Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In 15 minuutjes sta je aan't Kanon, en da's nog niet de helft van de afstand, Alexander
rapper wandelen !
nee serieus, als ik zie op Cedrick zijn foto's wat een afstanden hij aflegt in Knokke ... dit is echt peanuts van aan de achterkant van het station is het misschien 3 kilometer
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
nee serieus, als ik zie op Cedrick zijn foto's wat een afstanden hij aflegt in Knokke ... dit is echt peanuts van aan de achterkant van het station is het misschien 3 kilometer
Maarjah, je moet wel de weg weten en 't is 6 minuutjes met de bus
Bus nemen richting expo zal de simpelste oplossing zijn
Anders ga je onder de tunnel door naar de achterkant van't station.
Daar ga je naar links, en neem je de eerste rechts (waar er ook een tunnel uitkomt)
Dat is de doorniksestraat (denk ik ) Als je die blijft volgen, kom je aan de expo.
Bus nemen richting expo zal de simpelste oplossing zijn
Anders ga je onder de tunnel door naar de achterkant van't station.
Daar ga je naar links, en neem je de eerste rechts (waar er ook een tunnel uitkomt)
Dat is de doorniksestraat (denk ik ) Als je die blijft volgen, kom je aan de expo.
Toen ik er gisteren rond 19.00 rondliep om naar de bieoscoop te gaan, passeerde er een grijze Gallardo cabrio ... prachtig. Toevallig Rami niet? Heb d nummerplaat niet kunnen lezen ...
Toen ik er gisteren rond 19.00 rondliep om naar de bieoscoop te gaan, passeerde er een grijze Gallardo cabrio ... prachtig. Toevallig Rami niet? Heb d nummerplaat niet kunnen lezen ...
Ik denk het niet,waarschijnlijk RAM-001
Niet Rami dus
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Ik denk het niet,waarschijnlijk RAM-001
Niet Rami dus
bedoel je niet LAM-001 , van RAM-001 heb ik nog niet gehoord
BTW, kunnen alle foto's in het exclusieve auto gespot-topic van op de parking van de millionaire fair niet in dit topic komen , dat lijkt me net iets logischer
bedoel je niet LAM-001 , van RAM-001 heb ik nog niet gehoord
BTW, kunnen alle foto's in het exclusieve auto gespot-topic van op de parking van de millionaire fair niet in dit topic komen , dat lijkt me net iets logischer
idd,vergissing
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment