Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

En het meest irritante van heel de avond:

Door deze bende idioten krijgt de gumball dus een slechte naam.
    Als ik op dat moment de nr bijhad van de lokale politie had ik ze opgebeld. Maar om daar 112 voor lastig te vallen...
    Bende idioten ? dan bedoel je mij, xxx, NC.001...

Het was de enigste manier om iets te zien, als er vooraan een paar op de pechstrook gaan staan is heel je zicht belemmerd en moet je zelf dus ook op de pechstrook gaan staan. Ik ga daar niet braaf achter de vangrail gaan staan terwijl ik amper iets zie...

En zo gevaarlijk is dat nu ook weer niet, de auto's reden maar aan gematigde snelheid voorbij mede omdat het druk was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten

Het was de enigste manier om iets te zien, als er vooraan een paar op de pechstrook gaan staan is heel je zicht belemmerd en moet je zelf dus ook op de pechstrook gaan staan. Ik ga daar niet braaf achter de vangrail gaan staan terwijl ik amper iets zie...

En zo gevaarlijk is dat nu ook weer niet, de auto's reden maar aan gematigde snelheid voorbij mede omdat het druk was
      Ja, blijkbaar zijn jullie die idioten dan ja.

Gematigde snelheid?

Dat was 110-120 hoor.

Comment

ook al word je geschept met MAAR 50 per uur, kun je sterven

Comment

Ja, blijkbaar zijn jullie die idioten dan ja.

Gematigde snelheid?

Dat was 110-120 hoor.
          Tjah ik heb nog nooit iemand zonder reden zien rijden op de pechstrook. Als je op een afstand al dat volk ziet staan ben je als chauffeur ook voorzichtiger...

Ik had graag wat gezien van de gumball en daarom ben ik daar gaan staan, nadat er anderen hetzelfde deden. Moest iedereen erachter blijven staan, tot daar toe.

Comment

Tjah ik heb nog nooit iemand zonder reden zien rijden op de pechstrook. Als je op een afstand al dat volk ziet staan ben je als chauffeur ook voorzichtiger...

Ik had graag wat gezien van de gumball en daarom ben ik daar gaan staan, nadat er anderen hetzelfde deden. Moest iedereen erachter blijven staan, tot daar toe.
            alsof die mannen 1km op voorhand zien dat er 'volk' staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

ook al word je geschept met MAAR 50 per uur, kun je sterven
              Wat een zever zeg, hoe groot is kans dat daar iemand geschept wordt ?

Een normale chauffeur wijkt niet zomaar van zijn rijvak af hoor.

Comment

Weet je dat er enorm veel ongevallen gebeuren wanneer mensen stilstaan (met de auto) op de pechstrook? Waarom denk je dat je nu die fluo vestjes moet aandoen en achter de berm moet gaan staan. Op de pechstrook staan is zeer gevaarlijk

Comment

• die mensen die meedoen aan de gumball zijn ook niet normaal

ik weet niet waar die foto staat in het topic maar er is dus een foto geplaatst door matteus (of z'n audi amigo) waar een M6 over de pechstrook inhaalt

waarschijnlijk waar jij hebt gestaan

Comment

alsof die mannen 1km op voorhand zien dat er 'volk' staat
                    Nee dat niet maar toch voldoende op voorhand om wat alerter te zijn, ik vind daar persoonlijk niet veel gevaarlijk aan...Als er anderen zijn die dat wel vinden is dat hun goed recht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                      Zalige move op 00:52

zaligheid....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        deze kerel wou echt dood

zo zat of iet

zeker als je weet dat de gumballers zo'n zotte acties niet schuwden...

voila pablo

Comment

• Ahja, pablo.

Als jij jezelf herkent op de foto is hetgeen je zegt onzin, want van waar ik stond en dus de foto getrokken is had je een goed beeld. Niemand daarvoor die zo dom was om op de pechstrook te gaan staan.
                          Whispy en Tsmetjen hebben daar ook ff staan kijken, dus die zullen dat wel kunnen beamen

Comment

die mensen die meedoen aan de gumball zijn ook niet normaal

ik weet niet waar die foto staat in het topic maar er is dus een foto geplaatst door matteus (of z'n audi amigo) waar een M6 over de pechstrook inhaalt

waarschijnlijk waar jij hebt gestaan
                            Heb die foto ook gezien maar is niet waar ik stond.

Die kerel die met zijn blote kont bijna op het rechterrijvak is gaan lopen met zijn zattekloten, dat is pas gevaarlijk. Was niet waar ik stond maar in drongen denk ik...(Was er niet bij heb de verhalen enkel gehoord).

Comment

• het kan dus overal gebeuren ook waar jij stond

Comment

Ahja, pablo.

Als jij jezelf herkent op de foto is hetgeen je zegt onzin, want van waar ik stond en dus de foto getrokken is had je een goed beeld. Niemand daarvoor die zo dom was om op de pechstrook te gaan staan.
                                Whispy en Tsmetjen hebben daar ook ff staan kijken, dus die zullen dat wel kunnen beamen
                                Ja dat zou goed kunnen maar ik zag niet genoeg...

Onzin ? Ik ga ook niet op de pechstrook gaan staan voor mijn plezier. Ik weet ook wel dat je dat best niet doet maar zo overdreven gevaarlijk vind ik dat nu ook niet.

Comment

• Op de pechstrook sta je gewoon niet.

Tis trouwens ook verboden. Zéker als je geen veiligheidsvestje aan hebt.

Comment

• De mensen die op de pechstrook stonden hebben ongelijk, dat was een levensgevaarlijke situatie.

Het gebeurt regelmatig dat auto's of mensen op de pechstrook aangereden worden. Het volstaat dat een verstrooide chauffeur nog maar naar u kijkt om ook in uw richting te rijden.

Ik heb een aantal politiemensen op motorfiets regelmatig de strook zien afrijden om de mensen achter de vangrails te houden.

Enfin, gelukkig is er niets gebeurd.

Comment

het kan dus overal gebeuren ook waar jij stond
                                      Kan goed al is er wel een serieus verschil !

donker/licht is een serieus verschil In het donker had ik daar wss niet durven gaan staan.

Comment

• Heeft geen zin om hier nog verder in discussie te gaan

Comment

• Kunnen wa al eens beginnen zien waar en wanneer zaterdag we gaan staan of waar het te doen is??

Comment

Working...
                                          X