Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In Drongen was het al véél te donker eens de eerste gumballers passeerden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk Berichten
      Kben eigenlijk beschaamt voor het te zeggen, maar ik had dus afgesproken met die kerel in mannekensvere. Er stond ook nog een grijze Teranno naast met garageplaten (de zoon van mijn baas)

De meest tot verbeelding sprekende auto v/d parking die avond

Comment

• Ik heb me goed geamuseerd in Drongen. Eveneens mijn ouders een fijne avond bezorgd.

Mijn foto's:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
          Een exclusief interview met Maximillian Cooper:

('k Kom dus (helaas) ook in beeld en sta daar wat onnozel te doen, 'k had niet gezien dat men aan 't filmen was )

Met dank aan: Hans Piron

Grappig hoe je als director Bralo als een regisseur aanwijzingen staat te geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            Ik dacht dat dat ergens in het remsysteem zat om druk te beoefenen op het remblokje of andere...

Inderdaad,maar remOLIE zit in een gesloten circuit van leidingen.Dus wanneer je remolie ergens aantreft op de wagen,dan is er iets serieus verkeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
              @ Carlito

Was jij dat kereltje met z'n Gulf jas? Ik stond er naast toen ie naar 'die kerel met z'n RS6' belde. Vroeg me al af wie die forummer was die naar Leftlane belde.
              Dat was ik inderdaad.

ben die avond begonnen in short en t-shirt en ge-eindigd in lange broek en jas.

Gelukkig heb ik er een weekend van gemaakt, anders had ik het koud gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                Tjah ik heb nog nooit iemand zonder reden zien rijden op de pechstrook. Als je op een afstand al dat volk ziet staan ben je als chauffeur ook voorzichtiger...

Ik had graag wat gezien van de gumball en daarom ben ik daar gaan staan, nadat er anderen hetzelfde deden. Moest iedereen erachter blijven staan, tot daar toe.

Als je beelden van voorgaande jaren ziet ,dan weet je dat Gumballers indien "nodig" ook langs de pechstrook inhalen.
                Was iedereen trouwens a/d kant v/h restaurant en de schop blijven staan dan kon je ze net als wij van veel verder zien komen en kon iedereen alles zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Deze vind ik toch tof...

Zwoemba was dan ook mee in de perfecte chase car hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                    Zwoemba was dan ook mee in de perfecte chase car hé

True....

Comment

• Even een replay van de avond.
                      Zwoemba afhalen,voor de solidariteit een Ferarri polo aangedaan en dan tot de vaststelling komen dat hij in burger is
                      Bezoekje aan een autofreak met een tof verzamelinkske,en een ritje meegedaan in z´n ZO6,heerlijk,eventjes doortrekken naar 220 op een binnenweg

Dan snel door naar Mannekesvere,al wat laat,dachten er een forummer of 50 aan te treffen,wat blijkt,staat daar al een man of 200 .
                      Gelukkig nog geen enkele GBer gepaseerd.

De hoeveelheid wagens die stopten viel wat tegen.En de roddel dat iedereen in Jabbeke gestopt werd (waarschijnlijk verspreid door de politie zelf om er enkele te kunnen flitsen)zijn we naar daar gereden.Was niet veel beter,enkele wagens.
                      Dan door naar Drongen waar ook niet zoveel meer stopte,de chroom-gallardo gelukkig nog gezien.
                      Nog veel zitten lachen en grappen langs de vangrail.

Het was wel wat moeilijk om veel forummers aan te spreken,voor diegene die ik niet herkent heb,denk niet dat ik jullie niet wouw aanspreken,gewoon ongeloofelijk druk.

Alles bij elkaar heb ik er toch enorm van genoten,alleen moesten we in Mannekesveren blijven staan zijn,dan hadden we de Veyron zien stoppen.
                      Maar het blijft altijd gokken.

Op de terugweg nog wat met Rabitt gespeeld en het laatse stukje aan Zwoemba een letterlijk snelle 147 ervaring gegeven.(alle insecten zijn intussen geborgen)

Als ze terugkomen via Belgie ben ik mogelijks van plan om terug te gaan kijken,wel op 1 plaats blijven.

Comment

Even een replay van de avond.
                        Zwoemba afhalen,voor de solidariteit een Ferarri polo aangedaan en dan tot de vaststelling komen dat hij in burger is
                        Bezoekje aan een autofreak met een tof verzamelinkske,en een ritje meegedaan in z´n ZO6,heerlijk,eventjes doortrekken naar 220 op een binnenweg

Dan snel door naar Mannekesvere,al wat laat,dachten er een forummer of 50 aan te treffen,wat blijkt,staat daar al een man of 200 .
                        Gelukkig nog geen enkele GBer gepaseerd.

De hoeveelheid wagens die stopten viel wat tegen.En de roddel dat iedereen in Jabbeke gestopt werd (waarschijnlijk verspreid door de politie zelf om er enkele te kunnen flitsen)zijn we naar daar gereden.Was niet veel beter,enkele wagens.
                        Dan door naar Drongen waar ook niet zoveel meer stopte,de chroom-gallardo gelukkig nog gezien.
                        Nog veel zitten lachen en grappen langs de vangrail.

Het was wel wat moeilijk om veel forummers aan te spreken,voor diegene die ik niet herkent heb,denk niet dat ik jullie niet wouw aanspreken,gewoon ongeloofelijk druk.

Alles bij elkaar heb ik er toch enorm van genoten,alleen moesten we in Mannekesveren blijven staan zijn,dan hadden we de Veyron zien stoppen.
                        Maar het blijft altijd gokken.

Op de terugweg nog wat met Rabitt gespeeld en het laatse stukje aan Zwoemba een letterlijk snelle 147 ervaring gegeven.(alle insecten zijn intussen geborgen)

Als ze terugkomen via Belgie ben ik mogelijks van plan om terug te gaan kijken,wel op 1 plaats blijven.
                        Wij zijn jullie nog voorbijgegaan toen we van mannekensvere naar drongen reden.
                        Maar kwas te laat om naar de chauffeurskant te grijpen en te toeteren...

Comment

• Pffff... Pas vandaag zie ik dat de Gumball gepasseerd is door België

Wordt er weer een TV-show van gemaakt dit jaar?
                          nls2000

Comment

• Bad news for all Gumball fans in Germany. Gumball HQ has just anounced that the Gumballers will not pass through Germany on their way back to London. This means there’s no checkpoint in Berlin anymore and they probably head back to London from Bratislava.
                            The Gumballers should be resting (or partying) at their hotel in Istanbul right now, while their cars are taken to Athens which will be there waiting for them to continue the rally tomorrow. However the route has now been changed and the ralliers will no longer be going to Germany. Stay tuned to our site to find out where the new location will be.
                            bron: gtspirit

Da ziet er niet goed uit hopelijk komen ze nog door België

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Wij zijn jullie nog voorbijgegaan toen we van mannekensvere naar drongen reden.
                              Maar kwas te laat om naar de chauffeurskant te grijpen en te toeteren...
                              Met welke wagen was je,wij hebben inderdaad ook die GT40 in Brugge zien afrijden.

Comment

• Pff het enige dat ik dit jaar lees over de Gumball zijn wagens die in beslag genomen zijn, teams die al gestopt zijn (oa de Belgen met die Gallardo) en nu de route die ze gaan veranderen. Alles loopt precies mis dit jaar

Comment

• Comment

• Zaterdag

Er moet iemand met lijstje aanleggen e?
                                    Hopelijk leer ik weer wat nieuwe forummers kennen zaterdag, was wel leuk!

Indien bevestigd wordt dat ze zaterdag door Frankrijk rijden, zullen ze hoogstwaarschijnlijk :

Calais (ingang Eurotunnel):
                                    • Brechtje

Comment

Als je beelden van voorgaande jaren ziet ,dan weet je dat Gumballers indien "nodig" ook langs de pechstrook inhalen.
                                      Was iedereen trouwens a/d kant v/h restaurant en de schop blijven staan dan kon je ze net als wij van veel verder zien komen en kon iedereen alles zien.
                                      Zoals in Drongen waar een gumball M6 de pechstrook nam aan het tankstation. Al goed dat die freak daar niet liep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mitChill Bekijk Berichten
                                        En de laatste...

en eentje voor de forummers.
                                        geen foto van het meisje erachter :p???
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                          Zoals in Drongen waar een gumball M6 de pechstrook nam aan het tankstation. Al goed dat die freak daar niet liep.
                                          Idd Jerry
                                          Vind't zelfs wat bij het haar gegrepen dat iedereen zich verschuilt achter het feit dat ze door anderen die ook op de pechstrook stonden, het niet meer zagen, en er dan maar ook zijn op gaan staan! Komt toch wat kinderachtig over, en egoistisch ook, want door zulke mensen kunnen er in de toekomst serieuze wijzigingen gedaan worden, mss wordt België zelfs niet meer aangedaan? Al ergens op internet een interview met Gumballer gezien, die zijn beklaag deed over het volk op de autostrade zelf.

En dan nog 2 dingen(aan al deze die hun leven beu waren, en op de pechstrook stonden):
                                          • Nog nooit gehoord van het feit dat door de wind een voorbijRAZENDE vrachtwagen last heeft van zuigkracht
                                          • En als al de rest in't water springt, springen jullie dan ook?

Comment

Working...
                                          X