Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
    Hier stond m'n Bravo duidelijk ingesloten
    Efkes in 4x4 mode zetten...

Comment

• Comment

• Een interview met Xzhibit:

Met dank aan Hans Piron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten

DIKHEID...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk Berichten
            Efkes in 4x4 mode zetten...
            En een jumpke over de witte schans?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
              Ik weet het niet, maar die Bugatti had toen toch al 500km achter de rug en er is geen spatje van remvloeistof te bespeuren...

Of heeft koolstof-keramische remmen geen remolie?!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• remvloeistof ??

Comment

• Nu ben ik toch nie mee zenne... het is toch de bedoeling nie dat de remvloeistof zichtbaar is op de remmen??? Of bedoel je remstof?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                    remvloeistof ??
                    Remolie, ik weet het, ik ben geen techneut...

Maar daardoor komen de velgen toch na een tijd zwart?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                      Remolie, ik weet het, ik ben geen techneut...

Maar daardoor komen de velgen toch na een tijd zwart?!
                      Gooi jij maar remolie op je remschijven en op je velgen

Comment

• Het zal dan wel remstof zijn zeker?!

Comment

• Remstof spillies... remSTOF

Comment

• Tschijnt dat ze nu al verf hebben voor op velgen die dat stof afstoten. En het stof heeft niets te maken met de remschijven maar wel met de remblokjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              Remstof spillies... remSTOF
                              Jah, ik zal me toch dringend moeten bijscholen in het technische aspect van de wagen...

Ik heb eens zo'n boekje daarover gekocht in de boekenbeurs, maar nog nooit de tijd gehad erin te lezen (lees: Ik zit dan liever op het forum )

Comment

• Door de gebeurtenissen van de afgelopen uren in België, Nederland en voornamelijk Duitsland is er een grondige wijziging gebeurt in de planning van de Gumball 3000:

De vrachtvliegtuigen met de auto's zetten koers naar Athene waarnaar morgen ook de deelnemers zullen overgevlogen worden.

Hierdoor vervalt het traject in Turkije en ook de tussenstop in Thessaloniki.

Morgen zal dan verder gegaan worden met het vervolg van de Gumball3000. Of de originele route, met dus een 2de passage door Duitsland (Nederland & België), behouden blijft is nog niet geconfirmeerd.

Meer later...

Bron: gtspirit.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Gooi jij maar remolie op je remschijven en op je velgen
                                  Ik dacht dat dat ergens in het remsysteem zat om druk te beoefenen op het remblokje of andere...

Comment

rood; het moet Roy zijn maar soit...

Ik denk ook wel dat ze op de afgesproken dag terug in Londen gaan staan.

Ze moeten trouwens toch nog aan hun '3000 miles' geraken!

Indeed, een typefoutje.

Daarnet m'n video bekeken. Mooie herrineringen. Ik kijk al uit naar volgende week.

Comment

Ik dacht dat dat ergens in het remsysteem zat om druk te beoefenen op het remblokje of andere...

Idd.
                                      Je drukt op je pedaal: je bedient een 'pompje', en duwt de olie richting de remklauw. In de remklauw zit een pistonnetje (of meerdere), die door de olie tegen de remblok wordt geduwt.
                                      Simpel uitgelegd, maar zo snap je het al beetje.

Dat stof dat de velgen zwart maakt komt van de remblokjes zelf. Deze slijten af tegen de remschijf.

tot zover off-topic...

Comment

• Ook zeker eens de gallery op http://www.supercars.net/ bekijken veel beelden van de start te london + ook wat foto's van mij van in België

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                          Door de gebeurtenissen van de afgelopen uren in België, Nederland en voornamelijk Duitsland is er een grondige wijziging gebeurt in de planning van de Gumball 3000:

De vrachtvliegtuigen met de auto's zetten koers naar Athene waarnaar morgen ook de deelnemers zullen overgevlogen worden.

Hierdoor vervalt het traject in Turkije en ook de tussenstop in Thessaloniki.

Morgen zal dan verder gegaan worden met het vervolg van de Gumball3000. Of de originele route, met dus een 2de passage door Duitsland (Nederland & België), behouden blijft is nog niet geconfirmeerd.

Meer later...

Bron: gtspirit.com
                                          hmm eerst berichten dat oschersleben niet doorging, nu dit weer... 't loopt precies niet bepaald vlot dit jaar en door Duitsland zullen ze ook maar liefst niet meer passeren waarschijnlijk

Comment

Working...
                                          X