Oorspronkelijk geplaatst door Sinister
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 testday's @ Spa 10/7 - 12/7
Collapse
X
-
Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
-
Comment
-
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenBen ook net terug, foto's volgen deze avond. Was wel moeilijk om ze deftig op de foto te krijgen. De Spyker ging nog maar Hamilton maar bon, het was daar zeer plezant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten20 euro gereserveerd of niet. En onder de 15 gratis. Degene die een ticket hadden voor de Grote Prijs in September konden voor 5 euro binnen.
Comment
-
Eigenlijk zijn zo'n testdagen veel interessanter om naartoe te gaan dan de wedstrijd zelf:
- kost maar 20 ipv 150 euro
- je hebt veel beter zicht, want veel minder volk
- een hele dag ipv twee uurtjes
- een wedstrijd volg je beter op tv, dan zie je tenminste wie er voor wie rijdt
Wel nog de prijs van de parking erbijtellen (rij best door tot de parking aan de Raidillon, want die kost 3 euro, de geïmproviseerde parkingskes veel verder van het circuit vragen 5 euro...)Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenEigenlijk zijn zo'n testdagen veel interessanter om naartoe te gaan dan de wedstrijd zelf:
- kost maar 20 ipv 150 euro
- je hebt veel beter zicht, want veel minder volk
- een hele dag ipv twee uurtjes
- een wedstrijd volg je beter op tv, dan zie je tenminste wie er voor wie rijdt
Wel nog de prijs van de parking erbijtellen (rij best door tot de parking aan de Raidillon, want die kost 3 euro, de geïmproviseerde parkingskes veel verder van het circuit vragen 5 euro...)
Was 20€ zeker waart. Drukte viel goed mee, ge moest gewoon de goei plaatskes zoeken. Ben aan stavelot gaan zitten voor 2 uurjes en daar was weinig volk. Aan Source en Raidillon was er meer volk.
Een aanrader voor iedereen
Comment
-
Awel dat leek van ver zo veel volk te zijn maar ne keer dat ge daar staat is dat zeer weinig, heb daar de beste foto's kunnen maken maar naar de middag toe werd het wel drukker en in de tribune was dat gewoon niet te doen jong, als ze nog maar nen F1-wagen hoorde in verte stonden ze allemaal recht
Comment
-
Ben ook net terug.
Er liep toch wat volk rond. Spijtig dat het was afgezet aan les combes en bus stop.
Toch zag je een groep mensen staan aan fagnes... hoe die daar geraakt zijn lijkt mij minder legaal te zijn.
Tevens weer zoals gewoonlijk mijn gezicht verbrand, ik vergeet altijd een klak mee te nemen naar spa. Volgens alle bronnen ging het 99% regenen in spa... mijn kl*ten ja
enkel op den terug weg naar huis wat regen gehad maar op spa 0%!
Den david is nog voor onze neus gestoptdank u betrouwbaarheid Red Bull
, foto's getrokken, filmpkes met gsm gemaakt enz.
Verder nog Denniske ontmoet van t forum, toffe gast en weet waar over hij praat.
Foto's en beeldmateriaal zal voor morgen avond zijn ofzo als ik goesting hem
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenAan wie morgen gaat, spreken we ergens af in de namiddag?
Ik doe wss iets van MG aan.
Comment
Comment