Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• F40Fan, had jij een foto genomen toen wij toekwamen in Mannekesvere ?

Anders mag je me die altijd sturen (pm)

Thx !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
      Ook zeker eens de gallery op http://www.supercars.net/ bekijken veel beelden van de start te london + ook wat foto's van mij van in België
      An awesome collection of epic supercar pictures and galleries. Enjoy the beauty, aggression and outright strinking nature of the best cars on the planet.

Als die bovenste band van die Porsche is, van welke auto is dan die onderste?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
        Iemand pics van hetgeen linksonder in beeld ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
          Een exclusief interview met Maximillian Cooper:

('k Kom dus (helaas) ook in beeld en sta daar wat onnozel te doen, 'k had niet gezien dat men aan 't filmen was )

Met dank aan: Hans Piron

Zalige move op 00:52
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
            Iemand pics van hetgeen linksonder in beeld ??
            Lool, bij het bekijken van mijn foto's gisteravond viel deze persoon mij ook op. Terwijl ik een foto nam van Rami z'n kar, stond ze te kijken.

Edith zegt me dat het Rami z'n kar niet is, maar dat het de Nissan Silvia is.
            1982 BMW E28 528i
            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hanzzz Bekijk Berichten
              http://www.supercars.net/Pics?viewPi...021&first=true

Als die bovenste band van die Porsche is, van welke auto is dan die onderste?
              Van de Veyron d8 ik. Rijden die nie te samen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                F40Fan, had jij een foto genomen toen wij toekwamen in Mannekesvere ?

Anders mag je me die altijd sturen (pm)

Thx !
                van de porsche van uw pa bedoel je? Helaas niet... eigenlijk heel de avond maar erg weinig foto's gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten

Tja, 't was stilaan tijd om te vertrekken

Comment

• The Gumballers should be resting (or partying) at their hotel in Istanbul right now, while their cars are taken to Athens which will be there waiting for them to continue the rally tomorrow. However the route has now been changed and the ralliers will no longer be going to Germany. Stay tuned to our site to find out where the new location will be.
                    Hoop dat ze snel iets laten weten ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten

Comment

• Ik had net ook bovenstaand bericht gekregen.
                        De checkpoint in Berlijn evenals de hele passage door Duitsland zijn geannulleerd. Momenteel wordt een nieuwe route gemaakt die mogelijk later bekend gemaakt wordt...

De problemen van de voorbije dagen zullen zeker hun stempel drukken op de toekomstige edities van de Gumball evenals hun "concurrenten"...

Comment

• Op de tracker site:

Due to a delayed takeoff in the Anatonovs tracking will resume wednesday morning
                          Anatonovs zullen wel Antonovs zijn. Typo op de website.

Als ze Duitsland gaan vermijden vraag ik me af welke de alternatieve route gaat zijn. Rechtstreeks door naar Frankrijk lijkt me een zeer grote kanshebber.

Persoonlijk vind ik al die heisa van de politie fel overdreven. OK, sommige van die mannen rijden als gekken en die mogen ze wat mij betreft zeker op kant zetten. Maar moet daarom elke deelnemer over dezelfde kam geschoren worden? De inbeslagname in Duitsland is echt een fout staaltje van 'powerplay' als je 't mij vraagt.

Comment

• Door Frankrijk zullen ze dan toch moeten gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Merci voor de foto!

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                              Er zijn altijd wel plaatsen beschikbaar... Maar er gebeurt inderdaad wel een selectie... Toch is het makkelijker dan je denkt om deel te nemen mits de juiste motivatie en natuurlijk het betalen van de startpremie
                              En toch mocht een Kennis met zijn 360 Modena niet meedoen wegens "niet exclusief genoeg"

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                              Door Frankrijk zullen ze dan toch moeten gaan?
                              In frankrijk pakken ze ze ook allemaal op...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

In frankrijk pakken ze ze ook allemaal op...
                                Precies en wie wilt er eigenlijk ook door Frankrijk rijden!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                  Op de tracker site:

Anatonovs zullen wel Antonovs zijn. Typo op de website.

Als ze Duitsland gaan vermijden vraag ik me af welke de alternatieve route gaat zijn. Rechtstreeks door naar Frankrijk lijkt me een zeer grote kanshebber.

Persoonlijk vind ik al die heisa van de politie fel overdreven. OK, sommige van die mannen rijden als gekken en die mogen ze wat mij betreft zeker op kant zetten. Maar moet daarom elke deelnemer over dezelfde kam geschoren worden? De inbeslagname in Duitsland is echt een fout staaltje van 'powerplay' als je 't mij vraagt.
                                  en trouwens alle gumballfans met stickers ook aan de kant zetten en boete laten betalen? waar slaat dat nu weer op...

Frankrijk lijkt me ook niet echt een optie, die zie ik ook nog de auto's in beslag nemen...

Comment

• Ben er dus ook geweest, was best wel gezellig, alleen ga ik er geen 2e keer 200km voor rijden...

En het meest irritante van heel de avond:

Door deze bende idioten krijgt de gumball dus een slechte naam.
                                    Als ik op dat moment de nr bijhad van de lokale politie had ik ze opgebeld. Maar om daar 112 voor lastig te vallen...

En nog grappige beelden wat een bende kiekens zonder kop ze naar een Gumballer gaan.

Skyline R33

Gallardo Spyder

Grappigste momenten van de dag.
                                    • Prachtige 993 Turbo S staat heel de avond geparkeerd, niemand kijkt er naar om.
                                    • Komt Cayenne Turbo S Mannekensvere opgedraaid, niemand kijjkt. Komt iets later een Cayenne S met Gumball stickers opgedraaid direct 100 man ernaartoe
                                    • Rijdt een Gumball Arnage T voorbij. Personen naast ons schieten in de lach en beginnen over hoe belachelijk het is om mee te doen met een gewone berline. 2minuten later een Continental Flying Shit en dan hoor je "waaauw! een Bentley, Cool!"
                                    • Stopt een Corvette C5: "He kijk, nen belgische Ferrari!"
                                    • Rami vertrekt volle bak, Subaru probeert te volgen, heel het tankstation strijk van het lachen
                                    • oranje clio
                                    Last edited by ; 02/07/2007, 13:37.

Comment

• In het doorrijden nog een Murcie vastgelegd

Onderweg van Mannekensvere naar Drongen aangepikt aan de Ford GT. (reed 110-120)

Maar die kerel ging er in Loppem af, om vervolgens een uur na ons te passeren in Drongen.
                                      Last edited by ; 02/07/2007, 13:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

• Rami vertrekt volle bak, Subaru probeert te volgen, heel het tankstation strijk van het lachen
                                        Lol, die was idd goed.

Zoals in Drongen of Jabbeke (weet niet meer). Er vertrekt een gumballer met veel lawaai en iedereen juichen en teken doen enz en dan die vent met z'n gezinnetje in de Opel Astra. Staat hij aan dat tankstation zo gas te geven met z'n dieselstoof
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Die oranje Clio is ook in Drongen toegekomen.

De brave mens deed echt z'n best om aandacht te trekken. In eerste instantie door redelijk wat lawaai te proberen maken en toen dat niet echt lukte is hij maar in volle vaart (clio 1.6 vaart that is) achter een Porsche aangegaan. Het einde van die 2e poging hebben we jammer genoeg niet meer gezien maar dat zal ook wel op een fiasco uitgedraaid zijn.

Comment

Working...
                                          X