! Der zijn toch andere manieren. Megaupload bvb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenDe informatie op TV was fout
Het inschrijvingsgeld bedroeg geen 28.000 EUR maar wel 28.000 GBP, toch wel de helft verschil Vorig jaar bedroeg het inschrijvingsgeld trouwens 40.000 GBP...
Toch veel geld alsjet mij vraagt...
Vb; Die hollandsen VW Golf R32 moet al 1/3 van z'n aankoop prijs betalen om alleen maar al mee te doen. (Boetes niet inbegrepen )
Comment
Comment