Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
    How ni gezien ! shit é
    Ze herhalen da vanavond wel hoor. Geen paniek

Comment

• Hahaha, ook net den Pablo gezien!!! Ik vind da wel chic om al die wagens te zien!

ZALIG!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
        Jep, dan zal hij het geweest zijn.

Ik ben dus diegene die meereed met STA911 in zijn prachtige A3.
        A3 - S line?
        Heb daar effe naar zitte zien ja. Knappe A3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
          A3 - S line?
          Heb daar effe naar zitte zien ja. Knappe A3
          Jep ! we zijn samen van jabbeke naar drongen gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
            Vrijdag zouden ze van Berlijn naar Oschersleben rijden, maar blijkbaar hebben ze Oschersleben afgezegd omdat de DTM dat weekend daar een race heeft, dus hoe het nu juist zou zitten weet ik ook nie maar ze zouden allesinds terug door Belgïe komen daar ze vanuit Duitsland naar London moeten. Nu is alleen maar de vraag wanneer ze terug doorkomen...
            Ze hebben blijkbaar vorige nacht serieus wat miserie gehad in Duitsland met de Polizei. 't is dat ze een checkpoint hebben in Berlijn maar anders zou ik toch proberen om Duitsland zo veel mogelijk te vermijden (moest ik een Gumballer zijn natuurlijk).

Comment

• Waren we maar gumballers Dat is toch iets wat ik zeker doe als ik geld genoeg heb, meedoen aan de gumball Als het tegen dan nog mogelijk is dankzei die rotflikken

Comment

• net op TV-nieuws : de snelste geflitste Gumballer in Belgie hebben ze niet kunnen doen stopppen : 227 in een Ferrari

Comment

• die kan in het terugkomen beter een andere route nemen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                    net op TV-nieuws : de snelste geflitste Gumballer in Belgie hebben ze niet kunnen doen stopppen : 227 in een Ferrari
                    Hmm ... nieuws gemist.

Ze zullen het straks wel online zetten op de "herbekijk" pagina.

Comment

• Toen ik net in mannekensvere toekwam stond ik achter een andere A3 geparkeerd en ik stap uit en die kerel zei "knappe A3", was dat iemand van hier op het forum?
                      Want kvind dat lijk zo raar om te vragen aan mensen die je totaal niet kent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                        bon tijd voor m'n foto's kheb er eigenlijk niet overdreven veel gemaakt

toevallige passant die ik toch eens wilde vastleggen:

XII splikssplinternieuwe bak
                        Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                        net op TV-nieuws : de snelste geflitste Gumballer in Belgie hebben ze niet kunnen doen stopppen : 227 in een Ferrari
                        Dan mogen ze blij zijn dat hij die andere 113 km/u niet gebruikt heeft

Comment

• @ gTa, Tomski, Soete en STA: sorry voor het off-roadstukje na ons avondeten .. twas niet de bedoeling eigenlijk
                          en dat rap rijden was allemaal de schuld van somioni !
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Mijn zusje kwam net terug van haar schoolreis naar London

Op haar 'vrije dag' heeft ze dus al die wagens bij de start kunnen gaan bekijken, en op de terugweg met de bus zijn ze er dus ook tegengekomen langs de autoweg en aan't tankstation. Zonder de bedoeling zat ze er dus middenin, de gelukzak

Ze had natuurlijk geen kodak mee
                            (evt. krijg ik nog de foto's van een vriendje van haar, aber ik weet niet of ik daar nog iets meer ga zien dan hier)

Jammer dat ik geen tijd had, ik had echt wel weer mee gewillen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                              @ gTa, Tomski, Soete en STA: sorry voor het off-roadstukje na ons avondeten .. twas niet de bedoeling eigenlijk
                              en dat rap rijden was allemaal de schuld van somioni !
                              Ik wou erbij geweest zijn

Comment

• De politiediensten meenden het trouwens gisteren...

Tussen London & Folkstone stond om de haverklap een politiewagen in de zijberm en stonden ze vanop de bruggen met een speedgun het verkeer te checken...

Na het inchecken mocht ik bij de laatste controle (Franse Gendarmerie) m'n boorddocumenten bovenhalen... Ik natuurlijk zeer benieuwd met de papieren uit de wagen ('k stond aan het kotteke voor de Engelsen ) en die vriendelijk gaan overhandingen... Ondertussen efkes m'ne kop in de kot binnengestoken en eens gekeken waarvoor het diende ('t Is een demowagen van Mercedes, 't kon mss dat er nog een boete openstond of zo van die wagen) en een klapke gedaan met de gendarm. Wat bleek nu? Blijkbaar stond ik "geseind" als medewerker aan de Gumball en werden mijn gegevens evenals die van m'n auto netjes opgeschreven net zoals bij de deelnemers zelf waarna die lijst zou doorgestuurd worden naar Interpol om zo bij alle politiediensten terecht te komen waar de Gumball voorbijkomt

Hoe en waardoor ze mijn nummerplaat doorgekregen hadden weet ik niet, ik ben alvast nergens geflitst geweest (toch niet in de UK) want dat heb ik hun gevraagd... 'k Heb ook nooit m'n nummerplaat moeten doorgeven aan de organisatie of zo... Rare zaken...

Enfin, we hebben er geen last meer van gehad en dat is het voornaamste

Ondertussen staan m'n foto's op m'n pc en kan ik beginnen met selecteren, foto's volgen dus nog
                                Last edited by ; 30/04/2007, 23:34.

Comment

• Voila, alle pagina's doorgelezen.

Ik vond het eigenlijk heel tof, minder auto's gezien als ik verwacht had en de meesten reden helaas door .

Nogmaals een dikke merci aan Whispy dat hij mij heeft opgehaald en terug heeft gebracht .

Wie waren overigens die miekes die bij de bende van Alex hoorden? Knap speelgoed!!

Hoogtepunt van de avond was de Gallardo volgen met Leftlane. Kerel! Quattro vetheid!!! Zaligste ritje van mijn leven, echt waar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                                    Inschrijvingsgeld 28.000€

Het is al opgeslaan tov. vorige jaren!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      Inschrijvingsgeld 28.000€

Het is al opgeslaan tov. vorige jaren!
                                      De informatie op TV was fout

Het inschrijvingsgeld bedroeg geen 28.000 EUR maar wel 28.000 GBP, toch wel de helft verschil Vorig jaar bedroeg het inschrijvingsgeld trouwens 40.000 GBP...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk Berichten
                                        Wa ne kutsite die rapidshare. Heb part 1 gedownload en moe nu 121 minuten wachten op part 2. WTF!!! Der zijn toch andere manieren. Megaupload bvb
                                        Kheb ze gemirrored: http://www.sendspace.com/file/lbizdf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                          De informatie op TV was fout

Het inschrijvingsgeld bedroeg geen 28.000 EUR maar wel 28.000 GBP, toch wel de helft verschil Vorig jaar bedroeg het inschrijvingsgeld trouwens 40.000 GBP...
                                          Ik dacht het ook al, ik had eens ergens gelezen dat het in 2004 15.000€ bedroeg...

Toch veel geld alsjet mij vraagt...

Vb; Die hollandsen VW Golf R32 moet al 1/3 van z'n aankoop prijs betalen om alleen maar al mee te doen. (Boetes niet inbegrepen )

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X