Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geen foto's of filmkes, ik had niet echt goesting om daar te staan duwen en trekken voor een foto. Collega's genoeg hier die dat perfect gedaan hebben.
Hoop da we, indien er nog van plan zijn te gaan, zaterdag samen kunnen staan.
Mja, in zo'n massa is het niet echt gemakkelijk om samen te blijven, bovendien kijkt iedereen graag op zijn eigen manier en plekje. Eens naar een AW Meet 'n' Greet komen, dan staan we allemaal samen !
Alle Gumballers gaan morgen met het vliegtuig naar Athene waar dan de wagens klaar zouden staan. Ze gaan dus vliegen naar Athene i.p.v. rijden, allemaal door die moffen...
Ondertussen zou het boeltje nog steeds vast staan in Duitsland terwijl de chauffeurs in Turkije zitten te wachten...
Auto's zouden morgen klaarstaan in Athene (www.gtspirit.com).
Wil dit dan zeggen dat ze een dag vroeger aankomen in londen?
Zou graag zaterdag naar Calais gaan kijken, maar heb geen zin om die km te bollen, als't nie nodig is e.
Foto's worden vandaag of morgen online gezet op m'n site. Kleine 500 hebben we er.
Wat een dag gisteren. Mijn maat heeft gereden naar Londen. Hij had een parking in het centrum uitgekozen en wat bleek, we stonden middenin de Gumballers. Een half uur later kwamen die allemaal buiten. Eerst een babbel gehad met Alex Roi. Coole kerel trouwens.
Na afloop zijn we naar Dover teruggereden voor onze boot. Waren een beetje te vroeg, plots de zilveren Lambo ... praatje gemaakt met die mannen. Ze mochten niet op de trein.
Morgen staat alles in Athene maar dat wil volgens mij niet zeggen dat ze vroeger in Londen gaan zijn. Alles is daar georganiseerd zodus ...
Vorig jaar reed er een VW Sharan TDI mee (weliswaar van een van de sponsors, dus die konden ze niet weigeren).
Dit jaar reed die Sharan ook weer mee zé. Ie stond trouwens net achter ons in de trein.
Ook was er een CLS 320CDi aan de start.
De VW staat net achter de "rosse" Range:
BTW: Geen rolling pics van mij, ik heb ze enkel gefilmd.
Foto's worden vandaag of morgen online gezet op m'n site. Kleine 500 hebben we er.
Wat een dag gisteren. Mijn maat heeft gereden naar Londen. Hij had een parking in het centrum uitgekozen en wat bleek, we stonden middenin de Gumballers. Een half uur later kwamen die allemaal buiten. Eerst een babbel gehad met Alex Roi. Coole kerel trouwens.
Na afloop zijn we naar Dover teruggereden voor onze boot. Waren een beetje te vroeg, plots de zilveren Lambo ... praatje gemaakt met die mannen. Ze mochten niet op de trein.
Morgen staat alles in Athene maar dat wil volgens mij niet zeggen dat ze vroeger in Londen gaan zijn. Alles is daar georganiseerd zodus ...
rood; het moet Roy zijn maar soit...
Ik denk ook wel dat ze op de afgesproken dag terug in Londen gaan staan.
Ze moeten trouwens toch nog aan hun '3000 miles' geraken!
Dit jaar reed die Sharan ook weer mee zé. Ie stond trouwens net achter ons in de trein.
Ook was er een CLS 320CDi aan de start.
De VW staat net achter de "rosse" Range:
BTW: Geen rolling pics van mij, ik heb ze enkel gefilmd.
Was dat niet die Sharan die gestopt is rond 22u30-23u in Jabbeke. Versierd als nen taxi?
Comment