heb gehoord dat hij soms iets hoger topte
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIemand die weet of dit 1 of ander beroemdheid is?? Ie had nogal veel suc6.
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtentwas echt een zéér basis M Koepeetje
maar tblijft lekkerOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Met paar maten ook gaan zien, foto's staan op onze site www.nightbreedcarclub.be , op de hoofdpagina staat bij nieuws een link naar de foto's. Heb ook videomateriaal maar die moeten nog wat bewerkt worden mits we achter een paar reden maar her en der tussenvoegend verkeer er tussen kwam
Alvast een voorsmaakje, dit is de rode Ferrari met de nr plaat uit Dubai die vertrekt http://www.ncc-tuning.be/content/200704/P1020102.MOV
Foto's zijn allemaal s'avonds laat getrokken mits ik meer in het noorden van het land woon. Foto's zijn dus van het tankstation Minderhout voor de Nederlandse grens op de E19.
Grappig detail : de 2 meiden van adidas met de Austin Martin kregen de naftdop niet los. Auto terug starten uiteindelijk en dan opendoen
Hieronder al een voorsmaakje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenheb gehoord dat hij soms iets hoger topte
Ben jij met Mr Poelmans naar Londen geweest?
Comment
-
nops MR poelmans zit in istanbul op vakantie. weet niet of hij de gumballers daar gezien heeft. maar ik ben dus gwn naar mannekesveren-jabbeke-drongen geweest... samen met evo@d1rk die de foto's heeft getrokken. ondere andere van de mooie 3 poot flitser. verdere fotos volgen zeker nogOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
auto is van ouders ze .
maar remmen zijn aan vervanging en onderhoud toe ... gebeurt volgende week :pOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenauto is van ouders ze .
maar remmen zijn aan vervanging en onderhoud toe ... gebeurt volgende week :p
Ah, dan ik heb jullie 535d ook zien staan, denk ik.
Die stond toch langs de vangrail op dat stukje waar LL vertrekkensklaar stond?
Comment
-
jups maar opgepast... wannes zijne stond er ook. onze stond naast tankstation en wannes zijne op einde van da wegskeOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
trouwens nog mooie foto gevonden van de stiekeme alex roy maar toch tegengehouden door politie...
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten@ gTa, Tomski, Soete en STA: sorry voor het off-roadstukje na ons avondeten .. twas niet de bedoeling eigenlijk
en dat rap rijden was allemaal de schuld van somioni !
Uw move op 't rond punt vond ik schitterend ! En 't was niet eens 'n overtreding van de wegcode.
Snel rijden? Ik denk dat ik quasi nooit de snelheidslimieten heb overschreden, gisteren, met uitzondering van 't laatste stukje richting Mannekesvere, toen zijn we tot ca. 140 gegaan denk ik. Voor de rest hebben we ons zeer goed gedragen. Ik ben glimlachend voorbij diene driepekkel gereden richting Jabbeke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenjups maar opgepast... wannes zijne stond er ook. onze stond naast tankstation en wannes zijne op einde van da wegske
Idd, 'k heb ze allebei zien staan
Maar wannes en fastje waren weg als die Veyron passeerde.
Comment
-
Ik vond het dit jaar ook iets zwakker als ander jaren, maar de sfeer maakte veel goed. weer enkele nieuwe forumers lere kenne En de beste geluiden die ik gehoord heb, was Rami die vertrok met zijn lam666 en leftlane die 2 keer via de andere kant van de autostrade in drongen voorbij gerede kwam (tege min. 250km/u denk ik) zalig geluid die V8 en het getik van zijn remblokjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSnel rijden? Ik denk dat ik quasi nooit de snelheidslimieten heb overschreden, gisteren, met uitzondering van 't laatste stukje richting Mannekesvere, toen zijn we tot ca. 140 gegaan denk ik. Voor de rest hebben we ons zeer goed gedragen. Ik ben glimlachend voorbij diene driepekkel gereden richting Jabbeke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGe had hem toch ook maar laat gezien hé...
't Blijft toch effe schrikken, die driepotige zwarte vieze monstertjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat stuksken offroad was inderdaad slikken. Ik zie STA911 twee auto's voor me z'n rechter zijschort over die betonrand schrapen, Renske en ikzelf : "MILJAARDE !! Vuile terreinvet-chauffeurs !!! Wijle kunnen dor ni af zenne !!!"
Uw move op 't rond punt vond ik schitterend ! En 't was niet eens 'n overtreding van de wegcode.
Snel rijden? Ik denk dat ik quasi nooit de snelheidslimieten heb overschreden, gisteren, met uitzondering van 't laatste stukje richting Mannekesvere, toen zijn we tot ca. 140 gegaan denk ik. Voor de rest hebben we ons zeer goed gedragen. Ik ben glimlachend voorbij diene driepekkel gereden richting Jabbeke.
tja, snel rijden ... als ik continu plankgas rij kun jij aan half gas nog vlot mee he1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenYep, 'ie stond goed verstopt. 'k Zag 'm toen ik er bijna naast was, en was ongeveer 100m ervoor net van tempomat gegaan, en die stond op 123 (echte) km/u. M'n snelheidsmeter duidde nog 121 à 122 km/u aan (dus 117 à 118 echte km/u schat ik) toen ik in z'n flitsbereik was.
't Blijft toch effe schrikken, die driepotige zwarte vieze monstertjes.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Ik heb me gisteren dus massa's gejeund, maar qua échte Gumball-thrills vond ik 't pover. De beste plaatsen waren bij de oprit van de autostrade na 'n tankstation, omdat de meeste Gumballers daar wel 'es 't kot opentrokken. Tenzij die rode GT40, de beunhaas, die tufte weg alsof 'ie met een Mondeo met plastic wieldoppen reed.
En alhoewel 't zéér kort was, was die Veyron toch écht wel de topper. 'Ie kachelde gewoon aan 120 voorbij op 't middenvak (werd op dat moment zelfs ingehaald door 'n andere auto), maar toch was het "Wow!" En ook de "Go! Go! Go! " roepen tegen Leftlane en Wannes, die klaar stonden om 'm te gaan inhalen en begeleiden, was de max.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenik ben er gepasseerd aan 130 op teller en geen flits gezien .. komt wel goed
Stond daar eigenlijk begeleiding van dat ding? Moet wel mooi staan, zo'n Multanova op 3-pekkel, zo in je living naast de gepikte wegenborden en wegenwerken-markeringslichten.
Comment
-
Comment