Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gTa & Alex gaan jullie terug gaan kijken als ze terug door België rijden?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
      tja, snel rijden ... als ik continu plankgas rij kun jij aan half gas nog vlot mee he
      Raad uw mama anders de volgende keer opnieuw aan om een 150 pk busje met wreeed breeede banden en een stroomlijn van 'n doorsnee olifant-in-vrij-val te kopen.

(btw: 'k heb 't nog al gezegd, maar de kar van jouw mam = ... ik wou eigenlijk ook 't liefst een X3 als vervanger van Babs, en 't spijt me toch een klein beetje dat 't geen X3 wordt...)

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          gTa & Alex gaan jullie terug gaan kijken als ze terug door België rijden?
          Wanneer & waar is dat?

Waarschijnlijk niet, hoor.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                gTa & Alex gaan jullie terug gaan kijken als ze terug door België rijden?
                Neen, tenzij ik vrijdag toevallig uit Leuven zou terugkeren en ze tegenkomen ..

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Raad uw mama anders de volgende keer opnieuw aan om een 150 pk busje met wreeed breeede banden en een stroomlijn van 'n doorsnee olifant-in-vrij-val te kopen.

(btw: 'k heb 't nog al gezegd, maar de kar van jouw mam = ... ik wou eigenlijk ook 't liefst een X3 als vervanger van Babs, en 't spijt me toch een klein beetje dat 't geen X3 wordt...)
                Thanks, ik heb m volledig samengesteld dus dat hoor ik wel graag het is een ontzettend plezante auto om mee te rijden .. en qua prestaties valt dat wel mee ... moederlief rijdt 'm toch maar op 50% van z'n potentieel dus een 3.0d ging overkill geweest zijn, sadly
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Simoni, wederom prachtige foto's !!!
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Is dat diene Hollandse GT3?

Die kar = magistraal, maar ... de eigenaar !!!! Mohow mohow wukken JEANNET !!! True z'n kar is de max, maar moet je je daarom kleden in felgele en oranje parachutestof broek, en aan een tempo uit je auto komen gekropen dat zelfs 'n drievingerige luiaard (da's een dier, nvdr.) nog tergend traag zou vinden? Toen 'ie z'n auto opnieuw had geparkeerd, en 'ie uit z'n auto kwam, en daar wat stond "vuurtoren" te spelen met z'n arrogante blazé-kop, ik dacht écht dat 'ie ging ontploffen, 't leek alsof 'ie last had van 37,6 liter oprispend maagzuur én ook nog 'es een interne maaggasontwikkeling die je kan verwachten als je op 1 minuut 18,5 pitta's met looksaus naar binnen propt.

Porsches + patsers : het bestáát !

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Wanneer & waar is dat?
                        Je nee sais pas...

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Hoe zit dat nu eigenlijk, komen die via dezelfde weg terug ofzo?

Hier op de kaart staat dat ze terug vliegen naar Frankfurt en dan via Amsterdam terug naar Londen rijden...

Klopt dat??
                        K'heb het ook al gevraagt.

Antwoord;

Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                        Vrijdag zouden ze van Berlijn naar Oschersleben rijden, maar blijkbaar hebben ze Oschersleben afgezegd omdat de DTM dat weekend daar een race heeft, dus hoe het nu juist zou zitten weet ik ook nie maar ze zouden allesinds terug door Belgïe komen daar ze vanuit Duitsland naar London moeten. Nu is alleen maar de vraag wanneer ze terug doorkomen...

Comment

• Comment

• zozie, meer op m'n site

de link op homepage moet ik ng maken

Comment

• Trouwens, die mannen gaan toch niet zo zot zijn om nog 'es via Duitsland te rijden? Die groen-zilveren snorren aldaar pikken ze verdorie altijd van de baan, zelfs als ze gewoon de legale snelheid rijden.

Comment

Stond daar eigenlijk begeleiding van dat ding? Moet wel mooi staan, zo'n Multanova op 3-pekkel, zo in je living naast de gepikte wegenborden en wegenwerken-markeringslichten.
                                Ja, op de parking ernaast (die vrachtwagenparking) ... stond zo'n Volvo met 2 lachende mensen in :p

Comment

Is dat diene Hollandse GT3?

Die kar = magistraal, maar ... de eigenaar !!!! Mohow mohow wukken JEANNET !!!
                                  Heb je die bijrijder niet gezien ? Die had een soort giletje aan dat uitgesneden was en dus open en bloot tussen z'n tepels tot iets boven z'n navel, pakweg .. en daaruit een drietal borsthaartjes ...

hij kwam aan mij zeggen dat ik niet zo dicht mocht parkeren omdat ze onmiddellijk snel wilden vertrekken

True z'n kar is de max
                                  Bwoa ...
                                  Ik zou hem zeker niet weigeren moest ik 'm krijgen, maar een Mk I 996 GT3 met het 'snorretje' van de Mk II, een RS vleugel, .. 'k weet niet.
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                    Ik heb zelfs daarnet 'n foto gevonden van die flitser:

Ligt 't aan mij of stond die precies veel vroeger dan 'k verwacht had?
                                    Waarom heb je deze niet omgedraaid ?

Moesten er geen filkken staan zou ik dat toch zwaar doen zenne

Comment

• deze was ook subliem

1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                                        Waarom heb je deze niet omgedraaid ?

Moesten er geen filkken staan zou ik dat toch zwaar doen zenne

Of gewoon die 2 koffers meerippen!!

Comment

Ik heb me gisteren dus massa's gejeund, maar qua échte Gumball-thrills vond ik 't pover. De beste plaatsen waren bij de oprit van de autostrade na 'n tankstation, omdat de meeste Gumballers daar wel 'es 't kot opentrokken. Tenzij die rode GT40, de beunhaas, die tufte weg alsof 'ie met een Mondeo met plastic wieldoppen reed.

En alhoewel 't zéér kort was, was die Veyron toch écht wel de topper. 'Ie kachelde gewoon aan 120 voorbij op 't middenvak (werd op dat moment zelfs ingehaald door 'n andere auto), maar toch was het "Wow!" En ook de "Go! Go! Go! " roepen tegen Leftlane en Wannes, die klaar stonden om 'm te gaan inhalen en begeleiden, was de max.

Nu ben ik wel es wreed benieuwd naar de foto van dienen Veyron... Ik was daar ook beter blijven staan dedju

Comment

Working...
                                          X