Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
    deze was ook subliem

huh ?

Is dat nu een clio met audi rooster ?

Waarom doet men nu zoiets

Comment

• Et voila...

169 foto's worden momenteel doorgestuurd naar m'n webspace

Comment

deze was ook subliem

whaaahahahhaahahaha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
          huh ?

Ah, is dat uwe nieuwe wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
            Nu ben ik wel es wreed benieuwd naar de foto van dienen Veyron... Ik was daar ook beter blijven staan dedju
            Ge gaat me ni geloven, maar ... ik was al een halve minuut aan 't filmen toen 'ie aankwam, en van pure excitement heb ik toen 'ie passeerde, m'n duim te hard tegen de inzoomknop gehouden, waardoor 'ie eigenlijk quasi NIET op video staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Ge gaat me ni geloven, maar ... ik was al een halve minuut aan 't filmen toen 'ie aankwam, en van pure excitement heb ik toen 'ie passeerde, m'n duim te hard tegen de inzoomknop gehouden, waardoor 'ie eigenlijk quasi NIET op video staat.

Haha ik had da zo hard zien aankomen... en maar testfoto's nemen

Comment

• Had er ook meer van verwacht. Inderdaad veel te veel volk in Mannekesvere.

@Mannekesvere
                We waren daar beetje voor 19h en er stond al serieus wat volk. Moest m'n auto aan de nafte pomp zetten om plaats te hebben. Kwartiertje later passeerde Rami
                Precies een BV als ie aankwam. Van overal hoorde ik Rami is daar, Rami is daar Die auto werkt echt als een rode lap op een stier.
                Net alsof we met het aw forum dat daar hadden afgehuurd. Toch was er een verdwaalde reiziger die zich afvroeg wie dat was in die 'cabrio' en waarom er hier zo veel volk stond

Heb toch de moeite gedaan het hem uit te leggen.

Een klapke gedaan met Tsmetjen (Sympathieke kerel, die ik eigenlijk van haar nog pluimen ken ), Alex een polleke gegeven en met Rami een klapke gedaan. Die sound van z'n lambo gaat echt door merg en been.

Dat die gasten tot op de pechstrook stonden, was inderdaad niet verantwoord. Dat zwaantje heeft niks anders mogen doen dan er langsrijden.

Toen hoorde we dat er een paar Gumballers zouden stilstaan in Jabbeke. Dus besloten we daar eens te gaan kijken.

@Jabbeke

Tsmetjen weer tegen gekomen en een E55 Brabus. Zalige ronk als ie vertrok. Verder was er niet veel te zien.

Toen vetrokken naar Drongen en werden we voorbij gevlogen door een F430 Spider en een GT40. Beetje proberen te volgen, maar niet te fanatiek

@Drongen

Weer Tsmetjen tegen gekomen en ik vroeg aan Porker waarom die GT40 hier stil stond. Ging ie me een beetje uitleggen wat de Gumball rally inhoud

Nog een leuke anekdote tegen gekomen met Jay Kay. Er vroeg ene of die Qp zijn wagen is.
                No, i don't like stickers on my car. Ik dan And when they write 'Jody was faster on your Enzo?' Lachte maar groen When is it time for revenge?
                Anytime, anytime. Zit er precies nog steeds mee verveeld

Vond het wel jammer dat ik hoorde dat de veyron in Mannekesvere aan het tanken was, terwijl we in drongen stonden. Verkeerd gegokt dus

Hoe laat is die Veyron eigenlijk nog gepasseerd? Rond 22h30 zijn we terug naar huis vertrokken. Is de Zonda daar ook nog gepasseerd?

Comment

Haha ik had da zo hard zien aankomen... en maar testfoto's nemen

Fokkah!

Ik heb 'm tenminste gezien, gij ni, nah.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                    Hoe laat is die Veyron eigenlijk nog gepasseerd? Rond 22h30 zijn we terug naar huis vertrokken. Is de Zonda daar ook nog gepasseerd?
                    'k Dank dat dat tussen kwart na elf en halftwaalf was, zoiets.

Comment

• Ik vond vooral de RS6 vet.

Comment

• Da was echt wel nen domper, wij tegen 90 tot in Antwerpen gereden en niks gezien (alléé toch geen veyron)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
                          huh ?

Ik ben die ook tegengekomen toen ik naar mannekensvere reed. Hij reed in de andere richting en ik had zoiets van " ik zal wel verkeerd gezien hebben door de zon ofzo "

ahahahahaha bulder, tis dus toch waar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            'k Dank dat dat tussen kwart na elf en halftwaalf was, zoiets.
                            Veyron en Zonda? Dju é, ook weer net gemist dus.

Comment

Da was echt wel nen domper, wij tegen 90 tot in Antwerpen gereden en niks gezien (alléé toch geen veyron)
                              Die veyron reed niet over Antwerpen, die kwam mij iets na 1u op de E40 ter hoogte van Tienen voorbijgereden. Voorafgegaan door 2 Lamborghini's en een Carrera GT.
                              2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• De foto's:

Comment

• Comment

• Veyron is zachtjes voorbijgetuft .. Zonda is enkel aan de start verschenen maar reed niet mee.
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

deze was ook subliem

Om wat in die trend verder te gaan;

(Dit topic waant zich even als het 'Overdreven tuning'-topic )

Met die blauwe neon lichten aan, was het zoals een rijden huis van plezier...

Die mannen waren wreed content dat ik hun 'ride' trok...
                                        Hopelijk lezen ze niet mee...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                          Ik heb zelfs daarnet 'n foto gevonden van die flitser:

Ligt 't aan mij of stond die precies veel vroeger dan 'k verwacht had?
                                          Stond deze aan dat klein parkingske tussen Mannekansvere en Jabbeke?

Comment

Working...
                                          X