Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Millionair Fair @ Kortrijk.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Edith: dubbeltje
    Last edited by Denniske; 28/05/2007, 22:54.
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
      En den ergsten was dan nog enne die daar toekwam met vrouw en kinderen,net toen de EB110 passeerde tegen zijn kinderen zei,"zo ene is niet veel waard"
      Die McLaren Ferrari bedoel je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten

das toch geen GT?
        Jawel hoor ...

de SS heeft andere velgen en spoiler.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk Berichten
          Jawel hoor ...

de SS heeft andere velgen en spoiler.
          ik weet dat 't geen supersport is maar ik dacht dat de "gewone" niet GT noemde, blijkbaar wel dus leert internet, my mistake

Comment

• Uiteindelijk toch niet tot in Kortrijk geraak

Volgend jaar dan maar.... pffff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
              Amai, wat nen uitleg.

Maar alé, ik denk niet dat putje kwaad ga zijn
              Totaal nie. het viel een beetje te veel op aangezien er ferrari-world.be © op de foto staat ? en vrijdagavond stond er niemand naast mij toen die Merc. daar opdraaide

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                Uiteindelijk toch niet tot in Kortrijk geraak

Volgend jaar dan maar.... pffff
                Tip : kom de vrijdag !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                  Tip : kom de vrijdag !!!
                  Ik ga echt geen smoking kopen om daar wat de grote Jan te gaan uithangen hoor... Anders had ik de kaarten voor vrijdag wel aangenomen

Enfin, een van m'n collega's is geweest dit weekend en schijnt dat het nogal meeviel... Alleen kreeg ze het kettingske dat men haar presenteerde niet van het ventje. 57.000 EUR was net iets teveel van het goede voor een juweeltje

Voor diegene die geweest zijn: Stond Abelag er trouwens als dealer van Cessna of meer als operator van privéjets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                    Enfin, een van m'n collega's is geweest dit weekend en schijnt dat het nogal meeviel... Alleen kreeg ze het kettingske dat men haar presenteerde niet van het ventje. 57.000 EUR was net iets teveel van het goede voor een juweeltje
                    Bwa, het kan erger...

op Top Marques Monaco verkochten ze GSM's van 1 miljoen EUR .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                      Bwa, het kan erger...

op Top Marques Monaco verkochten ze GSM's van 1 miljoen EUR .
                      Schitterend...
                      Wat zou Proximus daarvan zeggen als je zo'n toestel inschrijft onder het gratis Proxireplace contract?

Comment

• Ik vond hem eigenlijk nog lelijk ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                          Die McLaren Ferrari bedoel je?

Ja das just, toen wij weggingen,da koppel voor ons.
                          Terwij R.met de EB 110 langs ons wegreed was die aan zijn madame aan het uitleggen dat da nen McLaren Ferrari was.

En dat terwijl er zelfs 2 EB110 zijn in W-Vlaanderen alleen,die ik al gezien heb.Ik heb ooit gehoord dat er in de buurt v Zarren of Staden ook iemand een EB110 heeft .

Ze hebben dan nog beide dezelfde ongebruikelijke kleur en blijkbaar volgen de productienrs elkaar zelfs op.

Het mogen dan al supersportwagens van een generatie terug zijn,ik vind ze nog steeds skitterend ,bakken meer karakter dan die van tegenwoordig,gewoon lekker brut.Ja ik kan het niet wegsteken ik ben gewoon zot van dat ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                            En dat terwijl er zelfs 2 EB110 zijn in W-Vlaanderen alleen,die ik al gezien heb.Ik heb ooit gehoord dat er in de buurt v Zarren of Staden ook iemand een EB110 heeft
                            Dat klopt ... iemand van Kortemark heeft een Bugatti EB110, maar 't is naar 't schijnt een bordeauxkleurige. Hij had vroeger ook een Pagani Zonda, maar hij heeft die verkocht aan een Zwitser omdat hij een Bugatti Veyron wilde kopen. Ik heb er ondertussen echter niets meer van gehoord. Hij is misschien veranderd van gedacht?
                            The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• @ ICEFARMER: heb je die onderste foto in high res ?
                              Last edited by BoTJe; 05/06/2007, 11:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk Berichten
                                @ ICEFARMER: heb je die onderste foto in high res ?
                                Die kan ik je wel bezorgen
                                1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                                  Dat klopt ... iemand van Kortemark heeft een Bugatti EB110
                                  Unk

Wie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                    Unk

Wie?
                                    't Is al een tijdje geleden, maar ik dacht dat zijn naam Lambrecht was. Als ik mij goed herinner, deed (doet) hij in aanhangers ...
                                    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Deze week een interview gezien met de organisator van de Millionaire fair (Pauw & Witteman) en er is terug een Millionaire fair te Kortrijk in 2008 staat mooi tussen Moscow ,Shanghai...

De jongens van Autogespot gaan weer veel werk hebben !!!

Comment

• Tof, ik zal er ook weer aanwezig zijn dan.
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• meeting organiseren naar de parking van de MF

Comment

Working...
                                          X