Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die ellende weer? tss, als je wilt klappen van een bende potschijters samen
enfin, als ik aan gratis kaarten geraak zorg ik voor pics, alst van betalegem is zien ze me niet
Normaal was ik niet van plan om langs te gaan maar als ze me uitnodigen kan ik moeilijk weigeren Morgen m'n kaarten afhalen en mss zaterdag of zondag eens binnenwippen voor wat foto's.
Ik ben zondag één van de chauffeurs van de shuttle... Shuttle wordt dit jaar gesponsord door Mercedes en de modellen zullen waarschijnlijk de S-klasse, R-klasse en de GL-klasse zijn.
Ik ben zondag één van de chauffeurs van de shuttle... Shuttle wordt dit jaar gesponsord door Mercedes en de modellen zullen waarschijnlijk de S-klasse, R-klasse en de GL-klasse zijn.
niet zo irritant rijden met die G's zoals in knokke t'afgelopen weekend voor eccentric jongens toch, voorrang niet geven en die zever!!
Comment