Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking en foto's: Gumball 3000 29/04/07

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
    Ook eens m'n bijdrage aan foto's posten.

@Mannekensvere

Mooie GT3 waar nog een scherpe sound uitkwam

Knappe TT

een nog knappere 993 Turbo S

De rest volgt, maar bij imageshack hebben ze precies niet veel goesting

Weet er iemand een snellere upload image site?
    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Weet er iemand een snellere upload image site?

Tiny-pic
      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
        Ik herinner me dat er ooit in "de zware voet" een Duitser met zijn AR 156 werd gevolgd tegen 200km/u. Toen ze hem uiteindelijk konden klissen kon ie betalen & terug verder rijden. De commentator zei dat ze een buitenlander nooit het rijbewijs afnemen!!.

De zware voet is een programma over de Belgische politie. Jij had het over "het buitenland", dus niet België.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          De zware voet is een programma over de Belgische politie. Jij had het over "het buitenland", dus niet België.

Oh, ik d8 met het ééngemaakte Europa dat dit zowat overal gold.
          Niet dus.
          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• vervolg...

Rami time

Comment

• Bedankt voor de upload image site tips

Comment

• Hoi ben nieuw op het forum, maar ik was ook aanwezig in het tankstation in mannekensverre en ben erna nog naar jabbeke geweest, waar ik juist Xzibit nog gezien eb.
                Ik ga morgen mijn foto's posten
                En waar gaan jullie zaterdag staan om te kijken, als ze dan toch nog zouden passeren

Grtzz

Comment

• GT40 @ Drongen

Comment

GT40 @ Drongen

als ik ff mag miereneuken: das een GT en geen GT40... iedereen schrijft hier constant GT40 maar 't waren allemaal GT's

Comment

• Laat die beestjes toch met rust

GT40 new edition dus

Comment

Laat die beestjes toch met rust

GT40 new edition dus
                        ik kon 't ff niet laten

Comment

• Een deel van de AW-bende...
                          Van links naar rechts zie je: Cédrik, gTa, Maxime Soete, Rami, Alex69alex, P. Stichelb., Porker, vriend van Maxime, bt., vriend van schoonzus van Alex, schoonzus Alex, Carlito, etc etc

Comment

• Dat was de zus van Isabelle????

Ik dacht al die komt mij zo bekend voor!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jenstzr Bekijk Berichten
                              Hoi ben nieuw op het forum, maar ik was ook aanwezig in het tankstation in mannekensverre en ben erna nog naar jabbeke geweest, waar ik juist Xzibit nog gezien eb.
                              Ik ga morgen mijn foto's posten
                              En waar gaan jullie zaterdag staan om te kijken, als ze dan toch nog zouden passeren

Grtzz
                              Welkom op het forum!
                              Kijk al uit naar je foto's.
                              Ik weet nog niet of ik ga hangt allemaal af van de broer !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Dat was de zus van Isabelle????

Ik dacht al die komt mij zo bekend voor!!!
                                lol .. jep, was haar zus
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Je bent nog enkele mensen vergeten: achter Rami, staat carfreak 007 (mijn broer) met zijn hand voor zijn hoofd, links hiervan staat RRD en ik zelf sta juist out of the picture precies.
                                  Waar blijft de rest van de foto's ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk Berichten
                                    Kben eigenlijk beschaamt voor het te zeggen, maar ik had dus afgesproken met die kerel in mannekensvere. Er stond ook nog een grijze Teranno naast met garageplaten (de zoon van mijn baas)

Amai, dezen Sunny en nog iets in die genre hebben mij ergens in Diksmuide voorbij gestoken over de volle witte lijn, in een bocht, ... Goe bezig gasten!! Binnen enkele weken staan ze in de krant!

Comment

• Ja, die mannen zijn beroemd en berucht hier in de streek.

Nu iets anders. Hebben de mannen in Calais iets gezien of was er niemand van het forum daar??

Comment

• Team 99 (Subaru Impreza) vertelt over Mannekensvere:

“As soon as we pulled in we were mobbed by a coach load of teenagers, demanding stickers that we didn’t have. It was brilliant to see how enthusiastic they were, but slightly unnerving when we lost sight of the service station in a sea of grinning faces and flashing cameras. They would have ripped the clothes off our backs in a second. Fortunately we were saved by the arrival of a Gumball Porsche and Bugatti Veyron – the latter a welcome sight at the best of times!”

Gtspirit.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilviaS12 Bekijk Berichten
                                          Nu iets anders. Hebben de mannen in Calais iets gezien of was er niemand van het forum daar??
                                          Toen wij vd trein kwamen & tankten stond er aan die naftpomp een kennis van ons. En hij zei dat het maar een flauwe bedoening was.
                                          Mss waren de gumballers omgeleid??
                                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Working...
                                          X