Edith: dubbeltje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Millionair Fair @ Kortrijk.
Collapse
X
-
Last edited by Denniske; 28/05/2007, 22:54.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenEn den ergsten was dan nog enne die daar toekwam met vrouw en kinderen,net toen de EB110 passeerde tegen zijn kinderen zei,"zo ene is niet veel waard"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
das toch geen GT?
de SS heeft andere velgen en spoiler.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk BerichtenJawel hoor ...
de SS heeft andere velgen en spoiler.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAmai, wat nen uitleg.
Maar alé, ik denk niet dat putje kwaad ga zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenUiteindelijk toch niet tot in Kortrijk geraak
Volgend jaar dan maar.... pffff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenTip : kom de vrijdag !!!
Enfin, een van m'n collega's is geweest dit weekend en schijnt dat het nogal meeviel... Alleen kreeg ze het kettingske dat men haar presenteerde niet van het ventje. 57.000 EUR was net iets teveel van het goede voor een juweeltje
Voor diegene die geweest zijn: Stond Abelag er trouwens als dealer van Cessna of meer als operator van privéjets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenEnfin, een van m'n collega's is geweest dit weekend en schijnt dat het nogal meeviel... Alleen kreeg ze het kettingske dat men haar presenteerde niet van het ventje. 57.000 EUR was net iets teveel van het goede voor een juweeltje
op Top Marques Monaco verkochten ze GSM's van 1 miljoen EUR .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenBwa, het kan erger...
op Top Marques Monaco verkochten ze GSM's van 1 miljoen EUR .
Wat zou Proximus daarvan zeggen als je zo'n toestel inschrijft onder het gratis Proxireplace contract?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDie McLaren Ferrari bedoel je?
Ja das just, toen wij weggingen,da koppel voor ons.
Terwij R.met de EB 110 langs ons wegreed was die aan zijn madame aan het uitleggen dat da nen McLaren Ferrari was.
En dat terwijl er zelfs 2 EB110 zijn in W-Vlaanderen alleen,die ik al gezien heb.Ik heb ooit gehoord dat er in de buurt v Zarren of Staden ook iemand een EB110 heeft .
Ze hebben dan nog beide dezelfde ongebruikelijke kleur en blijkbaar volgen de productienrs elkaar zelfs op.
Het mogen dan al supersportwagens van een generatie terug zijn,ik vind ze nog steeds skitterend ,bakken meer karakter dan die van tegenwoordig,gewoon lekker brut.Ja ik kan het niet wegsteken ik ben gewoon zot van dat ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenEn dat terwijl er zelfs 2 EB110 zijn in W-Vlaanderen alleen,die ik al gezien heb.Ik heb ooit gehoord dat er in de buurt v Zarren of Staden ook iemand een EB110 heeftThe way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk Berichten@ ICEFARMER: heb je die onderste foto in high res ?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenDat klopt ... iemand van Kortemark heeft een Bugatti EB110
Wie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenUnk
Wie?The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Tof, ik zal er ook weer aanwezig zijn dan.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment