Die BEN-008 rijdt hier rond in Kapellen, lekker kar!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Millionair Fair @ Kortrijk.
Collapse
X
-
-
Ik ben zo net met Stichel en Simoni wat gaan rondwandelen op de parking daar...
-M5 en M6 bij de vleet
-nieuwe CL 65 AMG bij de vleet
-nieuwe S AMG idem
-Audi R8
-Maybach
-Murcielago LP640
-Gallardo
-F430's
-Porsche Turbo
-Jaguar XJ en XK
-Maserati GT en Qautroporté
-alle soorten Bentley's
-Wiesman Coupé
-...
NI NORMAAL!!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenlekkere foto zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDie BEN-008 rijdt hier rond in Kapellen, lekker kar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTestwagen van Bentley België2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenStond vorige keer met een Flying Spur aan een "container-frituur"
Ontopic: Is er al iemand geweest? Is er een verplichte dresscode?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenDie barak aan't station?
Is er al iemand geweest? Is er een verplichte dresscode?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenDie barak aan't station?
Ontopic: Is er al iemand geweest? Is er een verplichte dresscode?
neen, ik nog niet.wss maandag2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDie BEN-008 rijdt hier rond in Kapellen, lekker kar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk BerichtenGisteren ook de nieuwe S65 AMG gezien (nummerplaat Y-1111). Pracht bolide en wat een power.
Echt ongelooflijk als die zichzelf lanceert. heb dat al eens mogen meemaken als ik zelf de snelweg opdraaide met hem voor mij, ik stond precies stil, terwijl ik ook goed gas gaf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenIk vind het groene dak niet passen!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
ik ben gisteren geweest op de gala-avond, dresscode was toen smoking maar voor rest van de dagen casual.
Was wel eens leuk om te zien, maar moest ik geen gratis kaart gekregen hebben had ik zeker gn 350euro voor over (overdreven prijs, maar was alleen op opening, anders 35euro)
niet zoveel wagens. bentley en lambo. dan standje van mercedes amg en één maybach stond er. voor de rest alleen audi R8 de moeite. vr de rest wel mooie hostessen dus als iemand foto's neemt,laat maar komen:-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ghanesch Bekijk Berichtenhoe je er geraakt van aan het station staaat heel mooi uitgelegd op hun website. veel plezier1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenHoe geraak ik er van aan het station in Kortrijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtendas een héél eindje hoor1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenJepz!
neen, ik nog niet.wss maandag
ik heb normaal twee tickets over voor vandaag of morgen (vrij te kiezen). Iemand geinteresseerd vr zacht prijsje? (omgeving brugge)
stuur private message voor meer info...
grtz
Comment
Comment