Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 testday's @ Spa 10/7 - 12/7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Hoeveel foto's hebt ge in totaal eigenlijk genomen ? Ik kom altijd makkelijk aan 1000 , en dan maar selecteren...
    Gisteren een record gehad van 1900 foto's. Beetje zot eigenlijk. Komt door sportstand
    Bij andere evenementen maak ik ook rond de 1000 foto's
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Gisteren een record gehad van 1900 foto's. Beetje zot eigenlijk. Komt door sportstand
      Bij andere evenementen maak ik ook rond de 1000 foto's
      In den beginne toen ik m'n camera net had, maakte ik foto's tot m'n kaart vol stond (in de beste kwaliteit), ook mede door die sportstand waarbij je makkelijk 3 foto's tegelijk durft nemen... Op het einde moest ik dan de kwaliteit lager zetten om toch nog plaats vrij te maken voor meer foto's ... Maar dat is allemaal verleden tijd, nu fotografeer ik veel nuchterder en maak ik nog 'maar' rond de 500 foto's, waarvan ik thuis nog eens een selectie maak tot ongeveer 200. En natuurlijk doe ik dan ook de nodige aanpassingen van scherpte en toon .

Comment

• Ben net terug van Francorchamps, het deed gelijk nog eens deugd die huilende wagens nog eens te horen, het was weeral geleden van Spa 05.
        Wij hebben een zeer goede namiddag gehad en veel chance met het weer, lekker droog gebleven, en de zon is er meermaals doorgekomen. Wij zijn begonnen bij de Busstop, even gaan inspecteren waar we in september zullen zitten, en ik denk dat het één vd beste zitplaatsen is voor veel actie (hebben tickets voor Gold 6). Dan heel de toer gedaan richting Les Combes. Over halt gehouden oa aan remzone La Source, acceleratie La Source, Silver 1(waar we 2 jaar geleden zaten), richting Eau Rouge Radillion, waar ze indrukwekkend snel voorbij komen, het einde van het rechte stuk van Kemmel, waar ze in minder dan 100m voor remmen van 7e naar 3e.
        Het was weer een geslaagde dag, en zie uit naar de GP in semptember.
        En ik weet weer waarom ik elke 14 dagen voor mijn TV zit.
        Ik verschoot ook van het volk dat er was, de vaste tribunes zaten allemaal goed gevuld, hopelijk dat ze dit initiatief nog eens zullen herhalen.
        Als ik toch een klein minpuntje heb, is het de overschakeling naar de V8, het geluid van de V10 was toch iets beter, maar toch blijft het zeer indrukwekkend van de wagens te horen!

Hier een filmpje genomen vanop de Radillion

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Last edited by lele; 12/07/2007, 21:48.
        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Wij zijn gisteren geweest en hebben de testsessie vanaf 13u gevolgd. Denk dat het +/- 14u was dat ze buitenkwamen. Ik was wel ff bang dat ze niet zouden buiten gekomen zijn, gezien het slechte weer

Al bij al toch nog een toffe dag geweest.

We staan zelfs op foto

Misschien dat er nog zijn die zich herkennen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
            Wij zijn gisteren geweest en hebben de testsessie vanaf 13u gevolgd. Denk dat het +/- 14u was dat ze buitenkwamen. Ik was wel ff bang dat ze niet zouden buiten gekomen zijn, gezien het slechte weer

We staan zelfs op foto

Zo heb ik mij 2j geleden ook gespot, ook op dezelfde tribune en tijdens de podiumceremonie
            *zoek even naar de foto's*
            gevonden:
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by lele; 12/07/2007, 22:18.
            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Wij zijn gisteren geweest en hebben de testsessie vanaf 13u gevolgd. Denk dat het +/- 14u was dat ze buitenkwamen. Ik was wel ff bang dat ze niet zouden buiten gekomen zijn, gezien het slechte weer

We staan zelfs op foto

Zijn er ook zo foto's van dinsdag, want ik stond naar nl. ook
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Ik ben ook gisteren geweest en idd was het nog een leuke dag!
                Het was eigelijk leuk om ze eens te zien rijden in de regen.

Comment

• Ik ben gisteren namiddag ff gaan piepen. Was idd heerlijk om die wagens irl nog eens te horen. Ik ben eerst eens gaan kijken naar die nieuwe chicane waar ze toch wel zeer traag doorgaan en wel wat rijders zich vergalopperen. Vervolgens naar la source waar Kubica bijna telkens zijn recht voorwiel blokkeerde. Tenslotte de beklimming naar de top van de Radillion.

Was een zeer leuk namiddagje! En zeker voor die prijs, langs waar ik binnengekomen ben moest je blijkbaar niet betalen

Comment

• Ik ben donderdag in de voor middag daar geweest.
                    De baan lag er nat bij , waardoor er geen snelle tijden gereden zijn in de voormiddag.
                    Heb wel alle teams zien rijden ook Mark Webber.
                    Was van mijn werk direct naar daar gereden, te vroeg eigenlijk .
                    Stond op de eerste rij van de parking.
                    Toch wel een paar bedenkingen gemaakt over de veiligheid tijdens de tests en het race weekend.
                    Twee jaar geleden konden ze de zaterdag voormiddag niet rijden omdat er te veel mist was en de helikopters niet konden opstijgen.
                    Tijdens deze tests zijn er geen helis in de lucht, hoe kan dit?
                    Nog opmerkelijk iedereen rijd met een rodelamp bij regen behalve Toro rosso die rijden met een groene.
                    Hier bij ga ik het laten tot de race(misschien).
                    Nissan QQ driver.

Comment

Working...
                    X