Foto's start Londen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenKunnen wa al eens beginnen zien waar en wanneer zaterdag we gaan staan of waar het te doen is??Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenEerst zien welke route ze uiteindelijk gaan nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenEn da weten we pas eind deze week?Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Bij deze moet ik Carlito gelijk geven...
Wat daar in Mannekensvere gebeurd is kan er gewoonweg NIET door!
Niet alleen spelen jullie met jullie eigen leven maar ook met de levens van alle bestuurders die voorbijreden op de E40...
Wat als iemand jou overhoop rijdt? Met een beetje "geluk" (wil je niet je leven lang invalide zijn) zal je er niks van weten en ben je op slag dood, ja zelfs bij 50 per uur!!! Maar denk eens aan de persoon die jou aanrijdt, die moet zijn hele leven lang het ongeval met zich meedragen en moet dan nog eens opdraaien voor alle kosten (zwakke weggebruiker)... Door jouw (en de anderen natuurlijk) stommiteiten! Wat als een chauffeur jou kost wat kost wil vermijden en uitwijkt en zo een aanrijding veroorzaakt? Wedden dat jij, de veroorzaker, dan spoorloos verdwenen bent? Want zo laf is iedereen dan wel om te gaan lopen en zogezegd niks gezien te hebben...
Acties zoals die van U en de tientallen anderen die met U op de pechstrook stonden geven de Gumball een slecht imago en zorgen ervoor dat zulke evenementen het steeds moeilijker krijgen...
Oh en als je niet gelooft dat jouw acties gevaarlijk zijn wil ik je gerust eens een nacht met onze mensen meesturen die 's nachts de ring van Brussel en de E40 en talrijke andere snelwegen onderhouden... Of zelfs overdag... Je zal dan wel van je mening terugkomen... Jaarlijks worden er bij ons op de firma 4 vrachtwagens met botsabsorbeerder tot schroot herleid door chauffeurs die even niet opletten, die dronken zijn, in slaap vallen of door eender welke oorzaak ook... 4 zware aanrijdingen per jaar en dan zwijg ik nog over de kleine aanrijdingen en de bijna ongevallen...
Denk er eens over na als je nog eens naar zo'n evenement gaat kijken!
Oh, dit is absoluut niet persoonlijk hoor maar voor alle mensen die daar en elders stonden en in het bijzonder die zatte kl**t die het nodig vond om op de snelweg te gaan lopen...
Btw: Ik ben in Engeland, Frankrijk, België en Nederland naar de Gumball gaan kijken en heb de trajecten genomen die het merendeel ook nam en weet je waar zulke toestanden zich voordeden? Nergens met uitzondering van België... Hebben wij dan echt geen grijntje van discipline?
Comment
-
Toen ik van Mannekensvere naar Drongen reed (+/-23.15u), stonden er ergens voor Jabbeke, gasten in de middenberm tegen de betonplaten... het was pikdonker... ik verschoot me een ongeluk... Heeft er dat nog iemand gezien ??
Toch jammer dat ik niemand van het forum kon aanspreken, maybe next time
Het lijkt me toch ook een droom om ooit eens (als het niet afgeschaft wordt omwille van politiek en ecologisch niet correct tenminste) aan de Gumball mee te doen, het is een enorm bedrag voor in te schrijven maar het moet een super-ervaring zijn...
Btw, wat ik ook echt dwaas vond toen er twee Nederlanders stopten om te tanken dat er weer een paar het plezant vonden om te beginnen zingen of te schelden
Een plaatsvervangende schaamte...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScSi Bekijk Berichten
De witte lijn die je daar ziet is die van de pechstrook. Als je daar dus staat als er een M6 aan 120km per uur of meer voorbij zoeft, dan mogen ze je in stukken en brokken samenvegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTzou zonde zijn van die M6
Comment
Comment