Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Ja die heb ik dus ook gezien, in plaats dat hij ne keer stopt om goeiendag te zeggen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenJa die heb ik dus ook gezien, in plaats dat hij ne keer stopt om goeiendag te zeggen
Ja écht hé!!!
Had het op de moment niet door dat het van de C.C.D. was, kvond het gewoon een vet bakje, en ik moest spontaan denken aan een duo shoot met de RS6.
Comment
-
Het merendeel van die Gumballers is echt wel supersympathiek.
Hier zie je eentje die z'n Ford GT laat volgooien door een gastje. Die z'n papa superfier natuurlijk!
Die gelaatsuitdrukking, zo van "Later als ik groot ben".
Aan de pomp zelf staat trouwens die "streaker". Waarschijnlijk met de hoofdreden voor z'n gedrag in de hand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenniiiice...
übervet is dat je, als je daarachter rijdt, gewoon de boite en de motor kunt zien zitten, door dat gaas...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichtendas toch geen gaskrel?
Geen gas, GAAAAAAAAAAAAS!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGeen gas, GAAAAAAAAAAAAS!!!!
Toch denk ik dat die Jag op benzine rijdt zne
Comment
-
Was wel de moeite, hoewel ze in Sint niklaas maar met een paar om de 5 minuutjes voorbijrijden.
Opeens: WOOOW wat een geluid uit die Turbo?, oh fok GT40 , ooow zalige gallardo, oow nog nen zalige gallardo spyder huh Rami? , RR phantom erachter
Sommige hun geluid was echt abnormaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenHet merendeel van die Gumballers is echt wel supersympathiek.
Hier zie je eentje die z'n Ford GT laat volgooien door een gastje. Die z'n papa superfier natuurlijk!
Die gelaatsuitdrukking, zo van "Later als ik groot ben".
Aan de pomp zelf staat trouwens die "streaker". Waarschijnlijk met de hoofdreden voor z'n gedrag in de hand.
Comment
-
aap...
Door al zo'n onnozelaars luk gij worden de gumballers oa in Calais omgeleid. Shame on you!!!
Comment
-
RS-bitch...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenBrechtje, ben jij dat met een groene trui aan gisteren?
Vandaag moe zeker, hoeveel keer gij daar in Mannekensvere over die parking gecrost zijt?
In ieder geval merci voor de live info vanuit Calais!
Inderdaad ik met groene trui aan. Ma waarom stonden al de forumers niet samen, moest dan zoveel niet rondcrossen.
Hoop da we, indien er nog van plan zijn te gaan, zaterdag samen kunnen staan.
Was graag gedaan wi, die info!
Hebt gij foto's staan of filmkes? (anders via PM ofzo?)
Comment
Comment