Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brechtje Bekijk BerichtenAl ergens op internet een interview met Gumballer gezien, die zijn beklaag deed over het volk op de autostrade zelf.
"what an awful croud .. this ain't no fun, there practically jumping on my car and all those greedy bastards want is free stickers .. I sure hope the other countries are not this busy"
Mr.J.K. passagier knikte instemmend ...
Vorig jaar in Calais was het een gelijkaardig verhaal, een hele hoop dronken idioten die de doorgang voor alle Gumballers versperden door op de weg te springen telkens er eentje aankwam belachelijk, echt.
Dat iemand op de pechstrook staat zal me worst wezen .. das uw eigen beslissing, ik ga het zelf iig nooit doen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtengeen foto van het meisje erachter :p???
Comment
-
Mijn bevindingen van het 'publiek' aan het service station in Drongen:
Enerzijds de Gumball fanaten:
- Hielpen de rijders snel door naar een vrije pomp.
- Sloegen snel een praatje tijdens het tanken zelf met de piloot en/of bijrijder
- Namen snel wat foto's
- Maakten dan zo goed mogelijk de weg vrij door het publiek zodat ze vlot konden vertrekken
Anderzijds:
- Marina's, moeders en pubers die per se op elke motorkap moesten gaan liggen en het hiermee praktisch onmogelijk maakten om een deftige foto te maken
- Onze streaker vriend die zijn leven blijkbaar beu was en ook nog eens zijn kont moest laten zien aan de eerste Porsche die binnen kwam (Martini livery).
- de 2 heren met de superbikes die de show ff moesten stelen met hun wheelies en daarna als extraatje nog eens via de inrit van het station de autostrade opreden
- der ubertuner met de oranje Clio die achter de Lambo aanging
En met speciale vermelding:
- de dame in de Aston Martin die nietsvermoedend kwam tanken en panikeerde toen iedereen haar op de foto wou. Verblind door de flitsen.
Comment
-
Ik heb precies iets gemist. Hoewel, het ziet er nogal druk uit en als ik de reacties zo lees ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenDe passagier van Jay Kay en een andere Gumballer hadden het er ook over toen ze stonden te betalen in de shop in Drongen .. ik stond zo goed als alleen met hen in die shop en die andere (denk dat hij met die rooie F430 reed) zei letterlijk:
"what an awful croud .. this ain't no fun, there practically jumping on my car and all those greedy bastards want is free stickers .. I sure hope the other countries are not this busy"
Mr.J.K. passagier knikte instemmend ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenHeeft er niemand foto's genomen van die 2 megaknappe aan't tankstation in drongen? 1 ervan had een wit pulleke van RL aan, de andere een groene short. Deftig gerief!
die met haar witte pull was een ex van Maxime Soete, Céline noemde die1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendie met haar witte pull was een ex van Maxime Soete, Céline noemde die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendie met haar witte pull was een ex van Maxime Soete, Céline noemde dieOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenProper! Waarom heeft 'm die laten gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenCorrectie, waarom heeft zij hem laten gaan?
Maar over wie gaat het hier eigenlijk? Ik vind niet direct iemand op de laatste drie pagina's. Alleszins toch geen oogverblindende schoonheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenMijn bevindingen van het 'publiek' aan het service station in Drongen:
- Sloegen snel een praatje tijdens het tanken zelf met de piloot en/of bijrijder
- Namen snel wat foto's
- Maakten dan zo goed mogelijk de weg vrij door het publiek zodat ze vlot konden vertrekken
Anderzijds:
- Marina's, moeders en pubers die per se op elke motorkap moesten gaan liggen en het hiermee praktisch onmogelijk maakten om een deftige foto te maken
- Onze streaker vriend die zijn leven blijkbaar beu was en ook nog eens zijn kont moest laten zien aan de eerste Porsche die binnen kwam (Martini livery).
- de 2 heren met de superbikes die de show ff moesten stelen met hun wheelies en daarna als extraatje nog eens via de inrit van het station de autostrade opreden
- de dame in de Aston Martin die nietsvermoedend kwam tanken en panikeerde toen iedereen haar op de foto wou. Verblind door de flitsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenDat zal mss een logischer verklaring zijn.
Maar over wie gaat het hier eigenlijk? Ik vind niet direct iemand op de laatste drie pagina's. Alleszins toch geen oogverblindende schoonheid.
En ik durfde geen foto maken recht in haar gezicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenMijn bevindingen van het 'publiek' aan het service station in Drongen:
- Namen snel wat foto's
Anderzijds:
Comment
-
Comment
Comment