Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondrit Mercedesclub Belgie / 18 & 19 Augustus

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rondrit Mercedesclub Belgie / 18 & 19 Augustus

Op 18 & 19 Augustus organiseert de pas gestichtte Mercedesclub Belgie haar eerste 2 daagse rondrit.

Deze zal doorgaan in de Ardennen.

Planning:

Er wordt 's ochtends afgesproken op een nog niet vrijgegeven locatie in de Ardennen. Een ontbijt is voorzien voor alle deelnemers.
    Vervolgens wordt er naar de eerste stopplaats gereden, deze zal rond de middag vallen. Hier is een broodje met frisdrank of koffie voorzien.
    Als dat genuttigd is wordt er verder doorgereden tot 's avonds.

Er wordt gelogeerd op het domein Hubermont te Ortho. (indien voldoende deelnemers, wordt dit volledig afgehuurd). 1 of 2 persoonskamers ter beschikking.

De dag wordt afgesloten met een lekkere BBQ met zicht op de deelnemende Mercedessen

De volgende dag wordt er overnieuw een ontbijtbuffet voorzien. De route zal weer over schitterende wegen door bossen leiden tot aan de eerste stopplaats 's middags.

Er wordt gestopt in een leuk stadje waar iedereen zijn gang kan gaan. Hier wordt er afgesproken op een bepaald uur, en vervolgens zal de route verdergaan tot in de namiddag. Een 2-tal stops worden nog voorzien !

De prijs voor deze 2 daagse bedraagt 170 euro voor niet leden en 150 euro voor leden.

Ikzelf ben lid, dus ik zou 150 euro betalen.

Zijn er geinteresseerden hier?

(http://www.mercedesclubbelgie.be/)

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
    Op 18 & 19 Augustus organiseert de pas gestichtte Mercedesclub Belgie haar eerste 2 daagse rondrit.

Deze zal doorgaan in de Ardennen.

Planning:

Er wordt 's ochtends afgesproken op een nog niet vrijgegeven locatie in de Ardennen. Een ontbijt is voorzien voor alle deelnemers.
    Vervolgens wordt er naar de eerste stopplaats gereden, deze zal rond de middag vallen. Hier is een broodje met frisdrank of koffie voorzien.
    Als dat genuttigd is wordt er verder doorgereden tot 's avonds.

Er wordt gelogeerd op het domein Hubermont te Ortho. (indien voldoende deelnemers, wordt dit volledig afgehuurd). 1 of 2 persoonskamers ter beschikking.

De dag wordt afgesloten met een lekkere BBQ met zicht op de deelnemende Mercedessen

De volgende dag wordt er overnieuw een ontbijtbuffet voorzien. De route zal weer over schitterende wegen door bossen leiden tot aan de eerste stopplaats 's middags.

Er wordt gestopt in een leuk stadje waar iedereen zijn gang kan gaan. Hier wordt er afgesproken op een bepaald uur, en vervolgens zal de route verdergaan tot in de namiddag. Een 2-tal stops worden nog voorzien !

De prijs voor deze 2 daagse bedraagt 170 euro voor niet leden en 150 euro voor leden.

Ikzelf ben lid, dus ik zou 150 euro betalen.

Zijn er geinteresseerden hier?

(http://www.mercedesclubbelgie.be/)
    Ja en nee. Ik wil wel, maar dat valt nogal midden in m'n tweedezit

Is dit de club waar jij ook bij aangesloten bent? Voor sommige classic-verzekeringen is het een vereiste dat je bij een club zit, dus misschien wel nog interessant voor me.

Die website werkt trouwens niet hier, verder dan de intro geraak ik niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

Is dit de club waar jij ook bij aangesloten bent? Voor sommige classic-verzekeringen is het een vereiste dat je bij een club zit, dus misschien wel nog interessant voor me.

Die website werkt trouwens niet hier, verder dan de intro geraak ik niet
      Ja, dat is de club waar ik bij zit.

Onderaan de intro staat "Enter", daar moet je op klikken. De website is niet schitterend ineengebokst hoor, maar er is nog veel werk voor de boeg.

Comment

de enige echte mb-club is http://www.bmbc.be/

edit: als lid hebben wij dan ook zo'n (door MB uitgegeven) lidkaart:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten

Maar dit is direct weer een club waar je een uiterst knappe oldie moet hebben... lijkt me toch

Dan denk ik dat ik met een kar gelijk de mijne beter bij die club van RR terecht kan...

Comment

@RN: wat voor 190 is dat, die daar meereed met die lenterit?
            Ik vind hem niet zo mooi getuned, integendeel, alleen die velgen kan ik smaken, en dan nog zou ik ze nooit moeten hebben
            Wat zat er onder de motorkap?

Een uiterst knappe close-up van uzelf trouwens tussen die foto's!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten

Het gaat hier niet over welke club je bij aangesloten bent, het gaat hier over een Rondrit. Deze rondrit wordt dan per toeval georganiseerd door een jonge Mercedes benz club die nog hard moet groeien, en zeker veel leren.

Comment

@RN: wat voor 190 is dat, die daar meereed met die lenterit?
                Ik vind hem niet zo mooi getuned, integendeel, alleen die velgen kan ik smaken, en dan nog zou ik ze nooit moeten hebben
                Wat zat er onder de motorkap?

Een uiterst knappe close-up van uzelf trouwens tussen die foto's!
                Close up? Van mij?

Dat is een 190 2.0 diesel, volledig fucked up als je het mij vraagt... Het interieur...

Comment

Het gaat hier niet over welke club je bij aangesloten bent, het gaat hier over een Rondrit. Deze rondrit wordt dan per toeval georganiseerd door een jonge Mercedes benz club die nog hard moet groeien, en zeker veel leren.
                  Dat waardeer ik er aan, dat ziet er nog een club uit die nog ver kan geraken. Genoeg liefhebbers, zelfs als je hier op het forum kijkt...

Zit jij daar in het bestuur ofzo? En hoeveel leden heeft die club ongeveer?

Op kapaza stond er ergens een advertentie van één of andere Ivo uit Helchteren die ook een club wou oprichten en zocht naar hulp die hun steentje wou bijdragen ... heeft dat hier iets mee te maken?

Close up? Van mij?

Dat is een 190 2.0 diesel, volledig fucked up als je het mij vraagt... Het interieur...
                  Bij foto's van die lenterit

en van die 190, ik dierf het al niet te zeggen
                  margi
                  maar als hij van z'n ketel houdt en hem zo graag ziet, is dat het voornaamste...

Comment

ik zou kunnen dat wiekeind
                    maar ik engageer me ni graag zo lang op voorhand

ziet er me zeker een sympatieke club uit

is die 123 van brahim ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ik zou kunnen dat wiekeind
                      maar ik engageer me ni graag zo lang op voorhand

ziet er me zeker een sympatieke club uit

is die 123 van brahim ?
                      Ja, die 123 is van brahim. Hij had 'm pas ingeschreven op die lenterit.

Het is inderdaad een tijdje op voorhand. De vorige rit werd te kort op voorhand geregeld, dus waren er vrij weinig mensen.

Komop bobo, alsjeblief...

Comment

Dat waardeer ik er aan, dat ziet er nog een club uit die nog ver kan geraken. Genoeg liefhebbers, zelfs als je hier op het forum kijkt...

Zit jij daar in het bestuur ofzo? En hoeveel leden heeft die club ongeveer?

Op kapaza stond er ergens een advertentie van één of andere Ivo uit Helchteren die ook een club wou oprichten en zocht naar hulp die hun steentje wou bijdragen ... heeft dat hier iets mee te maken?

Bij foto's van die lenterit

en van die 190, ik dierf het al niet te zeggen
                        margi
                        maar als hij van z'n ketel houdt en hem zo graag ziet, is dat het voornaamste...
                        Neen, ik zit niet in het bestuur. Ik heb eigenlijk ook niks te maken met deze Mercedes club, behalve dat ik er lid van ben. Maar als ik mijn steentje bij kan dragen door hier te vertellen dat er een lenterit aankomt... My thoughts exactly, er zitten hier genoeg liefhebbers...

Het zou me alleen daarom al fantastisch zijn...

Bobo
                        Matteus
                        G55AMG
                        RRD
                        Carlito
                        Reynaerde
                        MBman
                        Ik

Allemaal met de Benz meedoen aan deze 2daagse... Alleen al daarom zou ik het te gek vinden

Ik geloof dat er nu iets van een 30 leden zijn ofzo... Niet echt veel, maar de club is nog geen jaar oud.

Comment

Ik wil, tenzij m'n motor op dat moment uit elkaar ligt, of ik examens heb. En dat tweede zal hoogstwaarschijnlijk het geval zijn...

Andere datum dan maar?

Comment

Ik wil, tenzij m'n motor op dat moment uit elkaar ligt, of ik examens heb. En dat tweede zal hoogstwaarschijnlijk het geval zijn...

Andere datum dan maar?
                            Of meerijden ofzo?

Zie maar dat je geen herexamens hebt EN dat je motor bolt

Comment

mag de woef mee in't hotel ?

ik zal al eens goegelen op het hotel

Comment

Idem....

Comment

Idd....

Spijtig van het ding...

Comment

Working...
                                  X