gTa & Alex gaan jullie terug gaan kijken als ze terug door België rijden?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtentja, snel rijden ... als ik continu plankgas rij kun jij aan half gas nog vlot mee he
(btw: 'k heb 't nog al gezegd, maar de kar van jouw mam = ... ik wou eigenlijk ook 't liefst een X3 als vervanger van Babs, en 't spijt me toch een klein beetje dat 't geen X3 wordt...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtengTa & Alex gaan jullie terug gaan kijken als ze terug door België rijden?
Waarschijnlijk niet, hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtengTa & Alex gaan jullie terug gaan kijken als ze terug door België rijden?
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenRaad uw mama anders de volgende keer opnieuw aan om een 150 pk busje met wreeed breeede banden en een stroomlijn van 'n doorsnee olifant-in-vrij-val te kopen.
(btw: 'k heb 't nog al gezegd, maar de kar van jouw mam = ... ik wou eigenlijk ook 't liefst een X3 als vervanger van Babs, en 't spijt me toch een klein beetje dat 't geen X3 wordt...)1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Die kar = magistraal, maar ... de eigenaar !!!! Mohow mohow wukken JEANNET !!! True z'n kar is de max, maar moet je je daarom kleden in felgele en oranje parachutestof broek, en aan een tempo uit je auto komen gekropen dat zelfs 'n drievingerige luiaard (da's een dier, nvdr.) nog tergend traag zou vinden? Toen 'ie z'n auto opnieuw had geparkeerd, en 'ie uit z'n auto kwam, en daar wat stond "vuurtoren" te spelen met z'n arrogante blazé-kop, ik dacht écht dat 'ie ging ontploffen, 't leek alsof 'ie last had van 37,6 liter oprispend maagzuur én ook nog 'es een interne maaggasontwikkeling die je kan verwachten als je op 1 minuut 18,5 pitta's met looksaus naar binnen propt.
Porsches + patsers : het bestáát !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWanneer & waar is dat?
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHoe zit dat nu eigenlijk, komen die via dezelfde weg terug ofzo?
Hier op de kaart staat dat ze terug vliegen naar Frankfurt en dan via Amsterdam terug naar Londen rijden...
Klopt dat??
Antwoord;
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenVrijdag zouden ze van Berlijn naar Oschersleben rijden, maar blijkbaar hebben ze Oschersleben afgezegd omdat de DTM dat weekend daar een race heeft, dus hoe het nu juist zou zitten weet ik ook nie maar ze zouden allesinds terug door Belgïe komen daar ze vanuit Duitsland naar London moeten. Nu is alleen maar de vraag wanneer ze terug doorkomen...
Comment
-
zozie, meer op m'n site
de link op homepage moet ik ng maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Stond daar eigenlijk begeleiding van dat ding? Moet wel mooi staan, zo'n Multanova op 3-pekkel, zo in je living naast de gepikte wegenborden en wegenwerken-markeringslichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIs dat diene Hollandse GT3?
Die kar = magistraal, maar ... de eigenaar !!!! Mohow mohow wukken JEANNET !!!
hij kwam aan mij zeggen dat ik niet zo dicht mocht parkeren omdat ze onmiddellijk snel wilden vertrekken
True z'n kar is de max
Ik zou hem zeker niet weigeren moest ik 'm krijgen, maar een Mk I 996 GT3 met het 'snorretje' van de Mk II, een RS vleugel, .. 'k weet niet.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk heb zelfs daarnet 'n foto gevonden van die flitser:
Ligt 't aan mij of stond die precies veel vroeger dan 'k verwacht had?
Moesten er geen filkken staan zou ik dat toch zwaar doen zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenWaarom heb je deze niet omgedraaid ?
Moesten er geen filkken staan zou ik dat toch zwaar doen zenne
Of gewoon die 2 koffers meerippen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb me gisteren dus massa's gejeund, maar qua échte Gumball-thrills vond ik 't pover. De beste plaatsen waren bij de oprit van de autostrade na 'n tankstation, omdat de meeste Gumballers daar wel 'es 't kot opentrokken. Tenzij die rode GT40, de beunhaas, die tufte weg alsof 'ie met een Mondeo met plastic wieldoppen reed.
En alhoewel 't zéér kort was, was die Veyron toch écht wel de topper. 'Ie kachelde gewoon aan 120 voorbij op 't middenvak (werd op dat moment zelfs ingehaald door 'n andere auto), maar toch was het "Wow!" En ook de "Go! Go! Go! " roepen tegen Leftlane en Wannes, die klaar stonden om 'm te gaan inhalen en begeleiden, was de max.
Nu ben ik wel es wreed benieuwd naar de foto van dienen Veyron... Ik was daar ook beter blijven staan dedju
Comment
Comment