Als er nog iemand van plan is een fototoestel mee te sleuren: neem eens foto's van de Silvestris a.u.b. .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Millionair Fair @ Kortrijk.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten15 minuutjes wandelen is toch zo ver niet
Soit, voor de geïnteresseerden, er rijden regelmatig bussen naar Kortrijk 't Hoge, naar Kinepolis of naar Kortrijk EXPO (waar de Fair zich afspeelt).
Te voet gok ik op zo'n 25 minuten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenIn 15 minuutjes sta je aan't Kanon, en da's nog niet de helft van de afstand, Alexander
nee serieus, als ik zie op Cedrick zijn foto's wat een afstanden hij aflegt in Knokke ... dit is echt peanuts van aan de achterkant van het station is het misschien 3 kilometer1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten15 minuutjes wandelen is toch zo ver niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenrapper wandelen !
nee serieus, als ik zie op Cedrick zijn foto's wat een afstanden hij aflegt in Knokke ... dit is echt peanuts van aan de achterkant van het station is het misschien 3 kilometer1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Bus nemen richting expo zal de simpelste oplossing zijn
Anders ga je onder de tunnel door naar de achterkant van't station.
Daar ga je naar links, en neem je de eerste rechts (waar er ook een tunnel uitkomt)
Dat is de doorniksestraat (denk ik ) Als je die blijft volgen, kom je aan de expo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenBus nemen richting expo zal de simpelste oplossing zijn
Anders ga je onder de tunnel door naar de achterkant van't station.
Daar ga je naar links, en neem je de eerste rechts (waar er ook een tunnel uitkomt)
Dat is de doorniksestraat (denk ik ) Als je die blijft volgen, kom je aan de expo.
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumper Bekijk BerichtenToen ik er gisteren rond 19.00 rondliep om naar de bieoscoop te gaan, passeerde er een grijze Gallardo cabrio ... prachtig. Toevallig Rami niet? Heb d nummerplaat niet kunnen lezen ...
Rami heeft LAM-666.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumper Bekijk BerichtenToen ik er gisteren rond 19.00 rondliep om naar de bieoscoop te gaan, passeerde er een grijze Gallardo cabrio ... prachtig. Toevallig Rami niet? Heb d nummerplaat niet kunnen lezen ...
Niet Rami dus2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk denk het niet,waarschijnlijk RAM-001
Niet Rami dus
BTW, kunnen alle foto's in het exclusieve auto gespot-topic van op de parking van de millionaire fair niet in dit topic komen , dat lijkt me net iets logischer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenbedoel je niet LAM-001 , van RAM-001 heb ik nog niet gehoord
BTW, kunnen alle foto's in het exclusieve auto gespot-topic van op de parking van de millionaire fair niet in dit topic komen , dat lijkt me net iets logischer2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Vandaag was het niet erg de moeite buiten dit natuurlijk SLR met aan het stuur T. Boonen.
en deze natuurlijk :
http://www.ferrari-world.be/millionair%20fair%202007.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenIs die SLR van Tom Boonen?
echt nice daar!
Comment
Comment