Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeer tevreden dat'k ben meegeweest!

Merci aan Alex en de rest van het peloton om langs station Brugge te passeren.
    Merci aan tsmetjen voor de terugrit en om me af te zetten.
    Gisteren was BMW-dag Eerst hele avond X3 als taxi en dan Z4.
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Gisteren eerst in Mannekensvere gestaan, zoals door jullie ondertussen al geweten . na vernomen te hebben dat er in Jabbeke ambi was met Xzibit, vlug doorgereden, wss nog geflitst ook (nooit zien staan ).

Maar daar toch het meest choquerende van de ganse gumball gezien! Die moordenaarsdroenke slet, die constant met haar *#!$ te kijk liep... kweet nie wi, waarom had ze dan eigenlijk een kleedje aan getrokken? Eén keer, da kan gaan, twee keer, da begint al tegen te steken, mo constant... mmm op den duur had den helft van die geilaards geen oog meer voor de schoon auto's die passeerden, enkel voor haar blote ... (en praat niet over borsten e, zoals bepaalde wel zullen beamen!)

Vraag me toch af waar sommigen zich mee bezig houden?

Comment

• Foto Brecht??

Aja, gisteren op de M20 een Belgische Seat Leon (kwam van Vuylsteke, Izegem) ingehaald. Toevallig iemand van hier???
        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Comment

• Vanni en Gattuso, mooie pics ! leuk om eens de auto's te zien die wij gemist hebben
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
              Zeer tevreden dat'k ben meegeweest!

Merci aan Alex en de rest van het peloton om langs station Brugge te passeren.
              Merci aan tsmetjen voor de terugrit en om me af te zetten.
              Gisteren was BMW-dag Eerst hele avond X3 als taxi en dan Z4.

Graag gedaan niet teveel dooreengeklutterd op de achterbank ?
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                Graag gedaan niet teveel dooreengeklutterd op de achterbank ?
                Neenee, comfortabele zetels
                1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Mooie foto's hier

Comment

• As ge da maar weet , wie gaat er volgende week terug? kunne mss terug lijstje maken

Comment

• Die Veyron is bloedmooi, maar los daarvan zegt hij me eigenlijk bijzonder weinig

Ook zijn geluidjewas gisteren toch uiterst bescheiden hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                        Die Veyron is bloedmooi, maar los daarvan zegt hij me eigenlijk bijzonder weinig

Tot je dat ding voor je neus in een paar seconden naar 200 ziet stuiven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                          As ge da maar weet , wie gaat er volgende week terug? kunne mss terug lijstje maken

ik denk juist hetzelfd ben al aan het kijken wanneer ze terug langs rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten

what did I tell you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
                              ik denk juist hetzelfd ben al aan het kijken wanneer ze terug langs rijden
                              Laat maar weten zodra je er bent achtergekomen

Comment

• Ik ben in 't VRT nieuws geweest

Diene pipo die een foto trekt van een voorbijrijdende wagen, that's me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                                  Ik ben in 't VRT nieuws geweest

Diene pipo die een foto trekt van een voorbijrijdende wagen, that's me
                                  Met ingebouwde flits

Comment

Laat maar weten zodra je er bent achtergekomen

Cars drive through Oschersleben race circuit check point to end in London

op 5 mei rijden ze deze rit en als je zoekt op routeplanner rijden ze langs de E40 of E17 (zal weer een gok zijn) en nu nog het tijdstip zoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                      Met ingebouwde flits
                                      u neemt me de woorden uit de mond

Comment

As ge da maar weet , wie gaat er volgende week terug? kunne mss terug lijstje maken
                                        Ik ga terug kijken. Nu alleen nog even afwachten wanneer ze juist terug gaan doorkomen.
                                        Moesten ze terug via Antwerpen komen, dan denk ik dat ik op de E17 ga staan om zo weinig mogelijk te missen.

De vraag is natuurlijk of ze terug naar Duitsland gaan. Als ze niet meer naar Duitsland gaan dan vrees ik er eerlijk gezegd voor of ze nog terug door België komen...
                                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
                                          Cars drive through Oschersleben race circuit check point to end in London
                                          Oschersleben is afgezegd door de race van de DTM dat weekend.
                                          Senna, Driven To Perfection

Comment

Working...
                                          X