Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk BerichtenEfkes in 4x4 mode zetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
Of heeft koolstof-keramische remmen geen remolie?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenremvloeistof ??
Maar daardoor komen de velgen toch na een tijd zwart?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenRemolie, ik weet het, ik ben geen techneut...
Maar daardoor komen de velgen toch na een tijd zwart?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenRemstof spillies... remSTOF
Ik heb eens zo'n boekje daarover gekocht in de boekenbeurs, maar nog nooit de tijd gehad erin te lezen (lees: Ik zit dan liever op het forum )
Comment
-
Door de gebeurtenissen van de afgelopen uren in België, Nederland en voornamelijk Duitsland is er een grondige wijziging gebeurt in de planning van de Gumball 3000:
De vrachtvliegtuigen met de auto's zetten koers naar Athene waarnaar morgen ook de deelnemers zullen overgevlogen worden.
Hierdoor vervalt het traject in Turkije en ook de tussenstop in Thessaloniki.
Morgen zal dan verder gegaan worden met het vervolg van de Gumball3000. Of de originele route, met dus een 2de passage door Duitsland (Nederland & België), behouden blijft is nog niet geconfirmeerd.
Meer later...
Bron: gtspirit.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenGooi jij maar remolie op je remschijven en op je velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichtenrood; het moet Roy zijn maar soit...
Ik denk ook wel dat ze op de afgesproken dag terug in Londen gaan staan.
Ze moeten trouwens toch nog aan hun '3000 miles' geraken!
Indeed, een typefoutje.
Daarnet m'n video bekeken. Mooie herrineringen. Ik kijk al uit naar volgende week.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIk dacht dat dat ergens in het remsysteem zat om druk te beoefenen op het remblokje of andere...
Idd.
Je drukt op je pedaal: je bedient een 'pompje', en duwt de olie richting de remklauw. In de remklauw zit een pistonnetje (of meerdere), die door de olie tegen de remblok wordt geduwt.
Simpel uitgelegd, maar zo snap je het al beetje.
Dat stof dat de velgen zwart maakt komt van de remblokjes zelf. Deze slijten af tegen de remschijf.
tot zover off-topic...
Comment
-
Ook zeker eens de gallery op http://www.supercars.net/ bekijken veel beelden van de start te london + ook wat foto's van mij van in België
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenDoor de gebeurtenissen van de afgelopen uren in België, Nederland en voornamelijk Duitsland is er een grondige wijziging gebeurt in de planning van de Gumball 3000:
De vrachtvliegtuigen met de auto's zetten koers naar Athene waarnaar morgen ook de deelnemers zullen overgevlogen worden.
Hierdoor vervalt het traject in Turkije en ook de tussenstop in Thessaloniki.
Morgen zal dan verder gegaan worden met het vervolg van de Gumball3000. Of de originele route, met dus een 2de passage door Duitsland (Nederland & België), behouden blijft is nog niet geconfirmeerd.
Meer later...
Bron: gtspirit.com
Comment
Comment